מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית - מקצה שיפורים משמעותי לכל מצלמות האבטחה: אלה השינויים שאתם חייבים להכיר.

מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית

אם גם אתם החלטתם לשלב מצלמות נסתרות בדירתכם, כיום יש לא מעט סוגי מצלמות נסתרות בפרט ומערכות אבטחה בכלל שאתם חייבים להכיר. שפע אבטחה מציעה עבור כל לקוחותיה מגוון גדול במיוחד של סוגי מצלמות המתאימות לצרכים המשתנים של כלל הלקוחות. אז לפני שאתם ממהרים לחנות הקרובה לדירתכם, כדאי שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים החדשים כך שתצליחו לבחור נכון מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית מדוייקת למלוא הצרכים שלכם. הסיבה המרכזית בגינה כיום יש כל כך הרבה דגמים שונים של מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמת אבטחה אלחוטית לבית או שלל מערכות אבטחה נוספות היא מקצה שיפורים משמעותי שכל המצלמות עברו בשנים האחרונות. השיפורים הפכו את מצלמות האבטחה למוצר מבוקש במיוחד שהביא לגידול ניכר במכירות. גידול המכירות הציף צרכים שונים של מגוון לקוחות שגרמו לשפע אבטחה ליישר קו עם מירב הצרכים ולהציע למכירה כמות גדולה של מערכות אבטחה, מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמת אבטחה אלחוטית לבית ועוד. אז אם גם אתם רוצים מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, שפע אבטחה ריכזו עבורכם מספר דגשים חשובים כך שתכירו את מירב היתרונות של המצלמות החדשות ותצליחו לבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר עבורכם.

איכות הצילום מאפשרת לכם להרחיק את המצלמה מהאזור המצולם ובכך להגדיל משמעותית את כיסוי השטח המצולם

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר כיום של כל מערכות אבטחה בכלל ומצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית בפרט הוא כמובן שיפור איכות התמונה. כיום ישנה מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית המספקת תמונה איכותית וברורה כך שניתן להציב אותה גם במרחקים גדולים מהאזור שתרצו לצלם. הרחקת המצלמה תאפשר לכם לצלם שטח גדול יותר וכך תוכלו לחסוך את קנייתן של עוד לא מעט מצלמות נוספות. במילים אחרות, כיום תוכלו להסתפק במצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית בודדות לצילום שטח שעד לפני מספר שנים הצריך מכם להתחדש במספר רב של מצלמות. מעבר לכך, יתרון איכות התמונה של מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית בא לידי ביטוי באפשרות לצלם חללים חיצוניים בכל תנאי התאורה ללא יוצא מן הכלל. מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית מתאימה לצילום גם בשעות הלילה ללא סיוע תאורה משמעותי. כלומר, מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית שנמכרת כיום תספק עבורכם פתרון הן לכל שטח החלל והן לכל שעות היממה. נתונים אלה גורמים לאנשים רבים כיום להגיע לשפע אבטחה ולבחור להתחדש עם מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית.

מצלמות אלחוטיות ללא צורך בהתקנה - הניחו את המצלמה בכל נקודה גבוהה בחלל

אם לא די ביתרון משמעותי זה, חשוב שתדעו כי גם בחזית ההתקנה ישנם שיפורים רבים. מערכות אבטחה בכלל וכן מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית בפרט הפכו קטנים יותר כך שתוכלו למקם אותם בכל מקום שתבחרו. מעבר לגודלם הפיזי, גם העובדה שחלק נכבד ממערכות האבטחה הוא אלחוטי, מהווה יתרון של ממש. כיום תוכלו להתקין מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית ללא צורך בהתקנה כלל. לא מעט אנשים שבוחרים להתחדש עם מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית מציבים את המצלמה במיקום נכון ללא כל צורך בהתקנה מורכבת, כפי שהיה נדרש במצלמות הישנות. אם אין לכם אפשרות להניח את המצלמה במקום טוב שיאפשר זווית רחבה וטובה לצילום כל החלל, ישנה אפשרות לרכוש תוסף מיוחד המיועד לתליית מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית. יש להדגיש שברוב המקרים התוסף אינו מגיע כחלק מחבילת המצלמה ולכן חשוב לוודא שאתם רוכשים אותו בנפרד. שפע אבטחה מציעה מבחר תוספים המתאימים לכל סוגי מערכות אבטחה, מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, מצלמת אבטחה אלחוטית לבית ומצלמות אבטחה אלחוטיות בכלל.

אפליקצייה ייעודית שתאפשר לכם לראות את כל המעשה בדירה מכל מקום ובכל זמן

עדיין לא השתכנעתם? היתרון הבא יפיל אתכם מהרגליים. מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית וחדשני שנמכרת כיום מגיעה עם אפליקציה מיועדת לתפעול פשוט ונוח של המצלמה. מה זה אומר? אפליקציה ייעודית תאפשר לכם לראות את כל תוכן הצילומים בכל זמן ומכל מקום שתבחרו. כל שאתם צריכים לעשות זה למלא מספרי זיהוי פשוטים ולראות את כל המעשה בדירתכם ובחצר דירתכם מכל סמארטפון פשוט. מעבר ליתרון משמעותי זה, תוכלו להגדיר שמצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית בדירתכם תקלוט תנועות חריגות ותשלח התראות על כך. בהגדרות מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית ניתן לבחור לקבל התראה על כל תנועה חריגה, בכי של תינוק, פגיעה במצלמה ועוד. כלל ההתראות הללו יחסכו מכם את הצורך להציץ מידי פעם בשביל לוודא שהכל בסדר, כי כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל כשורה. כמובן שלא כל זבוב או יתוש שיתעופפו בקרבת מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית יגרמו לה לשלוח התראה, ישנה אפשרות להגדיר שרק תנועות או תזוזות גדולות ומשמעותיות ישלחו התראה.

הגיעו מוכנים למעמד הבחירה - שפע אבטחה ידעו לסייע לכם לבחור נכון

אז איך תבחרו מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית מדוייקת לצרכים שלכם? שפע אבטחה ממליצה לכלל לקוחותיה לערוך רשימה מסודרת של כל המקומות בהם הם ירצו להציב מצלמות. מומלץ לערוך את הרשימה במשך כשבוע עד עשרה ימים על מנת לוודא שלא תשכחו דבר. לאחר שיש בידכם רשימה מסודרת, תוכלו להגיע לשפע אבטחה ולהיעזר באנשי המקצוע שידעו להתאים במיוחד עבורכם מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית מותאמת למירב הצרכים. מעבר לכך, מומלץ לערוך סקירה מהירה ברשת אודות כלל הדגמים הקיימים של מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית כך שתוכלו להגיע למעמד הבחירה עם מעט ידע פרקטי שיעזור לכם לבחור נכון.

052-912-6840 דילוג לתוכן