מצלמות אבטחה מומלצות - החלטתם לשלב בדירתכם מצלמות אבטחה? חשוב שתכירו את כל השינויים והשיפורים של כל סוגי המצלמות מהשנים האחרונות

מצלמות אבטחה מומלצות

החלטתם לשלב בחללי דירתכם מצלמות אבטחה מומלצות? חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים אודות מצלמות האבטחה הנמכרות כיום לפני שתגיעו למעמד הבחירה. אנשים רבים שמגיעים למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת, מיקוד הצרכים שלהם והיכרות נרחבת עם לא מעט מצלמות אבטחה מומלצות, מוצאים את עצמם עומדים אובדי עצות אל מול המבחר הגדול. אז ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי כל סוגי מצלמות אבטחה מומלצות עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות. אחד השינויים המשמעותיים ביותר שגרם לעליית ביקוש ניכרת הוא הורדת המחירים. כיום תוכלו לבחור מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר וכן מצלמות התקנה כולל התקנה במחירים זולים בעשרות אחוזים מאותן מצלמות שנמכרו עד לפני מספר שנים. שינוי זה גורם לרבים שלא חשבו על התקנת מצלמות בחללי דירתם, לשלב מצלמות אבטחה מומלצות בפנים הדירה ומחוצה לה. מעבר להורדת המחירים, כל עולם הטכנולוגיה שעובר שינויים ושיפורים תדירים בשנים האחרונות הגיע גם למצלמות האבטחה כך שמצלמות אבטחה מומלצות שנמכרות כיום כוללות לא מעט יתרונות איכות על פני המצלמות שנמכרו בעבר. אז לפני שגם אתם יוצאים למעמד הרכישה ללא היכרות נרחבת עם הדגמים השונים וללא מיקוד מלוא הצרכים שלכם, אספנו עבורכם את כל היתרונות שחשוב שתכירו בתוספת כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון.

כך תוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם מכל מקום ובכל זמן - הכירו את האפליקציות הייעודיות והידידותיות למשתמש

שפע אבטחה מציעה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר, מצלמות אבטחה כולל התקנה ועוד. היתרונות הגדולים של כלל המצלמות הללו על פני אותן מצלמות שנמכרו לפני שנים בודדות הם: שיפור נוחות השימוש, צמצום בירוקרטיית ההרשמה והכניסה, אפשרויות התקנה נוחות, שיפור איכות התמונה, אפשרות לשמירת כל תכני הצילומים בענן ועוד. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה, ארוכה ומייגעת כדי להירשם למצלמה ולראות את כל המתרחש בדירתכם, כיום כל שאתם נדרשים לעשות בשביל זה לבחור קוד וסיסמא. בעזרת קוד וסיסמא בלבד תוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם מכל סמארטפון ובכל מקום. מעבר לכך, ישנה אפשרות לקבל התראות על כל תזוזה חריגה בדירתכם או בהישמע צלילים שהגדרתם מראש. אפשרות זו חוסכת מכם את הצורך לפתוח את מצלמות האבטחה כל מספר דקות/שעות כדי לוודא שהכל בסדר. כל עוד לא קיבלתם התראה, כנראה שהכל בסדר. במטרה למנוע קבלת התראות על כל זבוב שיחליט להתעופף ליד מצלמות אבטחה מומלצות, ישנה אפשרות לווסת את התנועות או הקולות שיגרמו להתראה.

כבר לא חייבים להיעזר בשירותיו של מתקין מקצועי - כך תצליחו להתקין כל מצלמה בכל מקום בכוחות עצמכם בלבד

אם לא די בכך, גם בפן הפיזי של התקנת מצלמות אבטחה מומלצות ישנם לא מעט יתרונות. עד לפני מספר שנים הליך ההתקנה חייב אתכם להיעזר במתקין מקצועי שידע להשלים את כל שלבי ההתקנה והחיבור של מצלמות אבטחה מומלצות בצורה מקצועית. כיום יש לא מעט מצלמות אבטחה מומלצות קטנות מימדים שצריכות חיבור פשוט לנקודת חשמל בלבד. כלומר, כל שאתם נדרשים לעשות בשביל לגרום למצלמות אבטחה מומלצות לעבוד זה לחבר אותן לחשמל ולהניח אותן בנקודה אסטרטגית שתצלם היטב את כל החלל. גם אם תרצו להציב מצלמות אבטחה מומלצות בחללים בהם אין איפה להניח אותן, ישנה אפשרות של תוסף ייעודי המאפשר התקנה פשוטה ומהירה בכל מקום שתבחרו. את התוסף תוכלו להתקין בכוחות עצמכם ללא ניסיון או כלים מקצועיים. אפשרויות אלה גורמות לאנשים רבים להגיע לשפע אבטחה ולהתחדש עם מצלמות אבטחה מומלצות שאינן מצריכות מתקין מקצועי.

שיפור ניכר באיכות התמונה - ישנן מצלמות המספקות תמונות ברמת איכות גבוהה במיוחד, גם בשעות הלילה!

שיפור נוסף של מצלמות אבטחה מומלצות מהשנים האחרונות הוא כמובן שיפור איכות התמונה. אם עד לפני מספר שנים חלק גדול ממצלמות אבטחה מומלצות הצליחו לספק תמונות ברמת איכות ירודה בלבד, הרי לנו שכיום ישנן מצלמות אבטחה מומלצות המספקות תמונות איכותיות כך שתוכלו לראות במדויק את כל המתרחש בדירתכם. השיפור המשמעותי מאפשר גם להציב מצלמות אבטחה מומלצות בחללים ללא תאורה ולקבל תמונות איכותיות למדי. לכן, אם תמיד רציתם להציב מצלמות אבטחה בחצר אך הן לא הצליחו לספק צילום טוב בשעות הלילה, חשוב לדעת שכיום שפע אבטחה מציעים לכל לקוחותיהם מבחר עשיר של מצלמות אבטחה מומלצות שיצליחו לספק תמונה חדה גם ללא תאורה. גם אפשרויות שמירת כל תכני הצילום עברו שינויים ושיפורים רבים שמושכים לא מעט משתמשים חדשים. עם מצלמות אבטחה מומלצות ומתקדמות אתם כבר לא תלויים בכרטיס הזיכרון לשמירת כל הצילומים. כיום ישנה אפשרות של שמירה בענן הכוללת לא מעט יתרונות על פני השמירה בכרטיס זיכרון כאשר המרכזי שבהם הוא בטיחות תכני הצילום. המצלמות החדשות כבר רינו מגיעות עם חריץ ייעודי לכרטיס זיכרון מיושן אלא מתחברות לענן באופן אוטומטי כך שכל תכני הצילום נשמרים במסודר. כל הבוחרים באפשרות זו יכולים לבחור לאישה תקופת זמן הם רוצים שתכני הצילום ישמרו כך שהיום האחרון ימחק בשביל שמירתו של היום העדכני ביותר. עלויות השמירה בענן סמליות בלבד ולא יעלו על מספר שקלים מידי חודש, תלוי לאיזה תקופת זמן תרצו לשמור את כל תכני הצילום. 

הטיפים שיבטיחו לכם בחירה נכונה - שני צעדים פשוטים שאסור לכם לוותר עליהם!

לאחר שהכרתם את כל היתרונות הגדולים של מצלמות אבטחה מומלצות מהשנים האחרונות והחלטתם סופית שהן יכולות לענות על הצרכים שלכם, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון. הטיפ הראשון הוא היכרות מלאה עם מלוא הצרכים שלכם לפני שתגיעו למעמד הבחירה. אנשים רבים שמוותרים על שלב ההיכרות קונים מצלמות שאינן מתאימות לחללים בהם הם רצו להציבן או גרוע מכך, מתחדשים עם מספר גדול או קטן מידי של מצלמות במטרה לצלם את כל דירתם. אז כל שאתם נדרשים לעשות כדי להימנע מכך זה לערוך רשימה מסודרת הכוללת את כל האזורים בהם תרצו להציב מצלמות אבטחה מומלצות. את הרשימה חשוב לערוך במשך עשרה ימים על מנת לוודא שלא תשכחו דבר. במעמד הבחירה, שפע אבטחה ידעו להתאים לכם את המצלמות הטובות ביותר לכל החללים המפורטים ברשימה. הטיפ השני הוא היכרות עם כמה שיותר דגמים של מצלמות אבטחה מומלצות לפני מעמד הרכישה. גם לכך אתם לא נדרשים להשקיע מאמץ או זמן רב ובעזרת כמה לחיצות כפתור פשוטות תוכלו להגיע לכל הדגמים של מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר או מצלמות אבטחה כולל התקנה. שפע אבטחה מציעים לכל לקוחותיהם את כל הדגמים האיכותיים והמתקדמים ביותר כך שתוכלו להגיע ולהתחדש במצלמות מיטביות עבור כל הצרכים שלכם. 

052-912-6840 דילוג לתוכן