מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות שפע אבטחה מצלמות אבטחה

מתי תרצה להשתמש במצלמות אבטחה נסתרות לבית? לאילו מצבים הן מיועדות?

אם את מעסיקה מטפלת להשגחה על ילדיך, אם אתה מעסיק עובדת זרה לטיפול באחד מהוריך הקשישים, המידע כאן ודאי יעניין אותך. אין יותר צורך לדאוג למצב ילדכם או הוריכם הנמצאים תחת ידה של מטפלת זו או אחרת. אין סיבה לחשוש כאשר עוזרת או מנהלת משק הבית שלך מסתובבת בביתך בצורה חופשית ועשויה להגיע גם לאזורים רגישים יותר בבית. מצלמות אבטחה נסתרות לבית יספקו לך את השקט הנפשי והביטחון שאת או אתה מחפשים. מצלמות אבטחה נסתרות לבית מיועדות בדיוק לאותם מצבים אלה בו אתה מעסיק עובד בביתך, ואתה מעוניין לעקוב ולפקח אחר תנועותיו ומעשיו. כך תוכל לאתר מקרים חריגים, התנהגות שאינה הולמת, ותוכל לפעול בהתאם. כמו כן, על ידי מצלמות אבטחה נסתרות תוכל להתבונן בבני המשפחה שלך- ילדים או ההורים, כדי לבחון כיצד הם מתמודדים בסיטואציה שאדם זר מטפל בהם. היתרון בשימוש במצלמות אבטחה נסתרות לבית הוא שהמצולמים, כלומר העובדים בבית, אינם מודעים לעובדה זו, דבר המאפשר להם להתנהג בצורה טבעית, חופשית וללא הגבלות. אם ידעו על קיומה של מצלמה בסביבתם, הם עשויים להתנהג בצורה שונה, כדי שלמראית עין הכל ייראה "בסדר.

היכן מתקינים מצלמות אבטחה נסתרות?

ראשית, מצלמות אבטחה נסתרות לבית מאופיינות בכך שהן קטנות מאוד, כדי שיהיה ניתן להסתיר אותן באביזרים קטנים. נהוג להציב מצלמות נסתרות לבית בחפצי נוי שונים בסלון, מאחורי מראה, שעון קיר, צעצועים שונים כמו דובי או בובה, בתוך גלאי עשן או גלאי נפח של מערכת האזעקה בבית. הרעיון שעומד מאחורי מצלמות נסתרות הוא הצורך להציב אותן במקומות מאוד בלתי צפויים, כדי שלא יתגלו. התפקיד שלך כאן הוא להיות יצירתי מאוד בבחירת המקום האידיאלי ביותר עבור המצלמה ולתאם את מועד ההתקנה בזמן שהעובד לא נמצא בבית, למשל בזמן חופשה.

מהם המאפיינים של מצלמות נסתרות לבית?

עדשת המצלמה ניתנת להחלפה מעת לעת, בהתאם לצורכי הצילום, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. מעבר לכך, ישנן מצלמות נסתרות לבית המותאמות לצילום לילה ובתנאי חשיכה. מצלמות אבטחה נסתרות יאפשרו לך להשגיח ולעקוב מקרוב אחר המתרחש. כך ימנעו ממך דאגות, טרדות וחששות רבים ממה שקורה בבית בהיעדרך.
052-912-6840 דילוג לתוכן