מצלמת אבטחה ניידת - בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים לשלב בחללי דירתם מצלמות אבטחה איכותיות ומתקדמות

מצלמת אבטחה ניידת

לא מעט אנשים בוחרים לשלב בדירתם מצלמת אבטחה ניידת המאפשרת להם לעקוב אחרי כל הנעשה בדירה גם מרחוק. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בביקוש לשלל סוגי מצלמת אבטחה ניידת, מצלמת אבטחה לדלת כניסה, מצלמות במעגל סגור, מצלמת אבטחה איכותית ועוד כך שאם גם אתם בוחרים לשלב מצלמת אבטחה ניידת בדירתכם, חשוב לדעת שיש מבחר עשיר של סוגים שונים שיתאימו במדויק למלוא הצרכים שלכם. שפע אבטחה מספקת עבור כל לקוחותיה את כל סוגי המצלמות האיכותיות ביותר שיבטיחו שמירה מיטבית על כל חללי הדירה. אז רגע לפני שגם אתם יורדים לחנות הסמוכה ומתחדשים עם מצלמת אבטחה ניידת, מצלמת אבטחה חיצונית, מצלמת אבטחה לדלת כניסה או שלל מצלמות במעגל סגור, חשוב שתכירו את כל השינויים והשיפורים שחלו בכל סוגי המצלמות בשנים האחרונות. אספנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים כיום בוחרים לרשת את דירתם במצלמות אבטחה.

חוששים מהליך התקנה מורכב שיחייב אתכם להיעזר במתקין מקצועי? את המצלמות החדשות תוכלו להתקין בכוחות עצמכם!

ראשית, אפשרויות ההתקנה של כל סוגי מצלמות האבטחה עברו שינוי משמעותי. אם עד לפני מספר שנים כל הבוחרים לשלב בדירתם מצלמת אבטחה נדרשו להמתין למתקין מקצועי שעמל ארוכות על מיקומה המדויק של המצלמה, הרי לנו שכיום אנשים רבים בוחרים להתקין בעצמם את מצלמות אבטחה איכותיות ללא צורך בידע קודם או כלים מקצועיים. מעבר לכך, ישנן מצלמות אבטחה רבות שלא נדרשות ליותר מחיבור פשוט לחשמל. מצלמות אלה יאפשרו לכם לחבר אותן לחשמל ולהניח בכל מקום שתבחרו. יתרון משמעותי זה גורם לרבים שעד לפני מספר שנים חשבו שלא יתקינו מצלמות במעגל סגור, לעשות זאת בקלות, תוך זמן קצר וללא צורך בסיוע מקצועי. שפע אבטחה מציעים עבור כל לקוחותיהם מבחר עשיר של סוגי מצלמת אבטחה ניידת, מצלמת אבטחה חיצונית, מצלמת אבטחה לדלת כניסה, מצלמות במעגל סגור ועוד.

השילוב המוצלח בין הטכנולוגיה לבין אפשרויות האבטחה - מצלמות חכמות שיודעות להתריע על כל תזוזה חשודה

שנית, כניסתו של כל עולם הטכנולוגיה המתקדמת לעולם אפשרויות האבטחה חוללו שיפור ניכר בכל מצלמות האבטחה. כיום תוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם מכל סמארטפון פשוט ולקבל התראות שונות על כל תזוזה שאינה מזוהה. אפשרויות אלה גורמות לרבים כיום ליהנות מיתרונות רבים כאשר המרכזי שבהם הוא חיסכון של בדיקות רבות בכל הנעשה בדירה. עד לפני מספר שנים כל האנשים שבחרו לשלב מצלמת אבטחה ניידת בדירתם, נדרשו להסתכל בכל הנעשה בדירה מעת לעת. כיום, בעזרת האפשרות של קבלת התראות, אתם לא נדרשים להביט במסך כלל. כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל מתנהל כשורה. ישנה אפשרות לווסת את אפשרות קבלת ההתראות על מנת לוודא שלא תקבלו התראה על כל זבוב שהחליט להתעופף לו בקרבת מצלמת האבטחה שלכם. אם לא די ביתרון זה, העובדה שתוכלו לראות את כל הנעשה בדירתם בעזרת כמה לחיצות כפתור פשוטות מכל סמארטפון אף היא מהווה יתרון משמעותי. כל שאתם נדרשים לכך זה קוד קבוע ופשוט שיאפשר לכם לקבל גישה מלאה לכל מצלמות האבטחה.

רגילים לכרטיסי הזיכרון? כדאי שתכירו את האפשרות החדשנית של השמירה בענן

שלישית, גם אפשרויות האחסון עברו שינוי משמעותי כך שכיום אתם כבר לא חייבים לעשות שימוש בכרטיס זיכרון פיזי. עד לפני מספר שנים כל מצלמת אבטחה ניידת, מצלמת אבטחה חיצונית, מצלמת אבטחה לדלת כניסה, מצלמות במעגל סגור או כל מצלמת אבטחה איכותית כללו חריץ ייעודי לכרטיס זיכרון פיזי. כיום, ישנה אפשרות לשמירת כל תכני הצילום בענן, ללא כל צורך בכרטיס פיזי כלל. השמירה בענן לא מצריכה מכם יותר מתשלום סמלי בן כמה שקלים בודדים בכל חודש וחוסכת מכם את הצורך לרכוש כרטיסי זיכרון שונים. בענן ישנה אפשרות לשמור את כל תכני הצילום לתקופות זמן משתנות כאשר לאחר תום הזמן, היום החדש ביותר נשמע על חשבון היום הישן ביותר בתקופת השמן שבחרתם. אם לא די בכלל היתרונות הללו של מצלמת אבטחה ניידת וחדשנית, וודאי תשמחו לשמוע שגם איכות הצילום עברה שיפור ניכר. איכות הצילום במצלמת אבטחה ניידת ומתקדמת גבוהה הרבה יותר מאיכות הצילום במצלמות ישנות. מעבר לכך, כיום ישנה אפשרות לבחור מצלמת אבטחה ניידת גם לחללים חשוכים ולקבל תמונות ברמת איכות ללא פשרות. שפע אבטחה מספקת עבור כל לקוחותיה מצלמת אבטחה ניידת ועוד מבחר עשיר של פתרונות אבטחה ברמת איכות ללא פשרות.

כך תצליחו לבחור נכון את מצלמת האבטחה המתאימה ביותר עבורכם

  1. אז אם גם לכם אפשרות זו של שילוב מצלמת אבטחה ניידת, או מבחר מצלמות אבטחה איכותיות נשמעת טוב, חשוב שתדעו לבחור נכון את המצלמה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. כפי שהזכרנו מעלה, כיום יש מבחר עשיר של סוגי מצלמת אבטחה ניידת ושלל פתרונות אבטחה. רבים המגיעים למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת ומיקוד טעמם האישי, מוצאים את עצמם מבולבלים לחלוטין לנוכח המבחר הגדול. לכן, לפני שאתם מגיעים למעצד הבחירה חשוב להכיר במדויק את מלוא הצרכים שלכם, כלומר את כל המקומות בהם תרצו לשלב מצלמת אבטחה ניידת. לאחר היכרות מעמיקה עם מירב הצרכים שלכם, חשוב שתכירו את כל סוגי המצלמות הקיימות, כך שתוכלו לבחור את המתאימות ביותר עבורכם. שפע אבטחה מציעה לכם מבחר עשיר של דגמים וסגנונות שיתאימו לכל חלל ולכן צורך.

052-912-6840 דילוג לתוכן