התקינו מצלמות נסתרות זעירות לבית!

מצלמות נסתרות זעירות שפע אבטחה מצלמות אבטחה

אנחנו מכירים את המצלמות הקטנות והמתוחכמות האלה מהסרטים: מצלמה בתוך העט, מצלמה בכפתור של החליפה, מצלמה בעציץ… יש אין ספור סרטים בהם המצלמה הסעירה מככבת ופעם זה באמת היה מדע בדיוני שראינו רק בסרטים אבל היום הסרט הפך למציאות! כן היום כל אחד יכול בעלות נמוכה מאוד לרכוש מצלמות נסתרות זעירות ולהניח אותן איפה שרק ירצה: בחדר השינה, בכניסה לבית, בחדר העבודה ולמעשה בכל מקום.

מצלמות נסתרות זעירות ניידות – שפע אבטחה

היתרון של מצלמות נסתרות זעירות או מצלמות נסתרות זעירות לבית הוא שהן ניידות וקטנות ולכן אפשר להתקין או פשוט להניח אותן כמעט בכל פינה או נישה בבית, במקומות בהם קשה להבחין בהן שכן הן קטנות ולא בולטות ואפשר להסתיר אותן בכל מיני חפצים ורהיטים, ממש כמו בסרטים.

אבטחה מקסימלית לבית או לעסק שלך - מצלמות נסתרות זעירות

מצלמות נסתרות זעירות הן פתרון מעולה עבור כל מי שחייב לצלם חלל כלשהוא בבית בין אם בגלל שיש בו כספת שהוא מעוניין להגן עליה או בכניסה לבית, לחניה וכו'. רמת הצילום והרזולוציה של

מצלמות נסתרות זעירות לבית כיום גבוהה מאוד ובנוסף אפשר לשדרג אותן למצלמות אלחוטיות בעלות שליטה מרחוק וכמובן אחסון בעל נפח רב, כך שלמשעה אתם יכולים לשהות במקום אחר מרחק כמה קילומטרים ועדיין לעקוב אחר הנכס עליו מפקחת המצלמה.

תחייכו אתם מצולמים...

מצלמות נסתרות זעירות נמצאות בשימוש כבר שנים רבות והן כלי עבודה לבלשים, אנשי מודיעין, משטרה וצבא וגם אנשי עסקים למיניהם. כיום מצלמות נסתרות זעירות כבר הפכו לנחלת הכלל והן נמצאות בשימוש של כולם ומאות אלפי בתי אב בארצות הברית ועכשיו גם בישראל, שלא לדבר על עסקים רבים, כבר נהנים מיתרונות מצלמת האבטחה בבית או בעסק.

למה צריך מצלמת אבטחה בבית – שפע אבטחה

יש הרבה יתרונות בהתקנת מצלמות אבטחה בבית. הנה כמה:

הרתעה – כל אחד יודע זאת מניסיונו האישי, כאשר יש מצלמה בשטח אנחנו מתנהגים שונה ולבטח יותר זהירים בתגובות ובמעשים שלנו. זה לא אומר שאנו צריכים להרגיש חשופים במרחב הפרטי שלנו ובטח לא להתקין מצלמות נסתרות בחדר השינה באמבטיה וכדומה, אך מצלמת אבטחה בכניסה לבית היא עניין חוקי ולגיטימי לגמרי שעוזר להרחיק פורצים, גנבים ואנשים לא רצויים מהבית שלנו. הרי אף פורץ שראה את המצלמה לא ירצה להתעסק עם הבית שלכם ( אלא אם כן הוא יודע שאתם מחביאים בבית אוצר יקר ערך או מזוודה מלאה מטילי זהב ויהיה לו שווה לקחת את הסיכון שייתפס…).

מעקב – אולי אין צורך שתעקבו אחר מחלק העיתונים או הדואר כל בוקר אבל מצלמת אבטחה המונחת במקום אסטרטגי מעל הכניסה לבית או החניה בבית הפרטי שלכם או ליד הגדר מאחורה, יכולה לתת לכם אינדיקציה אם מישהו אחר מתצפת על הבית שלכם או מרחרח בסביבה.

תיעוד – במקרה של פריצה או כל דבר אחר לבעלי מצלמות נסתרות זעירות יהיה בידיים תיעוד של האירוע וראייה לכל דבר. אפשר לעוף על הדמיון ולתאר תסריטים מגניבים בהם המצלמה באה לידי ביטוי אך אנחנו סומכים על הדמיון שלכם וידועים שראיתם בעצמכם מספיק סרטים כדי להבין מה כוחה של המצלמה כיום עם מילוני הסרטונים שעולים ליו טיוב מדי יום אולי אפילו תתפסו אתם סרטון מצחיק במצלמת האבטחה הביתית שלכם ותוכלו להעלות אותו גם כן… 

שפע אבטחה – שירות, מכירה והתקנה של מצלמות האבטחה הטובות ביותר

על תסמכו על המזל, אל תגידו לי לא יפרצו לבית ואני לא מת על כל הטכנולוגיה הזאת. הכירו ביתרונות שך מצלמת האבטחה הביתית ואם גם תשמעו את המחיר תבינו שאין לכם מה לחשוב פעמיים, מדובר בעלות סבירה והוגנת עבור פריט שהוא לא פריט מותרות ולא משחק אלא משהו שבמקרים קיצוניים יכול אפילו להציל אתכם או את אחד מבני ביתכם ובשגרה פשוט לתת לכם ביטחון והגנה בסיסיים ושקט נפשי.

גלשו עוד באתר שפע אבטחה למציאת מוצרים ושירותים נוספים שהחברה המספקת. קראו אודות החברה והשאירו פרטים לחזרה אליכם במקרה ואתם מתעניינים ברכישת מצלמת אבטחה לבית או לעסק ושירותים נוספים שאנו מספקים כמו: מערכות אזעקה לבית, מערכת עם קודן, מצלמות IP, מצלמות אבטחה באייפון, מערכות אינטרקום ועוד.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ והצעת מחיר לרכישת והתקנת אחת ממצלמות האבטחה התקדמות ביותר בתחום לבית או למשרד, מצלמות זעירות בטכנולוגיה מתקדמת שיהפכו את החיים שלכם יותר קלים ובטוחים בלחיצת כפתור. 

אנו מבטיחים אחריות על כל המוצרים, שירות ללא תחרות ומחירים הוגנים עבור מצלמות האבטחה הטובות ביותר בשוק. צלצלו אלינו עכשיו למתן ייעוץ ראשוני >>

052-912-6840 דילוג לתוכן