מצלמת אבטחה ביתית - מדוע בשנים האחרונות רבים בוחרים לרשת את דירתם במצלמות אבטחה? המצלמות המתקדמות שאתם חייבים להכיר!

מצלמת אבטחה ביתית

בשנים האחרונות חלה עליית ביקוש משמעותית למגוון מערכות אבטחה ובניהן מצלמת אבטחה ביתית, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לבניין, מצלמות אבטחה לעסק, אזעקות ועוד. בעקבות עליית הביקוש, ייצרני מערכות האבטחה החלו להתאים את עצמם לצורכי הציבור כך שכיום יש לא מעט סוגים ודגמים שונים של מצלמת אבטחה ביתית שיוכלו להתאים גם לכם. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי באיכות התמונה, בגודל המצלמה ובאפשרויות השונות שהיא כוללת. שפע אבטחה מציעה לכל לקוחותיה את כל סוגי מצלמות אבטחה לבית ברמת איכות ללא פשרות כך שתוכלו לבחור את המצלמה המתאימה ביותר הן לצרכים שלכם והן לתקציב העומד לרשותכם. אז מה קרה בשנים האחרונות שגורם לרבים לשלב מצלמת אבטחה ביתית בדירתם, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לבניין או מצלמות אבטחה לעסק אתם שואלים? ישנן מספר סיבות עיקריות אך המרכזית שבהן היא הורדת מחירי מצלמת אבטחה ביתית. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להיפרד מסכומי כסף גדולים בכדי לרשת את דירתכם במצלמות אבטחה לבית, הרי לכם שכיום ישנן מצלמות זולות במיוחד במחירים נוחים לכל כיס. נתון זה מאפשר לרבים כיום את היכולת להציב מצלמת אבטחה ביתית, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לבניין וכן מצלמות אבטחה לעסק. אז אם גם אתם רוצים לשלב מצלמות אבטחה מתקדמות בדירה, בבניין או בבית העסק במחירים מוזלים, חשוב שתכירו את כל היתרונות של המצלמות החדשות והמתקדמות הנמכרות כיום.

מצלמות קטנות המאפשרות גם לכם להתקין אותן ללא סיוע מקצועי או כלים מיוחדים

היתרון הראשון של המצלמות החדשניות הוא פשטות ההתקנה. עד לפני מספר שנים הליך התקנת מצלמת אבטחה ביתית היה ארוך ולא פשוט. גודל המצלמה חייב התקנה מקצועית של ממש הכוללת קידוחים ותוספים מיוחדים. לעומת זאת, מצלמת אבטחה ביתית הנמכרת כיום מגיעה בממדים שונים לחלוטין, מה שמאפשר להתקין אותה בקלות רבה בכל מקום שתבחרו. מעבר לכך, ישנן מצלמות רבות שכלל לא צריכות התקנה, כל שאתם נדרשים לעשות זה לחבר אותן לחשמל ופשוט להניחן בנקודות אסטרטגיות בכל חלל הדירה. אם אתם בכל זאת רוצים להתקין מצלמת אבטחה ביתית במקומות שלא ניתן להניח את המצלמה ללא התקנה, חשוב לדעת שרוב המצלמות כוללות תוסף ייעודי ופשוט שניתן להתקין בכל מקום שתבחרו ולמקם עליו את המצלמה. גודלן ומשקלן של מצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לעסק או מצלמות אבטחה לבניין מאפשר להתקין אותן בקלות ללא ידע מקצועי, קידוחים עמוקים או כלי עבודה מיוחדים כך שגם אתם יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות. חשוב להדגיש כי התוסף לא תמיד מגיע עם המצלמה ולכן אם אתם רוצים להתקין אותה בעזרת התוסף, חשוב לוודא כי הוא אכן נמצא כחלק מהציוד המגיע עם המצלמה. במידה ולא, ניתן לרכוש אותו בנפרד. שפע אבטחה מבטיחה לכם את המצלמות הטובות ביותר בתוספת כלל הציוד הנדרש.

מציצים מידי פעם לראות שהכל בסדר? כבר אין צורך! קבלו התראות על כל תזוזה בדירתכם

היתרון השני שמצליח למשוך לא מעט רוכשים חדשים הוא פשטות התפעול והגישה לתוכן המצלמות. רוב ככל הסוגים של מצלמת אבטחה ביתית כוללים אפליקציה ייעודית המאפשרת שימוש נוח ופשוט בכל מערכות המצלמה. כיום כבר אין צורך להתמודד עם הליכים בירוקרטיים ארוכים וסבוכים בכדי להשלים את שלבי ההרשמה, ההתחברות והצפייה בתכני המצלמה. כל שאתם נדרשים לעשות בכדי לראות את תוכן מצלמת אבטחה ביתית שלכם זה להתחבר לאפליקציה בכל זמן ובכל מקום. בעזרת הסמארטפון שלכם תוכלו לצפות בכל מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לבניין וכמובן מצלמות אבטחה לבית מתי שרק תרצו לאחר הקשת קוד סודי ושם משתמש בלבד. פשטות התפעול מאפשרת לרבים כיום להצליח ליהנות משירותי מצלמת אבטחה ביתית ללא בעיה. מעבר לכך, ישנה אפשרות של קבלת התראות שהוגדרו מראש. כלומר, במידה והגדרתם שהמצלמה תתריע לכם בכל תנועה שחלה בדירה, היא תדע לשלוח לכם איתותים כשתזהה תנועה כלשהי. ישנן אפשרויות רבות ובניהן גם בכי של תינוק שהפך לאחת האפשרויות המבוקשות ביותר. במטרה לוודא שהמצלמה לא תאותת לכם על כל זבוב שהחליט להתעופף לו בסמוך אליה, ניתן גם להגדיר את רמת הרגישות של התנועות. שפע אבטחה מציעים מבחר גדול של דגמי מצלמת אבטחה ביתית ברמות שונות כך שתוכלו לבחור מצלמות מתקדמות במיוחד עם התראות שיחסכו מכם את הצורך להציץ ולבדוק שהכל בסדר.

איחסון בענן - הסוף לכרטיסי הזיכרון

היתרון השלישי של מצלמת אבטחה ביתית מהשנים האחרונות הוא האפשרות לשמור את כל תכני המצלמה בענן. עם התקדמות כל עולם הטכנולוגיה, כיום יש יותר ויותר מצלמות אבטחה מקושרות לענן, מה שמאפשר לשמור את כל תכני הצילום ללא צורך בכרטיסי זיכרון. כל תצלומי המצלמות לשכם יועברו באופן אוטומטי לענן לתקופת זמן שתבחרו. כלומר, במידה ותרצו לשמור את כל תכני הצילומים שבוע אחורה, תוכלו לבחור באפשרות שמירה לשבוע וכל יום שעובר ישמר ויבוא על חשבון היום האחרון בשבוע שעבר. ישנה אפשרות לשמור את התכנים לתקופות ארוכות יותר. עלות השירות סמלית בלבד ותדרוש מכם כמה שקלים בודדים מידי חודש. אז רגע לפני שאתם יוצאים למעמד הרכישה של מצלמת אבטחה ביתית ומותאמת אישית לצרכים שלכם, קיימת חשיבות רבה שתקפידו על שני טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון.

הכינו את עצמכם למעמד הרכישה - כך תצליחו לבחור נכון!

הטיפ הראשון הוא היכרות מעמיקה עם מלוא הצרכים שלכם. לא מעט אנשים מגיעים למעמד הרכישה ללא ידיעה ברורה אודות המקומות שהם רוצים לרשת במצלמות. במטרה להימנע מכך, חשוב לערוך רשימה הכוללת את מלוא הצרכים שלכם, את כל המקומות שתרצו להציב בהם מצלמות אבטחה לבית מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לבניין או מצלמות אבטחה לעסק וכן התקציב העומד לרשותכם. את הרשימה חשוב לערוך במשך כעשרה ימים על מנת לוודא שלא תשכחו דבר וכך תוכלו להגיע למעמד הרכישה ממוקדים ובטוחים שתבחרו אך ורק מצלמות מתאימות לצרכים שלכם. הטיפ השני הוא היכרות עם כמה שיותר דגמים שונים של מצלמת אבטחה ביתית טרם הגיעכם למעמד הרכישה. בעידן האינטרנטי בו ניתן להגיע לכל פינה ברשת בלחיצת כפתור בלבד, כל שאתם נדרשים לעשות בכדי להכיר כמות גדולה של דגמי מצלמת אבטחה ביתית זה לשותת ברשת. עד לפני מספר שנים שלב ההיכרות הצריך מרבים לחטט רגליהם בין חנויות גדולות ולהכיר את כל הדגמים הקיימים אך אתם לא צריכים יותר מכמה דקות בודדות ללא יציאה מהבית. שפע אבטחה מציעה עבור לקוחותיה מבחר אדיר של דגמי מצלמת אבטחה ביתית, מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה לבניין, אזעקות ולא מעט מערכות אבטחה מתקדמות. הקפידו על הטיפים הללו, הגיעו למעמד הבחירה והתחדשו את המצלמות המתאימות ביותר עבורכם הן מבחינת יכולות הצילום והאפשרויות הטכנולוגיות והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם.

052-912-6840 דילוג לתוכן