מצלמת אבטחה לדלת כניסה - כל מה שחשוב שתכירו לפני שאתם בוחרים את מצלמת האבטחה הטובה ביותר עבורכם

מצלמת אבטחה לדלת כניסה

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב בדירתם מצלמת אבטחה לדלת כניסה ומצלמות אבטחה לחצר. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית לביקוש מצלמת אבטחה לדלת כניסה בפרט ולעוד מגוון מוצרי מיגון ואבטחה בכלל. עליית הביקוש נגרמת מכמה סיבות עיקריות, הראשונה היא הורדת המחירים. בשנים האחרונות מחירי מצלמת אבטחה לדלת כניסה ירדו בעשרות אחוזים מה שמאפשר לרבים להרשות לעצמם לרשת את דירתם במצלמות. הסיבה השניה היא פשטות ההתקנה ונוחות השימוש. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם הליך התקנה ארוך ומייגע וכן להסתפק באפשרויות שימוש מוגבלות בלבד, הרי לנו שכיון בעידן הטכנולוגי, כל אדם יכול להתקין כל מצלמת אבטחה בכוחות עצמו ללא כל בעיה. כל שאתם נדרשים לעשות זה למקם את המצלמה במקום הנכון ולחברה לחשמל. נוסף על כך, אפשרויות השימוש החדשניות מאפשרות ליהנות מצפייה בכל צילומי המלצה מכל סמארטפון בכל עת שתבחרו. אין צורך בהרשמות ארוכות ומתישות, כל שאתם צריכים זה שם משתמש וסיסמא בעזרתם תוכלו לקבל גישה למצלמות דירתכם מכל סמארטפון שתבחרו. אז אם גם אתם רוצים לעשות שימוש באפשרות זו של מצלמת אבטחה לדלת כניסה, כדאי שתכירו כמה פרטים חשובים אודות המצלמות השכיחות ביותר בשוק טרם בחירתכם. שפע אבטחה מציעה עבור לקוחותיה מגוון סוגי מצלמות ללא פשרות.

שיפור משמעותי בהליך ההתקנה וההרשמה

אחד המכשולים המשמעותיים שגרמו לרבים בעבר לוותר על האפשרות של מצלמת אבטחה לדלת הכניסה הוא הליך התקנתה. הליך ההתקנה של מצלמת אבטחה לדלת כניסה בעבר כלל את התערבותו של איש מקצוע שהשלים הליל התקנה סבוך במיוחד. כפי שהזכרנו מעלה, כיום כל אדם ללא ידע מקצועי ועם כלי עבודה בסיסיים בלבד יוכל להתקין מגוון עשיר של סוגי מצלמת אבטחה לדלת הכניסה. במקרים רבים אף לא תידרשו לכלי עבודה כלל ומספיק שתניחו את המצלמה במקום גבוה ואסטרטגי. אם אתם בכל זאת רוצים להתקין מצלמת אבטחה לדלת כניסה על מתקן ייעודי שיוצב בכל מקום שתרצו, חשוב לוודא כי המצלמה שאתם בוחרים מגיעה עם בית ייעודי להתקנת המצלמה על הקיר. שפע אבטחה מציעים את כלל התוספות הללו עבור כל לקוחותיהם. גם לאחר השלמת הליך ההתקנה הפשוט, לא תידרשו להתמודד עם הגדרות סבוכות ומבלבלות, אלא תוכלו להסתפק בבחירת שם משתמש סיסמא איתם תוכלו לקבל גישה לכל מצלמת אבטחה לדלת כניסה שתבחרו. ישנן מצלמות שאף יאפשרו לכם להיכנס עם משתמש בפייסבוק ללא צורך בשם משתמש או סיסמא חדשים כלל.

צפייה ישירה מכל מקום בעזרת סמארטפון בלבד

מעבר ליתרונות פשטות ההתקנה וההרשמה לכל סוגי מצלמת אבטחה לדלת כניסה, חשוב שתכירו גם את כלל האפשרויות הנרחבות והמתקדמות שסוגי מצלמות אבטחה איכותיות מציעות לכם. בעזרת מצלמות אבטחה איכותיות תוכלו ליהנות מצפייה מרחוק בקלות רבה, משימוש בשלט רחוק ומקבלת התראות בהתאם לצרכים שלכם. כיום ניתן לצפות בכל תצלומי מצלמת אבטחה לדלת כניסה מכל מקום ובכל זמן בלחיצת כפתור פשוטה. בעזרת שלל אפליקציות ייעודיות לכל סוגי המצלמות, גם אם אתם לא מבינים דבר וחצי דבר בכל עולם הטכנולוגיה, גם אתם תוכלו לקבל גישה מהירה ופשוטה לכל תצלומי מצלמות האבטחה שלכם. אם לא די בכך, מצלמת אבטחה לדלת כניסה וכן מצלמות אבטחה לחצר יכולות להתריע לכם בזיהוי תנועות או רעשים שתגדירו מראש. אפשרות זו של התראת תנועות מצריכה מכם להגדיר מראש את רמת הרגישות בכדי למנוע התראה על כל חרק או מעופף בקרבת מצלמת האבטחה שלכם. כמו כן ניתן להגדיר כי רעשי בכי של תינוק יציפו התראה בסמארטפון שלכם. כלל האפשרויות הללו ועוד רבות נוספות שיפרו משמעותית את חוויית המשתמש ותרמו לעליית הביקוש בשנים האחרונות. שפע אבטחה מכירים את כל סוגי המצלמות המתקדמות ביותר.

כבר לא חייבים כרטיס זיכרון

הנקודה האחרונה שחשוב שתכירו היא אפשרויות השמירה של תכני מצלמת אבטחה לדלת כניסה. כיום ישנן שתי אפשרויות שכיחות במיוחד כאשר הראשונה כוללת שימוש בכרטיס זיכרון אשר מכיל את כל תצלומי המצלמה לזמן מוגבל והשניה כוללת את שמירת כלל התכנים שלכם בענן. אפשרות חדשנית זו של שמירת התכנים בענן מאפשרת לכם להימנע מצירוף כרטיסי זיכרון וליהנות משמירת כל התכנים שצולמו לטווח זמן שתבחרו תמורת תשלום חודשי סמלי בלבד. אנשים רבים הבוחרים לשלב מצלמת אבטחה לדלת כניסה עושים שימוש באפשרות השמירה בענן. אז לאחר שהכרתם כמה נקודות חשובות אודות מצלמת אבטחה לדלת כניסה ואפשרויותיה המתקדמות, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר עבורכם.

כמה טיפים חשובים לבחירה נכונה

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצלמת אבטחה לדלת כניסה או כל חללי הדירה שלכם. כלל הסוגים הקיימים מחייבים אתכם להגיע מוכנים וממוקדים למעמד הבחירה. אנשים רבים שלא מקפידים על כל שלבי מיקוד טעמם לפני הבחירה, מוצאים את עצמן אובדי עצות אל מול המבחר הגדול, מה שגורר בחירות לא נכונות ולא מותאמות לצרכים שלהם. לכן, כבר בשלב הראשון בדרך לבחירה נכונה, חשוב מאוד למקד את מירב הצרכים שלכם. לאחר תום שלבי המיקוד כאשר אתם מכירים היטב את כל הצרכים שתרצו שהמצלמה תמלא, קיימת חשיבות רבה לערוך סקר שוק מקיף להיכרות עם כמה שיותר סוגי מצלמות אבטחה לדלת כניסה. היכרות עם מגוון גדול של מצלמות טרם מעמד הבחירה ולאחר היכרות מעמיקה עם מיטב הצרכים שלכם, תאפשר בחירה נכונה וממוקדת של המצלמה הטובה ביותר שקיימת ולא של המצלמה הטובה ביותר שקיימת בחנות אליה הגעתם. שפע אבטחה מציעים מבחר עשיר של מצלמות אבטחה לחצר ולבית בשלל דגמים וסגנונות.

052-912-6840 דילוג לתוכן