מצלמה נסתרת לבית: האם אתם צריכים לרכוש אותה?

מצלמה נסתרת לבית שפע אבטחה מצלמות אבטחה

בעידן שבו הטכנולוגיה שולטת כמעט בכל פינה, המצלמות הפכו להיות לאחד מהאביזרים שבו אנו הכי משתמשים. זה לא משנה אם מדובר על המצלמה במכשיר הסלולרי או על כל מצלמה אחרת. כיום אנו פשוט אוהבים לתעד כל רגע, כמות התמונות שאנו עושים בכל יום היא גבוהה במיוחד – בטח כאשר אנו משווים אותה לכמות התמונות שהיו עושים בעבר. אך לא תמיד חשוב לתעד אך ורק את הדברים השמחים והמיוחדים, לעיתים אפשר לתעד גם בעיות או דברים שאנו רוצים לקבל עליהם מענה חד משמעי.

איך ניתן לבצע צילום מהסוג הזה? על ידי התקנת מצלמה נסתרת לבית או לעסק. מדובר על מצלמה נסתרת לבית או לעסק שאף אחד לא יכול לראות אותה, והיא בעצם מאפשר לנו לקבל תמונת מצב מדויקת יותר. ברגע שכולם מתנהגים בטבעיות, יהיה קל יותר לקבל תמונת מצב מדויקת – תמונת מצב אותנטית של מה שקורה בכל רגע. פתאום אתם מבינים דברים שאילולא המצלמה הנסתרת לא הייתם מבינים אותם.

אך מה חשוב שתדעו על מצלמה נסתרת לבית? האם אתם באמת צריכים להתקין אחת כזאת בבית שלכם? את התשובות לשאלות הללו אתם תקבלו במאמר הבא, מאמר שיהפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים מתמיד. מגיע לכם לקבל תשובה, כי בסוף אתם לא תרצו להיות מופתעים ולגלות שמצלמה נסתרת הייתה מאפשרת לכם לקבל תשובות חד משמעיות – לפעמים הפתרון נמצא ממש מתחת לאף שלכם.

מי צריך לרכוש מצלמה נסתרת לבית?

אולי התשובה שאנו הולכים לספק לכם תפתיע אתכם מעט, אך באופן מוכח כמעט כולם צריכים שתהיה להם מצלמה נסתרת בבית. הרי מי מאיתנו לא רוצה לדעת מה קורה מתחת לאף שלנו? כל אחד ירצה לדעת מה יקרה כאשר הוא נמצא רחוק מהבית – וכאשר כולם אמורים כביכול להתנהג בטבעיות. אך יש סיטואציות שמחייבות אתכם להתקין מצלמות נסתרות, סיטואציות שבהן לא עומדת לרשותכם היכולת להחליט – האם להתקין או שמא שלא להתקין.

הסיטואציה הראשונה היא במקרה שבו הרבה אנשים זרים נכנסים לבית שלכם. בין אם מדובר על אנשי מקצוע, על המנקה שמגיעה לנקות – או על חברים של הילדים. במקרה כזה שבו קשה לכם לשלוט על המצב, מצלמות נסתרות יכולות לאפשר לכם להיות עם יד על הדופק – ולדעת בכל רגע נתון מי עושה מה.

הסיטואציה השנייה היא התקנת מצלמה נסתרת לבית של קשיש, שכידוע לא פעם קשישים נעזרים גם במטפלות זרות. אנו בחברת שפע אבטחה עד כה התקנו לא מעט מצלמות נסתרות בדירות של קשישים, והמצלמות הללו היו מאוד יעילות ומאוד מרגיעות. במקרה שבו בן אדם מבוגר גר לבד, אתם בוודאי תרצו לדעת בכל רגע נתון מה שלומו.

לספק תמונת מצב אותנטית לכל סיטואציה

היתרון המובהק ביותר של מצלמה נסתרת לעומת מצלמה רגילה היא היכולת של המצלמה הנסתרת לספק תמונה אותנטית. בשונה ממצלמה רגילה שאנשים יודעים שהיא מצלמת, אז הם מנסים לשנות את דפוס ההתנהגות שלהם בכדי שהוא יצטלם טוב יורת במצלמה. אם חשוב לכם לספק תמונה אותנטית ואמיתית, מצלמה נסתרת לבית היא הבחירה המנצחת.

הרצון לקבל תמונת מצב אותנטית יכול לבוא ליידי ביטוי כאשר תרצו לצלם מטפלת שמטפלת בילד או עבודת זרה שמטפלת בגבר או באישה מבוגרים. בכל אחד מהמקרים הללו, חשוב מאוד לקבל את התמונה האותנטית בכדי שתוכלו לדעת בדיוק מה קורה – מבלי שאף אחד ישחק משחק בפני המצלמה ויאפשר לכם לקבל תמונת מצב מוטעית.

מצלמה נסתרת לבית – מבלי שאף אחד ירגיש

עוד סיבה שבגללה לא מעט אנשים בוחרים להתקין מצלמה נסתרת בבית היא הרצון שלהם שלא לפוגע בעיצוב של הבית. כל אחד מאיתנו עובד קשה על מנת להשרות את האווירה הנינוחה ביותר בבית, אך מצלמה אחת שנמצאת במקום הלא נכון עלולה להעלים את כל האווירה. ברוב המקרים מצלמות גלויות נראות הרבה פחות טוב כאשר מדובר על בית, הן יראו טוב כאשר מדובר על עסק.

מהסיבה הזאת לא מעט אנשים רואים באפשרות של התקנת מצלמה נסתרת האפשרות הטובה ביותר. כך יהיה אפשר להשיג את התועלת הרצויה מהמצלמה שמצלמת בזמן אמת, ומצד שני לא צריך להתפשר על הנראות של הדירה כולה. אף אחד לא יוכל להרגיש או לדעת כי מותקנת מצלמה נסתרת, מצלמה שנמצאת ממש מתחת לאף.

האם מצלמה נסתרת לבית מונעת פריצות?

אומנם ברוב המקרים מצלמות נסתרות אינן מצליחות למונע פריצות, שכן הפורצים אינם יודעים קיומם. אך המצלמות הנסתרות יכולות לספק לכם תמונות של הפורצים, תמונות שיאפשרו לכם לאחר מכן גם לזהות אותם. זה אומנם יהיה רק לאחר המעשה, אך מדובר כאן על אפשרות יעילה מאוד שתוכל לסייע לכם בהמשך. אם הפורצים לקחו איתם משהו מהבית שלכם, יהיה ניתן להחזיר את הדברים הללו בתוך זמן קצר.

יש לא מעט אנשים שמעדיפים לבצע שילוב של מצלמה נסתרת לבית ביחד עם מצלמות גלויות, כך גם ניתן לקבל תמונות אותנטיות – ובו בזמן יהיה אפשר לבצע הרתעה מסוימת. אך תמיד תזכרו כי לא משנה איזה פעולה אתם תחליטו לעשות, תמיד תוכלו להסתכל על היתרונות שלה ותמיד תוכלו להסתכל מהצד השני על כל החסרונות שלה.

כמה יעלה לרכוש מצלמה נסתרת לבית?

העלות של מצלמות נסתרות לבית משתנות בהתאם ללא מעט רבדים, וכל החלטה שתבצעו עלולה לקחת אתכם לכיוון כזה או אחר. כך שתיקחו בחשבון שאתם לא באמת יכולים לדעת כמה תעלה לכם המצלמה, רק אחרי שתבצעו בדיקה מלאה של כל הדרישות שלכם. מספיק שתוסיפו דרישה אחת קטנה, והעלות של המצלמה יכולה לעלות בצורה משמעותית.

אנו בחברת שפע אבטחה עושים כל מאמץ על מנת לתת לכל אחד מהלקוחות את המחירים הזולים ביותר. כך שאם נמאס לכם לשלם ביוקר על מצלמות אבטחה, פנו לשפע אבטחה בכדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר. ברוב המקרים מדובר על הצעה שלא תשאיר לכם מקום לספק, ואתם תבינו כי מצלמות אבטחה זה משהו שהוא בגדר חובה.

מצלמה נסתרת בבית – איך בוחרים את המיקום הנכון?

בחירת המיקום המושלם היא אחת מהבחירות החשובות ביותר שתצטרכו לעשות כאשר מדובר על התקנת מצלמות אבטחה חדשות. קחו בחשבון כי היתרון במצלמות אבטחה אלחוטיות הוא שתוכלו להזיז אותם ממקום למקום, כך שתוכלו לשנות את המיקום ללא בעיה – וברוב המקרים אפילו ללא איש מקצוע שיהיה צמוד אליכם.

בכדי שתוכלו לבחור את המיקום המושלם, מוטב שתתייעצו עם איש מקצוע שמכיר את התחום על בוריו. האזור שבו תמוקם המצלמה חייב להיות אזור מואר, כמה שיותר מואר כך התמונה תהיה טובה וברורה יותר. בנוסף מוטב כי המקום שבו המצלמה הנסתרת תוצב יהיה אזור פתוח ככל האפשר, כך המצלמה תוכל לתפוס תמונה קצת יותר נרחבת – וזה יהיה מעולה מבחינתכם.

052-912-6840 דילוג לתוכן