מצלמות במעגל סגור לבית

שפע אבטחה מצלמות במעגל סגור לבית

מצלמות במעגל סגור לבית הן מצלמות אבטחה המחוברות אל רשת צפייה (בדרך כלל מחשב), ובה ניתן לצפות בהקלטות מהמצלמות וגם בזמן אמת. המצלמות מאפשרות לך לתעד, לעקוב ולפקח אחר המתרחש בביתך כאשר אתה נעדר ממנו. בנוסף, על מנת לבטח את ביתך חברות הביטוח ידרשו ממך לרוב להתקין מערכת מצלמות במעגל סגור לבית.

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת מצלמות במעגל סגור עשו “קפיצת מדרגה” גבוהה מאוד בצורה מעוררת השתאות לעיתים, כך שהמצלמות המוצעות הן באיכות גבוהה מאוד המציגות תמונות ברזולוציה גבוהה, וכן מכשירי ההקלטה מתקדמים מאוד ובעלי תכונות רבות.

כאשר אתה חושב ומתכנן הקמת מערכת מצלמות במעגל סגור לבית עומדים לפניך שיקולים רבים שאתה צריך לקחת בחשבון.

התנאים הפיסיים של השטח המצולם– מהי התאורה הקיימת בו, האם נדרשת מצלמה בעלת תאורה מיוחדת.

קרבה לשקע חשמל– מהו המרחק, האם כדאי להעביר כבל ארוך או לתפעל את המצלמה באמצעות סוללות. אלו רק מקצת השיקולים שאתה צריך לתת עליהם את דעתך בשעה שאתה בוחן רכישת מצלמות במעגל סגור לבית.

התקנת מערכת מצלמות במעגל סגור לבית כוללת שני מרכיבים עיקריים– מכשיר הקלטה ומצלמות האבטחה עצמן. אל מכשיר ההקלטה (DVR) מחוברות כל המצלמות במערכת. גודל מכשיר ההקלטה הוא בהתאם למספר המצלמות המחוברות אליו. הקלטות החומר המצולם נמצאות בדיסק הקשיח של המכשיר המוצע בקיבולת נפח משתנה, בהתאם לצורך. מכשיר ההקלטה מחובר ישירות למחשב או לאינטרנט לצפייה בצילומים.

מצלמות במעגל סגור הן מגוונות מאוד ושונות אחת מהשנייה בתכונותיהן:

מצלמות אינפרא אדום– מיועדות לצילום בלילה וכן בחדרים חשוכים באמצעות נורות לד בתוך המצלמה. 

מצלמות מעגל סגור ממונעות (PTZ) – מצלמות יקרות שבבסיסן מנוע. ניתן לשלוט על הכיוון שלהן בעזרת מחשב וכן צילום בזום. יכולות לעקוב בצורה מדויקת אחר תנועת כלי רכב ואנשים.

מצלמות מעגל סגור גלויות או סמויות – האם חשוב לך שידעו על נוכחות מצלמות בבית או אולי אתה מעדיף שהן יהיו מוצנעות וסמויות? מצלמות מעגל סגור קוויות או אלחוטיות – זה תלוי במיקום של המצלמה. אם המצלמה תמוקם במקום קבוע, הרי שהיא תהיה מחוברת באמצעות תשתית קבועה, וגם תיתן תוצאה איכותית יותר. כאשר מיקום המצלמה משתנה מעת לעת ייתכן שתעדיף מצלמה אלחוטית.

052-912-6840 דילוג לתוכן