גם אתם חושבים להתחדש עם מצלמת אבטחה מקליטה? אספנו עבורכם את כל הנקודות החשובות שאתם חייבים להכיר לפני מעמד הבחירה

מצלמת אבטחה מקליטה

לא מעט אנשים כיום בוחרים להציב בדירתם מצלמת אבטחה מקליטה ומתקדמת המאפשרת להם לצפות בכל הנעשה בדירתם בכל רגע ומכל מקום. התקדמות הטכנולוגיה ומקצה השיפורים במצלמות האבטחה גורמים לרבים כיום להתחדש עם מערכות אבטחה, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמת אבטחה מקליטה, מצלמות אבטחה לעסק וכמובן מצלמות אבטחה לבית. ישנן לא מעט סיבות בגינן בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש למערכות אבטחה בכלל ולמצלמת אבטחה מקליטה בפרט. כלל יצרני המצלמות מיישרות קו עם כל צורכי קהל הלקוחות כך שכיום יש מבחר עשיר במיוחד של סוגי מצלמת אבטחה מקליטה המתרימה לכל צורך. אם גם אתם רוצים להתחדש עם מצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמות אבטחה לעסק או מערכות אבטחה לכל צורך, חשוב שתכירו את כל היתרונות הגדולים של מצלמת אבטחה מקליטה וחדשנית הנמכרת כיום לעומת מצלמות אבטחה ישנות שהיו נמכרות עד לפני מספר שנים.

ירידת מחיר של עשרות אחוזים - המצלמות החדשות זולות יותר!

היתרון הראשון שמושך רבים כיום להתחדש עם מצלמת אבטחה מקליטה לדירתם הוא המחיר. בשנים האחרונות חלה ירידת מחירים בכל עולם מערכות האבטחה. מצלמות חדשניות ומתקדמות נמכרות כיום בעשרות אחוזים פחות ממחירם בעבר, מה שמאפשר לרבים לרשת את כל דירתם במצלמות. כפי שציינו מעלה, יצרני מערכות האבטחה החלו לייצר מבחר עשיר של אפשרויות במטרה להתאים מצלמת אבטחה מקליטה לכל צורך. הייצור המוגבר מאפשר לכם לבחור את המצלמה המתאימה ביותר למלוא הצרכים שלכם וכמובן גם לתקציב העומד לרשותכם. שפע אבטחה מציעים עבור כל לקוחותיהם לא מעט דגמים של מצלמת אבטחה מקליטה, מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמות אבטחה לבית פרטי ועוד כך שגם אתם תצליחו למצוא את מבוקשכם ללא פשרות. היתרון השני והחשוב לא פחות הוא הקלה משמעותית בכל שלבי ההרשמה וההתקנה. אם עד לפני מספר שנים לא רבות נדרשתם להתמודד עם הליך הרשמה ארוך ומייגע, הרי לכם שכיום כל שאתם נדרשים זה לבחור שם משתמש וסיסמא קבועה. מעבר להליך ההרשמה, גם הליך ההתקנה של מצלמת אבטחה מקליטה עבר שינוי ניכר והפך פשוט ומהיר יותר. כיום כבר לא נדרשים לקידוחים או לסיועם של אנשי מקצוע לטובת השלמת התקנת מצלמת אבטחה מקליטה בהצלחה. ישנו מצלמות שניתן פשוט להניח בנקודות אסטרטגיות בכל חלל הדירה ללא כל צורך בהתקנה. אם אתם בכל זאת רוצים להציב מצלמת אבטחה מקליטה  במקום בו לא ניתן להציבה ללא התקנה, ישנם תוספים יעודיים שיאפשרו לכם להתקינם בקלות רבה וללא צורך בסיוע מקצועי או בכלים מיוחדים. חשוב לוודא שהתוסף אגן קיים בין כלל פרטי הציוד המגיעים עם המצלמה, ובמידה ולא, ניתן לרכוש אותו בנפרד.

אפליקציות ייעודיות וידידותיות למשתמש - כך תוכלו לצפות בכל הנעשה בדירתם מכל מקום ובכל זמן בלחיצת כפתור בלבד

סיבה נוספת בגינה רבים כיום נוהרים לרשת את דירתם במצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לחצר ובמערכות אבטחה בכלל היא התקדמותם הטכנולוגית של המצלמות. מצלמת אבטחה מקליטה ומתקדמת מאפשרת לכם ליהנות מלא מעט יתרונות משמעותיים כמו אפשרות לצפות מכל סמארטפון בכל מקום ובכל זמן במה שנעשה בסביבת המצלמה. לרוב דגמי מצלמת אבטחה מקליטה יש אפליקציה ייעודית נוחה וידידותית למשתמש המאפשרת לכם להגיע בלחיצת כפתור לתוכן הצילומים. מעבר לכך, ישנה אפשרות חדשנית של קבלת התראות על כל תנועה חריגה בהתאם להגדרות שבחרתם. כלומר, במידה ואתם יודעים שאף אדם לא אמור לשנות בדירתכם במהלך היום, תוכלו להגדיר שכל תנועת אדם תשלח לכם איתותים על כך. ישנה אפשרות להגדיר את רמות הרגישות בכדי למנוע מהמצלמה להתריע לכם בכל פעם שזבוב קטן החליט להתעופף בסמוך למצלמה. שפע אבטחה מציעים לכל לקוחותיהם את המצלמות הטובות והמתקדמות ביותר שכוללות את כל מערכות הטכנולוגיה החדשניות.

הגיעו ממוקדים למעמד הרכישה והימנעו מבלבול מיותר שיגרום לכם לבחור לא נכון

אם לא די בכך, גם שיטת איחסון תוכן הצילומים עברה שינוי משמעותי. כיום כבר לא חייבים להתאים כרטיס זיכרון ייעודי לסוג המצלמה שלכם ולכמות הצילומים שתרצו לשמור. ישנה אפשרות שמירה חדשה של איחסון כל הצילומים בענן הכוללת מספר יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא כמובן בטיחות התכנים והיתרון השני הוא האפשרות לשמור כמויות משתנות של תוכן בהתאם לבחירתכם ללא תלות בגודל כרטיס הזיכרון במצלמה. אנשים רבים כיום מרוצים מאוד משיטת השמירה החדשה אשר מאפשרת להם גישה נוחה לכל תכני הצילום. השמירה בענן מצריכה מכם לשלם מספר שקלים בודדים מידי חודש, מה שהופך את כל הרעיון לבר השגה לכל כיס. אז אם גם אתם רוצים להתחדש עם מצלמת אבטחה מקליטה לדירתכם, חשוב שתגיעו ממוקדים ומוכנים למעמד הרכישה. אנשים רבים מגיעים ללא הכנה מוקדמת והולכים לאיבוד בין כלל הדגמים השונים. לכן, מומלץ לערוך רשימה מסודרת של כלל האזורים בהם תרצו לשלב מצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמות אבטחה לעסק או מצלמות אבטחה לחצר. את הרשימה יש לערוך במשך כעשרה ימים במטרה לוודא שלא תשכחו דבר כך שתוכלו להגיע מוכנים למעמד הרכישה. שפע אבטחה מציעים ללקוחותיהם מצלמת אבטחה מקליטה ומתקדמת כמעט לכל צורך ולכל מקום כל שתוכלו להגיע עם הרשימה למעמד הרכישה ולהתאים עבור כל מקום את המצלמה הטובה ביותר עבורו. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות ממצלמת אבטחה מקליטה ומתקדמת תוך התאמה מלאה למלוא הצרכים שלכם וללא חריגה מהתקציב העומד לרשותכם.

052-912-6840 דילוג לתוכן