מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות – האבטחה הכי טובה לבית ולעסק

מצלמות אבטחה לבית פרטי שפע אבטחה מצלמות אבטחה

כל בעל בית פרטי או עסק ברחוב חייב וצריך להתקין מצלמות אבטחה נסתרות או מצלמות אבטחה לבית פרטי ויכול לעשות זאת בקלות ובעלות נמוכה מאוד! חלפו הימים של אלפעי שקלים למצלמת אבטחה נסתרת. מצלמות אבטחה לבית פרטי היום הן קטנות, זולות והכי חשוב: מתוחכמות, כאלה שיכולות לצלם ברזולוציה גבוהה ולאחסן את המידע בנפח גדול.

מערכות אבטחה פשוטות להתקנה שניתן לשלוט עליהם בקלות והן כל כך חשובות להרתעה, הגנה וביטחון של דיירי הבית, הלקוחות וכו'.

מצלמות אבטחה לבית פרטי – שפע אבטחה

מצלמות אבטחה נסתרות או כל סוד של מצלמות אבטחה לבית פרטי הם פריט בסיסי היום בכל בית פרטי, בית החשוף לתנועה ולפריצות וכן משרדים, עסקים, גני ילדים, בתי חולים ולמעשה כל העולם מרושת במצלמות ומדי יום נוספות עוד ועוד מצלמות.

יש כאלה שיטענו שזו לא מגמה טובה, שהפרטיות נפגעת וכדומה, אך למען הבטיחות אין ספק שמצלמות עושות את העבודה ומונעות מקרים לא נעימים גם של פריצות, גניבת והריסת רכוש וגם במקרים כמו התעללות בגן ילדים או גניבה של עובדים מהחנות.

התקנה פשוטה בעלות מינימלית - מצלמות אבטחה לבית פרטי

התקינו עוד היום מצלמות אבטחה לבית פרטי בעזרת שפע אבטחה המשווקת ומתקינה מצלמות בטכנולוגיה חדישה כולל חיישני תנועה, בקרת שליטה מרחוק, נפח אחסון גדול וכל מה שמצלמת אבטחה צריכה כדי לעשות את העבודה, לעקוב ולפקח על השטח שלכם 24 שעות ביממה. רק אתם תחליט מי רשאי להיכנס לבית או לעסק שלכם וכאשר אנשים זרים בעלי כוונות זדוניות שוקלים האם לגנוב, לפרוץ או לבצע כל דבר אסור בנכס שלכם, תהיו בטוחים שמצלמת אבטחה תרתיע אותם והם אפילו לא יחשבו לפרוץ אליכם ויעדיפו למצוא נכס לא ממוגן, כזה שחסך במצלמות ולצערו הרב ישלם את המחיר.

שפע אבטחה - מגוון מצלמות אבטחה לבית פרטי

אצלנו תמצאו את הדגמים המובילי בתחום מצלמות אבטחה לבית פרטי, מערכות אבטחה מתקדמות, מערכות אזעקה ועוד. נשמח לספק לכם ייעוץ בתחום ולהתאים עבורכם את מצלמת האבטחה החזקה ביותר בעלת יכולות צילום מעולות הלוכדות כל תנועה בשטח ומסוגלת לייצר מעטפת הגנה מושלמת לבית ולעסק שלכם.

אל תתפתו לקנות מצלמות זולות ברשת מספק סיני כזה או אחר שכן אתם לא יודעים מה תקבלו וחשוב מכך אין לכם אחריות. במקרה חלילה בו תהיה פריצה והמצלמה לא תתפקד ברגע האמת לא יהיה לכם את מי להאשים, רק את עצמכם. לכן רכשו מצלמות אבטחה לבית פרטי רק מספק ישראלי מוכר ובעל ניסיון ואמינות שיספק לכם מצלמות אמיתיות בעלות יכולת בלתי מתפשרת ואף יתקין לכם את המצלמות בכל מקום שתרצו, כולל במקום נסתר שיהיה ההגנה מושלמת בנוסף למצלמה חיצונית או מצלמת דמה שאתם יכולים להתקין על מנת לספק הרתעה בלבד.

העולם מלא במצלמות ומה אתכם?

כיום אפשר לראות מצלמות אבטחה בכל מקום: במוסדות ציבור, בבנקים, בפיצוציות, במגדלים ועוד. אפילו במכוניות כבר יש מצלמות המתעדות כל אירוע ממש כמו שוטרים שלובשים על עצמם מצלמה המתעדת את האירוע בו הם נמצאים. כמה פשוט, כמה זול, ככה יעיל. מצלמה קטנה וחכמה שווה כל שקל ומספקת הרתעה ומעקב. אף אחד לא ירצה להתעסק עם בית או עם עסק בו המצלמה רואה אותו כל הזמן ואם עוד אין לכם מצלמת אבטחה בבית או בעסק זה הזמן!

שפע אבטחה מתמחה במכירת והתקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי או עסק, מצלמות מתקדמות מכל סוג לרבות אלחוטיות בעלות חיישן אינפרה אדום ותשמח לתת לכם הסבר קצר על כל סוגי המצלמות הקיימות ולהתאים עבורכם את המצלמה הטובה ביותר שתשמור לכם על הנכס בצורה נאמנה מסביב לשעון 24/7.

פנו אלינו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה. גלשו באתר לשירותים ומוצרים נוספים ששפע אבטחה מספקת וביניהם:  מערכות אזעקה, מערכות אינטרקום, מערכות אבטחה מבוססות מצלמת דיגיטלית, קודן לדלת, רשתות תקשורת, מצלמות IP ועוד.

מתקינים מצלמת אבטחה בבית וישנים בשקט – שפע אבטחה

אל תתביישו לשאול ובטח אל תתביישו להתקין מצלמה בבית כי אין בכך שום דבר פסול! בסך הכול אתם מגנים על הבית ויושבי הבית, לא חודרים לפרטיות של אף אחד ורק דואגים לכך שאף אחד לא יחדור לפרטיות שלכם ולמרחב הפרטי שלכם.

המצלמה תצלם 24 שעות ביממה ואין לכם מה לדאוג מאחסון שכן כל החומר מאוחסן בשרתים ענקיים וניתן אף למחוק אותו ולשחרר מקום במידה והחומר המצולם כבר לא רלוונטי.

צרו עמנו קשר למתן הצעת מחיר וקבלת פרטים מלאים על מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות לבית ולעסק ושירותים נוספים שהחברה מספקת. השאירו פרטים באתר או פנו אלינו עכשיו עם כל שאלה ונשמח לעזור. בהצלחה! >>

052-912-6840 דילוג לתוכן