מצלמות און ליין - כל הסיבות בגינן בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בדירתם מצלמות און ליין

מצלמות און ליין

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להתחדש עם מצלמות אבטחה לכל חללי דירתם. עליית הביקוש גורמת לייצרני המצלמות לייצר מבחר עשיר של סוגי מצלמות אבטחה כך שיתאימו במדוייק לכל צורך. בין כלל סוגי המצלמות השכיחות ביותר כיום ניתן למנות מגוון סוגי מצלמות און ליין, מצלמת רשת, מצלמת אינטרנט אלחוטית או מצלמת ip. כלל האפשרויות הללו יבטיחו שגם אתם תוכלו לבחור מצלמות און ליין בהתאמה אישית למלוא הצרכים שלכם. אך רגע לפני שאתם ממהרים להגיע לחנות הראשונה שתצליחו לאתר ולבחור את המצלמות הטובות ביותר עבור חלל דירתכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות השינויים הרבים בכל סוגי מצלמות אבטחה מהשנים האחרונות. הנקודה הראשונה שחשוב שתכירו מהווה את אחד היתרונות הגדולים של המצלמות החדשניות בגינו חלה עליית ביקוש ניכרת. בשנים האחרונות כל סוגי מצלמות אבטחה, לרבות מצלמות און ליין, מצלמת רשת, מצלמת אינטרנט אלחוטית או מצלמת ip נמכרות במחירים מוזלים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי מצלמות אבטחה בעבר. הורדת המחירים מאפשרת לרבים שעד לפני מספר שנים לא יכלו להרשות לעצמם, לרשת את כל דירתם במצלמות אבטחה. שפע אבטחה מספקים עבור כל לקוחותיהם את כל סוגי המצלמות האיכותיות והמתקדמות ביותר כך שגם אתם תוכלו למצוא מצלמה מדוייקת למלוא הצרכים שלכם וכן לתקציב העומד לרשותכם.

כשהטכנולוגיה פגשה את המצלמה - הכירו את כל האפשרויות המתקדמות של מצלמות האבטחה!

הנקודה השניה שחשוב שתכירו היא שיפור הטכנולוגיה והתאמת אפליקציות ייעודיות לרוב סוגי מצלמות אבטחה. כיום יש לא מעט מצלמות און ליין עם אפליקציה ייעודית המאפשרת למשתמש ליהנות מיתרונות רבים. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם הליכי בירוקרטיה ארוכים ומורכבים עד שהצלחתם להגיע לתכני הצילום במצלמות האבטחה שלכם או פשוט מכך, להירשם בתור בעלי המצלמה, כיום כל שאתם נדרשים בשביל לראות את כל המתרחש בדירתכם מכל מקום ובכל זמן זה להקיש קוד וסיסמא פשוטים. בעזרת אפליקציה ייעודית ניתן לראות את כל המתרחש בדירה מכל סמארטפון, מכל מקום ובכל זמן אך מעבר לכך, ישנן עוד לא מעט אפשרויות מתקדמות שהופכות את הכל לפשוט ונוח יותר. אחת האפשרויות השמישות ביותר היא אפשרות ההתראות. מצלמות און ליין מתקדמות כוללות אפשרות של התראות אוטומטיות על כל תנועה או צליל חריג בדירה. אפשרות זו חוסכת לכם את הצורך להציץ מידי פעם ולוודא שהכל בסדר כי כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל כשורה.

מצלמות אבטחה בהתקנה עצמית - גם אם אין לכם ניסיון או כלים מקצועיים, תצליחו להתקין את כל סוגי מצלמות און ליין בקלות רבה

מעבר לכך, גם אפשרויות ההתקנה של מצלמות און ליין או כל סוגי מצלמות אבטחה עברו שיפור ניכר. עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל המצלמות הצריכו מהבוחרים בהם להיעזר במתקין מצלמות מקצועי שידע להתקין את המצלמה על הצד הטוב ביותר. כיום לעומת זאת ישנן מצלמות און ליין קטנות ומתקדמות שנדרשות לחיבור חשמל בלבד. מצלמות און ליין אלה יאפשרו לכם לחבר אותן בכוחות עצמכם לנקודת החשמל הסמוכה ופשוט להניח אותן בנקודה אסטרטגית בחדר. גודלן הפיזי של המצלמות הופך את כל שלבי ההתקנה לפשוטים הרבה יותר. גם אם תרצו להתקין מצלמות און ליין באזורים בהם אין מקום להניחן, ישנה אפשרות להיעזר בתוסף ייעודי שיאפשר לכם להתקין כל מצלמה בכוחות עצמכם, גם ללא ניסיון או כלים מקצועיים כלל. חשוב להדגיש ולומר כי לא תמיד תוספי ההתקנה יגיעו בחלק ממרכיבי המצלמה ולכן אם אתם רוצים למקם מצלמות און ליין במקומות בהם אין אפשרות להניחן, חשוב לוודא במעמד הרכישה שאתם בוחרים תוסף ייעודי ומותאם למצלמה שלכם. שפע אבטחה מספקת עבור לקוחות רבים מצלמות און ליין בשלל דגמים ובצירוף תוספים ייעודיים להתקנה פשוטה ועצמאית.

זוכרים את כרטיסי הזיכרון לשמירת תכני הצילום? אתם כבר מזמן לא תלויים בהם - הכירו את האפשרות המתקדמת ביותר של השמירה בענן

גם אפשרויות האחסון של כל תכני הצילומים עברו שיפור ניכר. עד לפני מספר שנים לא רבות כל סוגי מצלמות און ליין בפרט ומצלמות בכלל כללו חריץ ייעודי ששימש כמקום לכרטיס זיכרון עליו נשמרו כל תוכני הצילום. כרטיס הזיכרון כולל לא מעט חסרונות בהשוואה לאפשרות המקבילה, שמירה בענן. אפשרות השמירה בענן נעשית באופן אוטומטי כך שכל התכנים שצולמו שמורים היטב ברשת. ישנה אפשרות להגדיר לכמה זמן תרצו שתכני הצילומים ישמרו כך שהיום האחרון בתקופת הזמן שבחרתם ימחק באופן אוטומטי בשביל לאפשר ליום החדש להישמר במקומו. שירות השמירה בענן תדרוש מכם לשלם סכום סמלי בין כמה שקלים בודדים מידי חודש. אז לפני שאתם יורדים לחמות הראשונה שתצליחו לאתר ומתחדשים עם מצלמות און ליין או שלל סוגי מצלמות אבטחה אחרות, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המצלמות האיכותיות והמתאימות ביותר הן למלוא הצרכים שלכם והן לתקציב העומד לרשותכם. שפע אבטחה מציעה לכם את כל האפשרויות הקיימות כך שתוכלו ליהנות משלל דגמים איכותיים לבחירתכם.

הגענו לשלבי הפרקטיקה - הנה לכם שני טיפים מעשיים שיבטיחו לכם בחירה נכונה של מצלמה מותאמת הן לצרכים שלכם והן לתקציב העומד לרשותכם

לא מעט אנשים שמגיעים למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת והיכרות עמוקה עם מלוא הצרכים שלהם, מתבלבלים לחלוטין לנוכח המבחר הגדול. בלבול זה ברוב המקרים גורר בחירות לא נכונות שבמקרה הטוב כוללות בזבוז כסף מיותר ובמקרה הפחות טוב כוללות התקנת מצלמות שאינן מתאימות לצרכי הבוחר בהן. במטרה להימנע מכך, חשוב לבצע שני צעדים פשוטים. ראשית, חשוב לערוך רשימה מסודרת הכוללת את כל המקומות בהם תרצו להציב מצלמות און ליין. את הרשימה חשוב לערוך במשך עשרה ימים על מנת לוודא שלא תשכחו דבר. בעזרת הרשימה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שלא תשכחו אף חלל בדירתכם. לאחר מכן, חשוב לערוך סקירה מהירה אודות כל הדגמים השונים של מצלמות און ליין. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט אפשרויות של מצלמות און ליין שיוכלו להתאים לכל צורך. הגעה למעמד הרכישה ללא היכרות עם רוב הדגמים הנמכרים ביותר תגרום לכם לבחור את המצלמה הטובה ביותר בחנות אליה הגעתם, ולא את המצלמה הטובה ביותר שקיימת. בעידן האינטרנטי בו ניתן להגיע לכל פינה ברשת בלחיצת כפתור פשוטה, לא תידרשו להשקיע יותר ממספר דקות בודדות בשביל להכיר לעומק את כל הדגמים המבוקשים ביותר של מצלמות און ליין. לאחר שתשלימו את שני השלבים הללו, תוכלו להגיע מוכנים למעצד הרכישה שאתם מכירים את רוב סוגי המצלמות הטובות והמתאימות ביותר עבורכם וכן יודעים בדיוק היכן תרצו להציבן. שפע אבטחה מציעה עבור לקוחותיה מבחר עשיר של מצלמות און ליין לבחירה. מעבר למבחר הגדול של מצלמות און ליין, שפע אבטחה מתחייבת למצלמות האיכותיות והמתקדמות ביותר בשוק.

052-912-6840 דילוג לתוכן