למשפחה שלך מגיע מצלמות נסתרות לבית

מצלמות נסתרות לבית שפע אבטחה מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות זעירות לבית הן מוצר צריכה בסיסי בשנים האחרונות ונדמה משנה לשנה יותר ויותר משפחות ובתי אב בישראל ובעולם מתקינים אותם. עד לפני כמה שנים אפשר היה לראות  מצלמות אבטחה רק במקומות ציבוריים, עסקים פרטיים וכדומה, אך מצלמות נסתרות לבית הפכו בעשור האחרון לנפוצות וכיום אפשר למצוא מצלמות נסתרות לבית בהרבה יותר בתים מאי פעם.

החיים זה לא סרט - מצלמות נסתרות לבית – שפע אבטחה

התקנה של מצלמות נסתרות זעירות תמיד מתקשרת לנו עם מעקב, ריגול ודברים דומים הקשורים יותר לסרטים ולמחוזות אחרים של עולמות הבלשים והריגול. לאדם הפשוט מהישוב אין קשר חזק לתחומים אלה ומלבד הסרטים בהם תמיד רואים מצלמות זעירות מוסתרות בכיס החולצה או בתוך עציץ, המצלמה היחידה שיש לרובנו היא המצלמה של הסמארטפון כאשר אפילו מצלמות הצילום הרגילות כבר כמעט ולא קיימות אלא רק אצל צלמים מקצועיים.

מי צריך מצלמות נסתרות לבית?

מצלמות נסתרות לבית מתאימות בעיקר בבתים פרטיים, ווילות, קוטג'ים או נכסים יקרים אחרים. בבתים אלה על פי רוב יש גם אנשי מקצוע בנוסף על בני הבית כמו עוזרת בית, מטפלת וכדומה, והתנועה בבתים אלה רבה יותר ולפיכך יש יותר הסתברות לגניבה, פריצה וכדומה.

מקומות נוספים בהם יש צורך להתקין מצלמות נסתרות זעירות הן מקומות בהם דרוש מעקב על בעל מקצוע שאנו חושדים בו שעושה דבר מה פסול, למשל בגן ילדים, בחנות בה העובדים מתעסקים בקופה וכדומה.

מצלמות נסתרות לבית הן גם כלי עבור מקרים אחרים ופיקנטיים יותר כמו בגידה על רקע רומנטי או בחברות בהן יש חומר סודי שצריך להגן עליו במשרד ומצלמות עוזרות הן להרתיע את הפורץ המידה והן בולטות ולא נסתרות והן במידה והן נסתרות לתפוס את אותו פורץ.

הגנה 24/7 - מצלמות האבטחה של שפע אבטחה

אין ספק שמצלמות אבטחה הם הפתרון היעיל והזול ביותר לאבטחה על כל מקום: בית, מוסד ציבורי, עסק ועוד. הן מגינות על הנכס 24 שעות ביממה ללא הפסקה, מתעדות כל תנועה בשטח בקלות, מרתיעות אנשים מלהיכנס לנכס כאשר הן בולטות בכניסה ותופסות על חם אנשים שלא מבחינים בהן כשהן נסתרות. אז איזו מצלמת אבטחה לבחור? התייעצו עם המומחים שלנו בשפע אבטחה וקבלו הסבר על מצלמות נסתרות לבית שאנו מספקים: מצלמות איפרא אדום, מצלמות IP אלחוטיות ועוד.

נשמח לייעץ לכם לגביי רכישה והתקנה של מצלמות אבטחה חדשניות ואיכותיות שיעשו את העבודה ויגנו על הנכס שלכם, ייתנו לכם תחושת ביטחון והכול בעלות נמוכה יחסית.

רוצים ראש שקט? התקינו מצלמת אבטחה – מצלמות נסתרות לבית

בין אם תתקינו מצלמות אבטחה בולטות או מצלמות אבטחה נסתרות לבית אתם עושים צעד חשוב בדרך להגן על הנכס שלכם. באפשרותכם להגן על הבית או העסק בהתקנה של מערכת אזעקה בשילוב עם  מצלמות אבטחה ולהרגיש בטוחים כל לילה בשאתם הולכים לישון או כשאתם יוצאים לחופשה ונעדרים מהנכס לתקופה ארוכה.

מצלמות האבטחה שלך שפע אבטחה מצוידות בטכנולוגיה החדישה ביותר ומאפשרות לכם לשמור מאות שעות של חומר וידאו מצולם למקרה צורך על גבי שרתים רבי נפח. כמו כן יש באפשרותך לשלוט ולבקר על המצלמות בקלות ובלחיצת כפתור.

כאשר מדובר במצלמות בטחה זעירות אתם מוזמנים להיות יצירתיים ולמצוא עבורן את המקומות הבלתי צפויים ביותר להחביא אותן בהן על מנת שגם פורץ מיומן שישר מחפש את מצלמת האבטחה כדי לנטרל אותה, ייכשל ולא ימצא אותה.

שירותים נוספים של חברת שפע אבטחה

חייגו אלינו לפרטים מלאים וקבלת הצעת מחיר על מצלמת אבטחה זעירה לבית או לעסק וכן מצלמות גלויות ועוצמתיות. בנוסף אנו מספקים שירותים נוספים כמו: מערכות אזעקה, מערכות אינטרקום ועוד ועוסקים בייבוא, בתכנון, בשיווק ובהתקנת מצלמות אבטחה מקצועיות, מערכות תקשורת ועוד.

אנו מייעצים לחברות ועסקים וכן לאנשים פרטיים ומבצעים התקנות בכל שטח של מצלמות אבטחה גלויות במקומות שקשה להגיע אליהן וכך למרות שהן גלויות הן בלתי ניתנות להסרה בקלות ותופסות בצורה פנורמית את כל השטח המצולם.

הטכנולוגיה שלנו היא המילה אחרונה בעולם האבטחה המצולמת ואתם מוזמנים להתייעץ עמנו ולשאול אותנו כל שאלה בתחום, לקבל הסבר על מצלמות האבטחה השונות וההבדלים ביניהן ולקבל הצעת מחיר משתלמת על רכישה והתקנה, ביחד או בנפרד, של מצלמות האבטחה הטובות בעולם.

גלשו עוד באתר לקרוא ולקבל מידע נוסף על המוצרים והשירותים של חברת שפע ואבטחה, השאירו פרטים או דברו אתנו עוד היום ונשמח לעזור לכם למגן את הבית, המשרד, העסק או כל מקום אחר שתרצו בעזרת מצלמות האבטחה המתקדמות שלנו. בהצלחה! >>

052-912-6840 דילוג לתוכן