מצלמות אבטחה נסתרות לבית - לא מה שהכרתם! ריכזנו עבורכם את כל השינויים והיתרונות הגדולים של המצלמות החדשות והמתקדמות ביותר

מצלמות אבטחה נסתרות לבית

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בדירתם מצלמות אבטחה נסתרות לבית. אם גם אתם מעוניינים להתחדש עם מערכות אבטחה שונות, ריכזנו עבורכם את כל הסיבות בגינן חל גידול ניכר בכמות האנשים הבוחרים לשלב מצלמות אבטחה נסתרות לבית ובכל היתרונות של המצלמות המתקדמות על פני הדור הקודם. חברת שפע אבטחה מבטיחה לכל לקוחותיה מערכות אבטחה מתקדמות ומקצועיות, מצלמות אבטחה נסתרות לבית, מצלמות המיועדות לראיית לילה ועוד מבחר דגמים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אז אם גם אתם תמיד רציתם לשלב בדירתכם מצלמות אבטחה נסתרות לבית ולא ידעתם מאיפה להתחיל, איך לבחור, או בחרתם לוותר על ההתמודדות עם הליכי ההתקנה וההרשמה הארוכים, הגעתם למקום הנכון. חברת שפע אבטחה מציעה לכל דורש מערכות אבטחה מתקדמות הכוללות מצלמות אבטחה נסתרות לבית באיכויות שונות ללא צורך בהתמודדות מורכבת עם הליכי הרשמה או התקנה. למצלמות החדשות שיוצרו בשנים האחרונות יש לא מעט יתרונות על פני מצלמות האבטחה הישנות שכדאי שתכירו. אז לפני שאתם שוב בוחרים לוותר על התקנת מצלמות אבטחה נסתרות לבית בגין שלבי הרשמה ארוכים או חשש מהתקנה מורכבת וארוכה, הנה לכם כל היתרונות בעזרתם תוכלו לשלב כל מצלמה בכל חלל דירתכם בקלות, במהירות וביעילות שיא.

חוששים מהתקנה מורכבת וארוכה המחייבת סיוע מקצועי? את המצלמות החדשות תוכלו פשוט להניח בכל מקום שתרצו!

אז ראשית, חשוב לדעת כי כיום יש מבחר אפשרויות התקנה. חברת שפע אבטחה בוחרת עבור כל לקוחותיה מבחר מצלמות אבטחה נסתרות לבית שניתן להתקין בדרכים הפשוטות והיעילות ביותר כך שגם אתם תוכלו להרכיבן לגמרי בעצמכם. איך זה עובד? כיום ישנן מצלמות אבטחה נסתרות לבית אלחוטיות שניתן פשוט להניח בכל מקום שתרצו. לא מעט אנשים בוחרים מצלמות אבטחה נסתרות לבית ללא חוטים כלל ומציבים אותן בנקודות אסטרטגיות ברחבי החלל לצילום מיטבי של זווית רחבה. כל שנדרש לעשות זה פשוט למצוא מקום מספיק נוח שניתן להניח עליו מצלמה זעירה. גם מצלמות אבטחה נסתרות לבית המגיעות עם חוטי חיבור לחשמל אינן מחייבות אתכם בידע נרחב וכלים מקצועיים בשביל להתקינן כראוי. ניתן לחבר לחשמל את הכבלים הפשוטים ולהניח את המצלמה בכל מקום שתבחרו. במקרים חריגים בהם תרצו להציב מצלמות אבטחה נסתרות לבית במקומות שאין אפשרות להניח את המצלמה, תוכלו להסתייע עם תוסף ייעודי שיאפשר לכם למקם את כל סוגי מצלמות אבטחה נסתרות לבית בכל מקום שתבחרו. חשוב להדגיש שלא תמיד התוסף מגיע עם מצלמות אבטחה נסתרות לבית ולכן חשוב לוודא שאתם רוכשים אותו באופן נפרד. התוסף מותקן לכל מקום שתבחרו בקלות רבה ללא צורך בידע מקצועי או בכלים שונים.

אפליקציה לכל מצלמה - כך תוכלו לראות את כל הנעשה בדירה שלכם מכל סמארטפון!

מעבר לפשטות ההתקנה שמהווה יתרון משמעותי הגורם לרבים להתחדש עם מצלמות אבטחה נסתרות לבית, בטח תשמחו לשמוע שגם הליך ההרשמה והכניסה לצפייה בתצלומי מצלמות אבטחה נסתרות לבית הפכו פשוטים ומהירים במיוחד. כיום יש אפליקציות ייעודיות המתאימות לכל סוגי מצלמות אבטחה נסתרות לבית בפרט ומערכות אבטחה בכלל כך שתוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם בעזרת הסמארטפון בלבד. בעזרת אפליקצייה המיועדת למצלמות אבטחה נסתרות לבית, תוכלו להיעזר בעוד מגוון רחב של תוספות כמו התראות שונות. לא מעט אנשים הבוחרים מצלמות אבטחה נסתרות לבית מגדירים התראות באפליקציה. בין כלל ההתראות השכיחות ביותר ניתן למצוא התראות על כל תנועה או תזוזה בדירה, התראות על בכי של תינוק, התראות על פתיחת הדלת ועוד. בעזרת אפשרות זו אתם לא צריכים לפתוח ולהציץ בדירתכם כל כמה רגעים בשביל לוודא שהכל בסדר כי כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל כשורה. ישנה אפשרות לווסת את התנועה שתפעיל את ההתראה על מנת לוודא שלא כל יתוש שעף לו ליד המצלמה יגרום לכך שתקבלו התראה.

איכות הצילום השתפרה פלאים, לרבות אפשרויות צילום בתנאי תאורה ירודים במיוחד!

נתון נוסף שחשוב שתכירו אודות מצלמות אבטחה נסתרות לבית מבית שפע אבטחה הוא איכות הצילום. בשנים האחרונות איכות התמונה של כלל סוגי המצלמות עברה שיפור משמעותי. כיום תוכלו להציב מצלמות במרחקים גדולים מהאזור שתרצו לצלם ללא חשש לפגיעה משמעותית באיכות התמונה. מעבר לכך, שפע אבטחה מציעים לכל לקוחותיהם מבחר עשיר של מצלמות אבטחה נסתרות לבית המתאימות לתנאי לילה. אם תמיד חלמתם להציב מצלמות אבטחה הפונות לחצר דירתכם אך לא יכולתם לעשות זאת בגין קשיי תאורה שפגעו באיכות הצילום, כיום ישנן מצלמות רבות שיתאימו לכל תנאי השטח, לרבות אזורים חשוכים במיוחד. נתון זה אף הוא מהווה תמריץ של ממש לאנשים רבים להגיע לחנויות חברת שפע אבטחה ולהתחדש עם מצלמות אבטחה נסתרות לבית.

רגילים לכרטיסי זיכרון? כיום ניתן לשמור את כל תוכן הצילומים בענן באופן אוטומטי לחלוטין

אם לא די בכך, חשוב לדעת שגם אפשרויות האיחסון של כל הצילומים עברו שינוי משמעותי. עד לפני שנים בודדות כל סוגי מצלמות אבטחה נסתרות לבית כללו כרטיס זיכרון ייעודי. כרטיס הזיכרון שימש כמקור לכלל הצילומים שצולמו במצלמת האבטחה כך שאם משהו היה קורה לכרטיס הזיכרון, הצילומים היו פשוט נעלמים. כיום ישנה אפשרות בטוחה ונוחה הרבה יותר של שמירת כל הצילומים בענן באופן אוטומטי. אפשרות השמירה בענן מבטיחה שמירה מיטבית על כל תוכן הצילומים ומעבר לכך, פוטרת אתכם מהצורך להתאים כרטיס זיכרון ייעודי לכל מצלמה. איך שומרים בענן? פשוט מחברים את המצלמות למערכת שמירה בענן, שם תוכלו להגדיר בדיוק לכמה זמן תרצו שהתכנים ישמרו לפני שימחקו באופן אוטומטי ויפנו מקום לתוכן החדש. כלל הפעולות הללו נעשות באופן אוטומטי לחלוטין כך שאתם כלל לא צריכים להתעסק בדבר. כל התענוג הזה יעלה לכם כמה שקלים בודדים מידי חודש תמורת מקום האיחסון בענן.

הדרך הטובה ביותר לבחור נכון את מצלמות האבטחה המתאימות עבורכם

השתכנעתם שכדאי להתחדש עם מצלמות אבטחה נסתרות לבית? חשוב שתכירו שני שלבים פשוטים לבחירת סוגי המצלמות המתאימות ביותר עבורכם. כפי שהזכרנו מעלה, הביקוש למצלמות אבטחה עולה בשנים האחרונות. שפע אבטחה מיישרת קו עם צורכי לקוחותיה ומציעה למכירה מגוון עשיר של סוגי מצלמות. איך תדעו לבחור נכון את המצלמה המתאימה ביותר עבורכם? ישנם שני צעדים פשוטים שאתם חייבים להכיר. הצעד הראשון הוא היכרות נרחבת עם כמה שיותר דגמי מצלמות נסתרות בפרט ומערכות אבטחה בכלל. בעידן האינטרנט תוכלו לעשות זאת תוך מספר דקות בודדות מכל מקום שתרצו. לאחר שתכירו כמה שיותר דגמים שונים של מערכות אבטחה מתקדמות, חשוב שתערכו רשימה מסודרת הכוללת את כל האזורים שתרצו לאבטח בעזרת מצלמה. מומלץ לערוך רשימה זו במשך שבוע עד עשרה ימים במטרה לוודא שלא שכחתם דבר. לאחר מכן, הגיעו עם הרשימה למעמד הבחירה אצל שפע אבטחה, שם תוכלו להתאים את המצלמות המיטביות עבורכם ואף לקבל סיוע מקצועי בכך.

052-912-6840 דילוג לתוכן