מצלמות נסתרות קטנות - חושבים לשלב מצלמות אבטחה בחלל דירתכם? כך תדעו לבחור נכון את המצלמות האיכותיות והמתאימות ביותר לצרכים שלכם

מצלמות נסתרות קטנות

חושבים לשלב בחללי דירתכם מצלמות נסתרות קטנות? חברת שפע אבטלה היא התשובה עבורכם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצלמות ומערכות אבטחה המסייעות לאנשים רבים לעקוב אחרי כל הנעשה בדירתם. בשנים האחרונות אנשים רבים שלא חשבו לשלב בדירתם מצלמות נסתרות קטנות, בחרו לעשות זאת מכמה סיבות עיקריות. ראשית, המצלמות החדשות והמתקדמות הנמכרות כיום כוללות לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל מצלמות האבטחה שנמכרו בעבר. היתרונות הגדולים גורמים לעליית ביקוש למערכות אבטחה בכלל וכן למצלמות נסתרות קטנות בפרט. עליית הביקוש המתמדת גורמת לחברת שפע אבטחה להציע כמות גדולה יותר של סוגי מצלמות לכל לקוחותיכם, כך שגם אתם תצליחו למצוא את המצלמות המתאימות במדוייק לכלל הצרכים שלכם. חברת שפע אבטחה מקפידה להציע למכיר מערכות אבטחה בכלל ומצלמות נסתרות קטנות בפרט ברמת איכות גבוהה במיוחד כך שכל שאתם נדרשים לעשות זה להגיע ממוקדים למעמד הבחירה ולבחור מצלמות איכותיות ומתאימות לחלל דירתכם. איך מצליחים לבחור נכון מבין מבחר עשיר של מצלמות נסתרות קטנות? חברת שפע אבטחה תסייע לכם להימנע מבלבול מיותר ולבחור נכון מצלמות מותאמות לצרכים שלכם. אך לפני שניגע בשיטה הפשוטה שתעזור לכם לבחור נכון, חשוב שתכירו כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של מצלמות נסתרות קטנות, מצלמות נסתרות לבית או שלל מערכות אבטחה שנמכרות כיום על פני אותן מערכות בדיוק שנמכרו לפני מספר שנים.

התרגלתם להתקנות מורכבות המחייבות סיוע מקצועי? כיום תוכלו להניח מצלמות נסתרות בכל פינה שתבחרו ללא כל צורך בעבודות התקנה

היתרון הראשון של מצלמות נסתרות קטנות בפרט ומערכות אבטחה רבות בכלל הוא אפשרויות ההתקנה. חברת שפע אבטחה שואלת לקוחות רבים מדוע הם בחרו דווקא עכשיו להתחדש עם מצלמות נסתרות קטנות לדירתם ורבין מהם מסבירים כי אפשרויות ההתקנה כיום הפכו פשוטות ומהירות הרבה יותר. אכן עד לפני מספר שנים בודדות הליך התקנת מצלמות נסתרות קטנות כלל תוספים רבים וחייב סיוע של איש מקצוע. לעומת זאת כיום, אתם יכולים להתקין מצלמות נסתרות קטנות בכל מקום שתבחרו בכוחות עצמכם בלבד. חלק גדול ממערכות האבטחה כיום הן אלחוטיות, מה שמאפשר להם פשוט להניח את המצלמות בנקודות אסטרטגיות ברחבי החלל ללא כל צורך בעבודות התקנה. אם מדובר באזור שלא ניתן להניח עליו מצלמות אבטחה במיקום ובזווית נוחה שתתפוס את התמונה כולה, תוכלו להסתייע עם תוסף מיוחד המיועד לתליית מצלמות נסתרות קטנות בכל מקום שתרצו. התוסף הייעודי לא תמיד מגיע כחלק מהאביזרים בקופסת המצלמה ולכן אם אתם רוצים להסתייע בתוסף ההתקנה, חשוב לוודא שאתם רוכשים אותו בנפרד. איך מתקינים את התוסף? בעזרת כמה ברגים קטנים כך שלא תידרשו למיומנות או לכלים מקצועיים בשביל להשלים את המלאכה.

התרגלתם לתמונות מטושטשות? המצלמות החדשות מתאפיינות באיכות תמונה גבוהה במיוחד!

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא כמובן איכות הצילום הגבוהה של מצלמות נסתרות קטנות שנמכרות כיום. חברת שפע אבטחה בוחרת עבור כל לקוחותיה את הציוד האיכותי והמקצועי ביותר כך שכלל המצלמות המוצעות בחנות הן בעלות איכות צילום גבוהה במיוחד. אם עד לפני שנים בודדות נדרשתם למקם את מצלמות האבטחה קרוב מאוד לחלל שתרצו לצלם בשביל לוודא שאיכות התמונה תצליח לקלוט את כל המתרחש, כיום אתם יכולים לבחור להציב מצלמות נסתרות קטנות בכל מקום שתרצו ללא חשש מאיכויות תמונה ירודות. יתרון זה מאפשר לאנשים רבים לשלב מצלמות נסתרות קטנות בחללי הדירה שלהם וליהנות מאיכות צילום ללא דופי, גם אם מיקום המצלמה אינו מאוד קרוב לחלל המצולם. מעבר לכך, מצלמות נסתרות קטנות שנמכרות בשפע אבטחה יכולות להתאים גם לצילומי חוץ בשעות הערב, כאשר תנאי התאורה לא בשיאם. מצלמות נסתרות קטנות, מצלמות נסתרות לבית ועוד שלל מערכות אבטחה שונות ומתקדמות הנמכרות כיום יכולות לספק לכם פיתרון מיטבי לצילום חללים גדולים בשעות הלילה. יתרון זה גורם לרבים כיום להגיע לשפע אבטחה ולהתחדש במצלמות נסתרות קטנות המתאימות לתנאי חוץ ולצילומי לילה.

הכירו את האפליקציות הייעודיות של מצלמות האבטחה - כך תוכלו לקבל התראה על כל תזוזה חשודה בחלל דירתכם

אם פשטות ההתקנה או איכות התמונה עדיין לא הרשימו אתכם, כדאי שתכירו את היתרון הבא. מצלמות האבטחה הישנות שנמכרו עד לפני שנים בודדות, הצריכו את בעליהן להציץ כל העת במטרה לוודא שהכל מתנהל כשורה. כיום, ישנן מצלמות נסתרות קטנות שיודעות להתריע על כל שינוי בחלל המצולם. בעידן הטכנולוגי, כל סוגי מצלמות נסתרות קטנות מגיעות עם אפליקציה המיועדת לשימוש פשוט ונוח במצלמה. בעזרת האפליקציה אתם יכולים להיכנס בקלות לתכני הצילום מכל סמארטפון שתרצו עם קוד ושם משתמש בלבד. מעבר לכך, ישנה אפשרות חדשה ברוב סוגי מצלמות נסתרות קטנות של התראות אוטומטיות. תוכלו להגדיר שתקבלו התראות בכל פעם שישנה תזוזה בדירתכם, שהתינוק בוכה ועוד מבחר אפשרויות מתקדמות. אפשרות זו תחסוך לכם את הצורך להציץ מידי פעם על כל המעשה בדירה, כי כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל מתנהל כשורה. כמובן שישנה אפשרות להגדיר את גודל התנועה שתגרום להתראה על מנת לוודא שלא תקבלו התראות מיותרות בכל פעם שיתוש או זבוב יחליטו להתעופף בסמוך למצלמה. חברת שפע אבטחה מסבירים כי אנשים רבים מגיעים להתחדש עם מצלמות נסתרות קטנות, מצלמות נסתרות לבית ושלל מערכות אבטחה שונות רק בגלל האפשרות של קבלת ההתראות. 

רוצים לוודא שתוכן הצילום ישמר במקום בטוח? הכירו את שיטת השמירה בענן!

גם שיטת האיחסון של כל התוכן המצולם עברה שינוי משמעותי. במצלמות החדשות אין צורך בהתעסקות עם כרטיסי זיכרון לשמירת התוכן המצולם. כרטיסי הזיכרון כללו שני חסרונות גדולים, הראשון הוא ההתעסקות בבחירת כרטיסי זיכרון מתאימים לכל מצלמה והשני הוא שמירת התכנים בצורה שאינה מספיק בטוחה. האפשרות החדשה במצלמות המתקדמות ששפע אבטחה מציעים לכם לקוחותיהם היא שמירה בענן. כיום ישנה אפשרות לקשר בין המצלמה שלכם לבין הענן, כך שכל תוכן הצילום יעבור באופן אוטומטי לחלוטין לענן המיועד לשמירת התכנים. היתרונות הגדולים בשיטת שמירה זו היא כמובן פשטות השימוש וכן שמירה בטוחה במיוחד. תוכלו להגדיר לכמה זמן תרצו שהתכנים ישמרו ולאחר תום התקופה שתגדירו הם ימחקו בהדרגה ויפנו מקום לתכנים החדשים. עלות כל התענוג הזה היא כמה שקלים בודדים מידי חודש (תלוי המשך הזמן שתרצו לשמור את תוכן הצילום ובעוד מספר משתנים נוספים). אז החלטתם להתחדש עם מצלמות נסתרות קטנות? חברת שפע אבטחה ממליצה לכל לקוחותיה לערוך רשימה מסודרת של כל האזורים בדירה שתרצו לשלב בהם מצלמות נסתרות קטנות. ערכו את הרשימה במשך כשבוע עד עשרה ימים בשביל לוודא שלא תשכחו שום חלל בדירה והגיעו עם הרשימה למעצד הבחירה. אנשי הצוות המקצועיים של שפע אבטחה ידעו לסייע לכם לבחור נכון את המצלמות הטובות ביותר עבור כל חללי דירתם.

052-912-6840 דילוג לתוכן