מצלמת אבטחה חיצונית לבית ולעסק – שפע אבטחה

מצלמת אבטחה חיצונית שפע אבטחה מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה ביתיות ועסקיות בהתקנה ואחריות מלאה! דגמים חדשים וטכנולוגיה מתקדמת, צילום היקפי ושליטה מלאה מכל מקום בבית, צילום הקלטה ושידור, מצלמת אבטחה חיצונית ועוד שלל פתרונות אבטחה חכמים שכל בית צריך וכל עסק חייב! הזמינו עכשיו! חייגו וקבלו שירות וייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. מצלמת אבטחה חיצונית קונים רק בשפע אבטחה! חייגו לפרטים והסבר על הדגמים, הבדלים, עלויות ועוד.

שוקלים לרכוש והתקין מצלמת אבטחה חיצונית לבית? רעיון מצוין! הגעתם למקום הנכון! בשפע אבטחה תמצאו את מערכות האבטחה לבית המתקדמות בעולם! נשמח לייעץ לכם ולהתאים עבורכם מצלמת אבטחה חיצונית מעולה המתאימה לנכס שלכם, מצלמה שתחזיר את הביטחון לבית 24 שעות ביממה ותאפשר לכם לישון בלילה בשקט. אנו מייבאים, משווקים, מוכרים ומתקינים מצלמות אבטחה מושלמות לבית ולעסק ועוד מערכות אבטחה משלימות כולל מערכת אינטרקום, מצלמות דמה, מערכות אזעקה לחדרים, מצלמות אבטחה IP ועוד מגוון מוצרי אבטחה מתקדמים!

מי צריך מצלמת אבטחה חיצונית

היום קל וזול להתקין מצלמת אבטחה חיצונית והשאלה מי צריך להתקין מצלמת אבטחה חיצונית הופכת קלה יותר כי קל יותר להתקין מצלמת אבטחה חיצונית בכל מקום! יחד עם זאת בבניין שמור עם אינטרקום וקוד, אין צורך להתקין מצלמת אבטחה חיצונית מחוץ לדירה אם מדובר בדירה סטנדרטית בבית דירות רגיל שאין בה רכוש יקר במיוחד ואין חשש וסיבה להתקין מצלמת אבטחה חיצונית. לעומת זאת בבתים פרטיים החשופים לפריצות וקל יותר להגיע אליהם, מצלמת אבטחה חיצונית היא לא מותרות אלא חובה! מצלמת אבטחה חיצונית מאפשרת לדיירי הבית ליהנות מאבטחה ולא פחות חשוב מכך, מהרתעה ותודות למחיר הזול יחסית של מערכות אלה, ניתן כיום להתקין בקלות בכל בית פרטי מצלמת אבטחה.

מצלמות האבטחה של שפע אבטחה - הגנה מושלמת על הבית והעסק שלכם

עכשיו אחרי שהבנתם שכל בית יכול להתקין מצלמת אבטחה חיצונית בקלות ומה היתרונות של מצלמות אבטחה, כל שנשאר הוא לבחור את המצלמות, לבחור את המקום לרכוש אותן ולבחור את המתקין. רבים עושים את הטעות ומזמינים מצלמות אבטחה פשוטות וזולות מדי באינטרנט. מוצרים אלה לא תמיד אמינים ודווקא בסוג המוצר הזה אתם חייבים אמינות ואיכות. אין טעם לחסוך כמה שקלים וברגע האמת לגלות שהמצלמה לא שידרה או לא הקליטה את המתרחש. גם איכות המצלמה חייבת להיות טובה כדי לקלוט ולשדר תמונה ווידיאו באיכות מספיק טובים שיבינו מה רואים.

פרט לכך לא תמיד אתם יודעים איך להפעיל את ציוד והרבה פעמים בסופו של דבר המצלמה יושבת בבית על המדף ללא שימוש… מה הפתרון? פונים לחברה מובילה ומנוסה ונהנים מהתקנה ואחריות מלאה על הציוד המתקדם בעולם בתחום האבטחה לבית: מצלמות האבטחה של חברת שפע אבטחה! מוזמנים לחייג אלינו לפרטים וייעוץ ללא עלות ולהתאמת מערכת אבטחה איכותית ואמינה לבית ולעסק שלכם עוד היום!

פתרונות אבטחה מתקדמים לבית ולעסק - שפע אבטחה

אל תישארו מאחור, אלפי בתי אב בישראל מצטיידים במצלמות אבטחה ביתיות, מצלמת אבטחה חיצונית ומגלים כמה החיים שלהם נוחים ובטוחים יותר מקודם. מצלמת אבטחה היא תעודת הביטוח הטובה ביותר כיום בתחום האבטחה, קל וזול להתקין אותה והיא מעלה את רמת ההגנה על הבית שלכם ללא בעיות. יש מגוון סוגים ודגמים של מצלמות אבטחה ולא חייבים להוציא אלפי שקלים על רכישה והתקנה של מערכת אבטחה ביתית כיום. קיימות מצלמות אבטחה עם שליטה מהאייפון למשל, שהופכות את השליטה על המצלמה אפילו לכייף. תמיד תהיו מוגנים ותמיד תוכלו לדעת מי מתקרב לבית שלכם. זהו הפתרון הטוב ביותר גם להרתעה וגם להגנה. מצלמות אבטחה גלויות מרחיקות לא רק פורצים אלא גם בני נוער רועשים באמצע הלילה והם תעודת הביטוח שלכם במקרה של נזק או חבלה, ממצאים שתוכלו להעביר לגורמים הרלוונטיים לטיפול בבעיה: המשטרה, לחברת הביטוח שלכם וכו'.

גלאים, מצלמות, קודנים ועוד - מערכות האבטחה המתקדמות בעולם מבית שפע אבטחה

חברת שפע אבטחה משרתת בהצלחה כבר 15 שנה לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. אנו מרשתים עסקים ובתים במצלמות אבטחה המתקדמות בעולם ודואגים לאבטח כל נכס בצורה הטובה והחכמה ביותר. מתקין מקצועי מטעמנו יודע היכן הכי נכון למקם את המצלמה ואיך צריך להתקין ולקבע אותה לנכס כך שתהיה יציבה ותעמוד בכל מזג אוויר, תהיה קשה לגישה ולפירוק על ידי פורצים ותשדר את התמונה האיכותית והיציבה ביותר, ללא הפרעות, 24 שעות ביממה!

מוזמנים לחייג עכשיו ולקבל ייעוץ ללא עלות והסבר על הדגמים השונים, הבדלים, יתרונות ומחירים של כל מערכת אבטחה קיימת באתר ובחנות. גלשו עוד באתר לקרוא מאמרים נוספים ולקבל מידע חשוב אודות אבטחת הבית והעסק בצורה אופטימלית!

צילום, הקלטה, צפייה – מצלמות האבטחה של שפע אבטחה

עסקים רבים ומשפחות שלא היו מעוניינות בהתקנת מצלמות אבטחה מטעמי פרטיות חוו פריצה ולאחר מכן התחרטו שלו התקינו מצלמה קודם. אתם ורק אתם קובעים איפה המצלה תותקן ומה היא תקלוט, מתי ומה היא תקליט וכדומה. אפשר להתקין מצלמות גלויות, מצלמות חבויות, מצלמות נסתרות ומצלמות דמה. אתם תבחרו מה הכי נכון לכם ואנחנו נבצע את העבודה!

מוזמנים לקבל מחירים ופרטים נוספים בטלפון על כל מוצרי האבטחה המתקדמים בעולם מבית שפע אבטחה! חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות והצעת מחיר משתלמת לאבטחת הבית והעסק שלכם!

052-912-6840 דילוג לתוכן