מצלמות אבטחה במעגל סגור - החלטתם לרשת את דירתכם במצלמות אבטחה? אספנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו טרם מעמד הבחירה

מצלמות אבטחה במעגל סגור

אם גם אתם מתעניינים בשלל האפשרויות השונות של מצלמות אבטחה במעגל סגור, הגעתם למקום הנכון. שפע אבטחה מציעים עבור כל לקוחותיהם מבחר עשיר של מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר וכן מצלמות אבטחה כולל התקנה מיוחדת כך שגם אתם תוכלו למצוא את המצלמה הטובה ביותר עבורכם. אך רגע לפני שאתם יורדים לחנות הסמוכה לדירתכם ובוחרים מצלמות אבטחה במעגל סגור, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות השינויים והשיפורים הרבים מהשנים האחרונות. תחילה חשוב שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן חלה עליית ביקוש משמעותית בשנים האחרונות. הסיבה הראשונה היא הורדת מחירים בעשרות אחוזים. מחירי מצלמות האבטחה ירדו משמעותית בשנים האחרונות כך שכיום ניתן לרשת את כל הדירה במצלמות אבטחה במעגל סגור במחירים נוחים לכל כיס. אם לא די בכך, מצלמות אבטחה במעגל סגור המוצעות כיום למכירה כוללות מגוון עשיר של יתרונות משמעותיים על פני כל המצלמות שנמכרו עד לפני מספר שנים. אספנו עבורכם את כל היתרונות המשמעותיים ביותר של מצלמות אבטחה במעגל סגור בגינן רבים כיום בוחרים לרשת את כל חללי דירתם במצלמות מתקדמות.

הכל פשוט וקל יותר מבעבר - הכירו את אחד השינויים המשמעותיים ביותר במצלמות האבטחה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר הוא פשטות ונוחות השימוש. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם הליך בירוקרטי ארוך ומייגע כשרציתם להירשם ובכל פעם שרציתם לראות את תכני מצלמות האבטחה, כיום כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור קוד קבוע בעזרתו תוכלו להירשם ולקבל גישה לתכני הצילום בקלות רבה. נוסף על כך, כיום ישנן אפליקציות ייעודיות לרוב סוגי המצלמות כך שתוכלו לראות את כל המתרחש בדירתכם בכל מקום ומכל סמארטפון. האפליקציות הייעודיות כוללות גם מבחר אפשרויות מתקדמות שיבטיחו לכם שימוש נוח ומיטבי. אחת האפשרויות השמישות ביותר היא קבלת התראות על כל תזוזה לא מזהה בחלל הדירה. אנשים רבים בוחרים להגדיר במצלמות אבטחה במעגל סגור באזורי דירתם שכל תנועה תשלח להם התראה לסמארטפון. בעזרת אפשרות זו אתם כבר לא צריכים להציץ בכל הנעשה בדירתכם מידי כמה דקות, כל עוד לא קיבלתם התראה על תזוזה כלשהי, כנראה שהכל כשורה. אפשר לבחור שלל מצבים שיגרמו למערכת לשלוח לכם התראה וחשוב מכך, אפשר לבחור את הוויסות במטרה למנוע מצב בו זבוב שהחליט להתעופף ליד מצלמות אבטחה במעגל סגור גורם למערכת להבהיל אתכם.

אתם כבר מזמן לא נדרשים לסיועו של מתקין מקצועי - התקנה עצמית ופשוטה ללא צורך בידע או בכלים מקצועיים

גם בפן הפיזי חלו שינויי נוחות רבים שמתבטאים בעיקר באפשרויות ההתקנה. עד לפני שנים בודדות בחירת מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר וכמובן מצלמות אבטחה כולל התקנה, הצריכו מכל הבוחרים בהם להתמודד עם הליך התקנה סבוך ומורכב. המצלמות הגדולות הותקנו אך ורק על ידי מתקין מקצועי ובנקודות התקנה מעטות. לעומת זאת כיום יש מבחר גדול של מצלמות אבטחה במעגל סגור שלא צריכות יותר משקע חשמלי בשביל לעבוד. גודלן הפיזי מאפשר לכם פשוט להניח אותן בכל מקום שתבחרו כך שכלל לא תידרשו לסיועו של מתקין מקצועי. גם אם תרצו להציב מצלמות אבטחה במעגל סגור באזורים שונים בהם לא ניתן להניח אותן, תוכלו להיעזר בחלק ייעודי שיאפשר לכם להתקין כל מצלמה בכוחות עצמכם בלבד.

הסוף לכרטיסי הזיכרון - הכירו את האפשרות לשמור את כל תכני הצילומים בענן

אם לא די בכך, גם אפשרויות האחסון של תוכני המצלמה עברו לא מעט שינויים ושידרוגים. עד לפני מספר שנים בודדות כל סוגי מצלמות אבטחה במעגל סגור כללו חריץ ייעודי ששימש מקום לכרטיס זיכרון. כיום, תוכלו לשמור את כל תכני הצילום במקוון בטוח הרבה יותר ללא תלות בכרטיסי זיכרון כלל. האפשרות החדשנית של שמירת תכני הצילומים היא שמירה בענן. שמירה בענן מאפשרת לכם לבחור לכמה זמן תרצו לשמור את כל הצילומים כך שבאופן אוטומטי, היום האחרון ימחק בשביל לפנות מקום ליום הראשון בתקופת הזמן שבחרתם. אפשרות זו נחשבת לבטוחה יותר ולכן רבים מהבוחרים לשלב מצלמות אבטחה במעגל סגור בדירתם בוחרים לשמור את תוכני הצילומים בענן. שפע אבטחה מבטיחים עבור כל לקוחותיהם מבחר עשיר במיוחד של מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר וכן מצלמות אבטחה כולל התקנה ברמת איכות ללא דופי ובשילוב כל המערכות המתקדמות ביותר.

שיפור ניכר באיכות התמונה - כך תוכלו להציב מצלמות אבטחה גם באזורים ללא תאורה כלל

יתרון נוסף הוא כמובן שיפור איכות התמונה. המצלמות החדשות שנמכרות כיום מספקות תמונה באיכות גבוהה יותר באופן ניכר מהמצלמות שנמכרו עד לפני מספר שנים. מעבר לכך, גם אפשרויות צילומי הלילה עברו שינויים ושיפורים משמעותיים כך שכיום תוכלו להציב מצלמות אבטחה במעגל סגור בכל חללי דירתכם ללא התחשבות במוקדי התאורה. כלל השיפורים הללו גורמים לאנשים רבים כיום לבחור מצלמות אבטחה במעגל סגור לכל חללי דירתם. אם גם אתם רוצים מצלמות אבטחה במעגל סגור, מצלמות אבטחה מומלצות, מצלמות אבטחה בשבת, מצלמות אבטחה לחצר או מצלמות אבטחה כולל התקנה, חשוב שתגיעו מוכנים וממוקדים למעמד הבחירה. לא מעט אנשים כיום מגיעים למעמד הבחירה ללא היכרות מלאה עם מירב הצרכים שלהם וכן ללא היכרות עם שלל הדגמים השונים של מצלמות האבטחה, מה שגורם להם לבלבול של ממש וגורר בחירות שגויות. אז רגע לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון.

הטיפים החשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה של מצלמות אבטחה מדויקת למלוא הצרכים שלכם

ראשית, חשוב להכיר היטב את מלוא הצרכים שלכם. אנשים רבים שמגיעים למעמד הבחירה ללא היכרות עם מלוא הצרכים שלהם בוחרים מצלמות שאינן מתאימות לחללי דירתם או מחסירים מצלמות מחללים שהיו רוצים לרשת. כל שאתם נדרשים לעשות על מנת להכיר היטב את מלוא הצרכים שלכם זה לערוך רשימה מסודרת בה תכללו את כל האזורים בהם תרצו להציב מצלמות אבטחה במעגל סגור. את הרשימה חשוב לערוך במשך כעשרה ימים במטרה לוודא שלא תשכחו דבר. מיד לאחר מכן, חשוב לערוך היכרות עם כלל הדגמים הקיימים של מצלמות אבטחה במעגל סגור. עד לפני שנים בודדות הייתם נדרשים לחטט רגליכם בין חנויות רבות בכדי להכיר היטב את כל הדגמים הטובים והמבוקשים ביותר, אך כיום, בעידן האינסטנטי תוכלו להשלים את הסקירה כולה תוך מספר דקות בודדות בבדיקת ברשת. במידה ותקפידו על שתי הנקודות הללו ותגיעו לבחור מצלמות אבטחה במעגל סגור אצל שפע אבטחה, תצליחו לבחור נכון את המצלמות האיכותיות והמתאימות ביותר עבור כל הצרכים שלכם. שפע אבטחה מספקים עבור כל לקוחותיהם את כל סוגי המצלמות האיכותיות ביותר כך שגם אתם תצליחו למצוא דגמים מותאמים במדויק עבור כל הצרכים שלכם. 

052-912-6840 דילוג לתוכן