מצלמה זעירה מקליטה - כל מה שאתם חייבים להכיר על הדור החדש של המצלמות

מצלמה זעירה מקליטה

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב בחלל דירתם מצלמה זעירה מקליטה ומתקדמת שתאפשר להם לראות את המתרחש בדירתם בכל זמן ומכל מקום. עד לפני מספר שנים בודדים האנשים שבחרו לשלב מצלמות אבטחה בדירתם, אך בעקבות שינויים ושיפורים רבים המצב השתנה מקצה לקצה. כיום, ישנן מצלמות אבטחה נסתרות, מצלמה זעירה מקליטה, מצלמה זעירה אלחוטית ועוד מגוון רחב של אפשרויות שיכולות להתאים לכל צורך. אז אם גם אתם רוצים לשלב מצלמה זעירה מקליטה בדירתכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות כלל סוגי המצלמות הקיימות כיום, כך שתצליחו לבחור את הטוב ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם. ראשית, חשוב להקדים ולומר כי מעבר לשינויים הגדולים בסוגי המצלמות הקיימות כיום, גם אפשרויות ההתקנה ויכולות המצלמות עברו שינויים גדולים שגורמים לרבים לנהור לחנויות ולבחור מצלמה זעירה מקליטה לדירתם. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם הליך התקנה ארוך ומייגע, הרי לכם שכיום תוכלו להתקין מצלמה זעירה מקליטה בדירתכם באופן עצמאי, תוך מספר דקות בודדות וללא כל ידע מקצועי. שפע אבטחה מציעים עבור כל לקוחותיהם מגוון עשיר של מצלמות אבטחה נסתרות, מצלמה זעירה אלחוטית, מצלמה זעירה מקליטה ועוד. אספנו עבורכם את כל המידע החשוב ביותר שאתם חייבים להכיר לפני מעמד הבחירה.

השינויים בהליך ההתקנה - תוכלו להתקין כל מצלמה בכוחות עצמכם ללא ידע מקצועי או כלים מיוחדים!

הנקודה הראשונה היא כמובן הליך ההתקנה שעבר שינוי משמעותי. רבים מהבוחרים לשלב בדירתם מצלמה זעירה מקליטה מדווחים כי פשטות ההתקנה גרמה להם להתחדש במצלמות אבטחה בכל דירתם. אז איך עושים את זה? ישנן מצלמות אבטחה שניתן פשוט להניח בנקודות אסטרטגיות בכל רחבי דירתם עם חיבור פשוט לחשמל, ישנן מצלמות אבטחה אחרות ואלחוטיות שיחסכו לכם אף את חיבורן לחשמל ובמקרה המורכב ביותר, תידרשו לקבע לקירות דירתכם תוסף ייעודי שניתן לתלות בקלות רבה וללא צורך בכלים מיוחדים. מעבר לפשטות ההתקנה, וודאי תשמחו לשמוע כי גם הליכי ההרשמה עברו שינוי משמעותי. בעבר, הרשמה למצלמה זעירה מקליטה הצריכה התמודדות עם לא מעט בירוקרטיה מורכבת וסבוכה אך כיום ניתן לבחור שם משתמש וסיסמא בלבד בכדי להירשם ולהתחבר מכל מקום למצלמות האבטחה בדירתכם. שפע אבטחה מציעים ללקוחותיהם את כל סוגי המצלמות כך שתוכלו לבחור את המתאימות ביותר לצרכים שלכם.

התקדמות טכנולוגית מאפשרת לכם לצפות בכל הנעשה בדירתם מכל סמארטפון, מכל מקום ובכל זמן!

הנקודה השניה שעברה שינוי משמעותי היא תפעול מצלמות האבטחה. בעזרת כל השיפורים התמידיים בעולם הטכנולוגיה מהשנים האחרונות, כיום ניתן לצפות בכל המתרחש בדירתכם מכל סמארטפון ומכל מקום. בעזרת שלל אפליקציות ייעודיות לרוב מצלמות האבטחה המתקדמות כיום, תוכלו בלחיצת כפתור פשוטה להביט על כל הנעשה בדירתכם. נוסף על כך, מצלמה זעירה מקליטה, מצלמה זעירה אלחוטית ומגוון מצלמות אבטחה נסתרות כוללות אפשרות של התראות מוגדרות. במידה והמצלמה תזהה תנועה בחלל הדירה שלכם, תוכלו לקבל מיד התראה לסמארטפון כך שתוכלו לפתוח ולראות מה נעשה בדירה. חשוב להדגיש כי ניתן לווסת את התנועות שיוגדרו ככאלה שמצריכות התראה. כלומר, ניתן לוודא שלא תקבלו התראות על כל חרק שמתעופף לו בחלל דירתם. בעזרת כלל השיפורים הטכנולוגיים הללו, מגוון סוגים של מצלמה זעירה מקליטה, מצלמה זעירה אלחוטית וכן מצלמות אבטחה נסתרות הפכו שימושיות הרבה יותר. כבר אין צורך לפתוח את המצלמה מידי מספר שעות ולוודא שהכל בסדר כי כל עוד לא קיבלתם התראה, לא התרחשה שום תזוזה בדירתם.

פתרונות אחסון - כבר לא חייבים להוסיף כרטיס זיכרון!

הנקודה השלישית שעברה שינוי חיובי הגורם לרבים כיום לשלב מצלמות חדשות בכל רחבי דירתם היא פתרונות האחסון. עד לפני מספר שנים כל מצלמת אבטחה כללה גם כרטיס זיכרון ייעודי ששמר את כל הצילומים לתקופת זמן מוגבלת. כיום, ניתן לשמור את כל הצילומים בענן ולחסוך את הצורך בכרטיסי זיכרון כתוספים חיוניים לכל מצלמה. השימוש בענן מאפשר לבעלי המצלמות לראות את כל המצולם לאחר הקשת קוד וסיסמא בלבד. עוד יש לציין כי ניתן לשמור את הסרטונים לתקופות משתנות בהתאם לצרכים שלכם. כלומר, תוכלו לוודא שכל המצולם במצלמת האבטחה ישמר באופן אוטומטי למשך כשבוע ימים. לאחר שבוע ימים הצילומים יתחילו להימחק ולפנות מקום לימים הבאים. שירות זה מצריך תשלום סמלי של כמה שקלים מידי חודש, בהתאם לכמות המצלמות ומשך הזמן שתרצו לשמור את הסרטונים. אז רגע לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה של מצלמה זעירה מקליטה, חשוב להגיע מוכנים, לאחר שמיקדתם את מירב הצרכים לשמם אתם מייעדים את המצלמות. שפע אבטחה מציעה לכם מבחר עשיר שיוכל להתאים לכל צורך.

הגיעו ממוקדים למעמד הבחירה - כך תצליחו לבחור את המצלמה הטובה ביותר עבורכם!

לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה, חשוב להכיר היטב את מלוא הצרכים לשמם אתם מייעדים מצלמה זעירה מקליטה. לא מעט אנשים מגיעים למעמד הרכישה לפני שהספיקו למקד את טעמם האישי, מה שגורם לבלבול של ממש. לכן, במטרה להימנע מבלבול מיותר הנגרם עקב הכמות הגדולה של האפשרויות השונות, מומלץ לערוך רשימה מסודרת בה תכתבו את כל הצרכים לשמן תרצו לייעד מצלמה זעירה מקליטה. את הרשימה יש לערוך במשך כשבוע ימים בכדי לוודא שלא תשכחו דבר. לאחר היכרות עם כלל האפשרויות המתקדמות שקיימות כיום וכן מיקוד טעמכם האישי, כל שנותר לכם לעשות זה להגיע למעמד הרכישה ולבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר עבור כל הצרכים ברשימה שלכם. שפע אבטחה מציעים לכם מגוון עשיר של המצלמות הטובות והמתקדמות ביותר.

052-912-6840 דילוג לתוכן