מצלמות אבטחה ביתיות – שפע אבטחה

מצלמות אבטחה ביתיות שפע אבטחה מצלמות אבטחה

שפע אבטחה נמצאת בחוד החנית הטכנולוגית בכל הקשור אל מצלמות אבטחה ביתיות. אנו מספקים את המצלמות איכותיות והבטיחותיות ביותר וגם דואגים להתקין אותם במיקום הכי טוב בשטח. לרשותכם מבחר מוצרים ושירותים נוספים באתר מלבד מצלמות אבטחה ביתיות

כמו: מצלמות אלחוטיות, מצלמה אינפרה אדום, מצלמות תרמיות, מערכות מיגון ואבטחה, מנעולי קודן, מכשירי אינטרקום ואף מערכות קולנוע ביתיות ועוד.

התקנה מצלמות נסתרות – שפע אבטחה - מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה

מצלמות אבטחה ביתיות הן הבסיס לשמירה והגנה מקיפה על הבית והנכס שלכם. בעבר הן היו נדירות ונראו רק בסרטים ולאחר מכן נכנסו בהדרגה לווילות יוקרתיות בלבד, אך מהר מאוד עם התפתחות הטכנולוגיה בעולם וירידת מחירי המצלמות, הן הפכו נגישות לכל מי שמעוניין בהן ועושות את העבודה בצורה מצוינת.

מצלמות אבטחה IP - מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה – שפע אבטחה

מצלמות אבטחה ביתיות כדוגמת מצלמות IP הן המילה אחרונה בתחום מצלמות האבטחה לבית ולעסק והן בעלות איכות תמונה גבוהה, קלות התקנה והפעלה. בנוסף לכך יש להן יחידות אחסון בעלות נפח גדול לשמירה על סרטוני הוידאו המצולמים בקלטת 24 שעות ביממה.

מצלמות אבטחה ביתיות מתקדמות אלה מצוידות בחיישני תנועה, אור אינפרה אדום והן בעלות הגנה מפגיעה חיצונית וניסיון חבלה. כמו כן אפשר לשנע אותן ולשנות את זוויות הצילום מרחוק שלהן בקלות.

שפע אבטחה : מומחים במכירת והתקנת מצלמות אבטחה ביתיות

מצלמת אבטחה ביתית IP היא מצלמת וידאו דיגיטלית בעלת יכולות מעולות המסוגלת להעביר מידע גם דרך הרשת באופן קווי או אלחוטי מלא. קבצי ההקלטה המבוצעים על ידה נשלחים דרך ממשק ניהול קל ונח לתפעול לשרת אחסון או כונן רשת ייעודי שם נשמר המידע שלכם לפי מידת רצונכם.

בנוסף ניתן לשלוט במצלמות אבטחה ביתיות מסוג זה בצורה קלה על יד בקרה מרחוק וכך לנטר את הבית, העסק, המשרד או המחסן וכל מיקום בו מתצפתת המצלמה המותקנת.

שפע אבטחה בעלת ניסיון רב התקנה ומכירת ציוד אבטחה מתקדם מסוג זה ותשמח לענות על כל שאלה ישי לכם לגבי מצלמות האבטחה המתקדמות הללו וכן לייעץ לכם לגביי בחירת סוג המצלמה המתאימה לכם, מיקום ההתקנה שלה וכדומה.

צרו קשר או השאירו פרטים באתר לגביי רכישת והתקנת מצלמות אבטחה מכל סוג ונחזור אליכם בהקדם!

עוד מוצרים ושירותים של חברת שפע אבטחה: מערכות אזעקה מתקדמות, מערכות אינטרקום ועוד. מוזמנים לגלוש באתר ולקבל מידע נוסף על החברה, מוצריה והשירותים שהיא מספקת וכן להזמין התקנה של מצלמות האבטחה שלנו במחיר משתלם.

למה צריך מצלמת אבטחה

כאשר מדובר בעסק בו יש רכוש יקר, כספת או אפילו מידע סודי בין אם עסקי או אישי וכן יש צורך לאבטח אישים מסוימים, מצלמת אבטחה היא כלי הגנה ומניעה מעולה. תפקיד מצלמת האבטחה בראש ובראשונה הוא להרתיע. כאשר רואים שיש מצלמת אבטחה במקום מסוים בין אם זה בית, משרד או בית עסק, נמנעים בדרך כלל מלתכנן לפרוץ אליו ועוברים הלאה לנכס אחר שאינו מוגן במצלמת אבטחה.

התפקיד השני של מצלמת האבטחה ביתיות הוא תיעוד. כאשר יש לכם מצלמה המצלמת 24 שעות ביממה יש לכם למעשה תיעוד של כל המתרחש בכניסה לבית או בכל מקום בו מותקנת המצלמה. תיעוד זה חשוב במקרה של פריצות והוא מהווה ראיה משפטי קבילה בבית משפט שבמקרה צורך חלילה תוכלו להציג וזה מהווה יתרון עבורכם במקרה כזה.

מעקב ופיקוח – אין ספק שמצלמת אבטחה עושה עבודה חשובה גם במעקב ופיקוח על עובדים וכדומה. אנו שומעים לאחרונה על הרבה מקרים קשים בהם עובדים בבית אבות או בגן ילדים פוגעים בדיירי המקום ומצלמות האבטחה יכולות לקלוט את המתרחש במקום וגם להרתיע אותם במידה ויידעו שהמצלמה קיימת וגם להוות ראיה במקרה שהם אינם מודעים לקיומה.

לסיכום

ללא צל של ספק מצלמת אבטחה בבית או בעסק היא כלי חשוב והכרחי שכל אחד יכול ליהנות ממנו בעלות לא גבוהה בכלל. ההתקדמות הטכנולוגית הוזילה את מחירי המצלמות אבטחה ביתיות, שיפרה את התמונה ואת יכולת האחסון של החומרים המצולמים וכן את יכולות השליטה על המצלמה מרחוק באופן אלחוטי ואפילו דרך הסמארטפון והיא עושה את החיים של הפורצים לקשים יותר ואת החיים של דיירי  המקום לרגועים ושלווים יותר וכמובן בטוחים יותר.

מתעניינים בהתקנת מצלמת אבטחה לעסק? שוקלים להתקין מצלמת אבטחה בכניסה לבית ולא יודעים איזו מצלמה לבחור? שפע אבטחה מחזיקה במערכות האבטחה מבוססות המצלמה המתקדמות ביותר ותשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי וכן להתקין עבורם את מערכות האבטחה הטובות ביותר במחירים הטובים ביותר.

חייגו עכשיו לפרטים מלאים על כל המוצרים והשירותים שאנו מספקים וקבלת ייעוץ בהתאמה אישית והצעת מחיר משתלמת! בהצלחה! > >

052-912-6840 דילוג לתוכן