מצלמה זעירה אלחוטית - הכירו את כל הסיבות בגינן רבים כיום בוחרים לשלב מצלמות אבטחה בדירתם

מצלמה זעירה אלחוטית

אם עד לפני מספר שנים לא רבות בודדים האנשים ששילבו בחלל דירתם מצלמות אבטחה, הרי לנו שכיום כל דירה שניה מסתייעת באפשרויות מיגון ואבטחה, לרבות מצלמה זעירה אלחוטית. הסיבות לעליית הביקוש בשנים האחרונות נובעות מהתקדמות כל עולם הטכנולוגיה, פשטות שילובן של מצלמות אבטחה נסתרות וכן ירידת מחיר משמעותית של עשרות אחוזים. שפע אבטחה מציעה עבור כל לקוחותיה מגוון עשיר של סוגי מצלמה זעירה אלחוטית עם שלל אפשרויות כך שגם אתם תוכלו לבחור את המצלמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. הורדת המחירים בעשרות אחוזים מאפשרת לרבים להרשות לעצמם לשלב מצלמה זעירה אלחוטית בחלל דירתם ובעזרת פשטות השימוש וההתקנה ניתן לחסוך אף את אנשי המקצוע המתקינים. אז אם גם אתם מעוניינים לרשת את דירתכם בשלל סוגי מצלמות אבטחה נסתרות, מצלמה זעירה מקליטה, מצלמה זעירה אלחוטית ועוד, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות המצלמות המתקדמות ביותר בשוק.

שלבי ההתקנה ואופן ההרשמה - תוכלו לבצע בכוחות עצמכם בקלות רבה

תחילה נפתח בכל היתרונות הטכניים הקשורים בעיקר להליך ההתקנה וההרשמה. בעבר, הליך התקנה והרשמה למצלמות אבטחה כללו מספר שלבים ארוכים ומייגעים שגרמו לרבים לוותר על התענוג ולהישאר ללא מצלמות אבטחה כלל. הליך ההתקנה כלל חיבורי חשמל שחייבו את התערבותו של איש מקצוע מיומן ושלבי ההרשמה כללו הליכים בירוקרטיים ארוכים ומעייפים במיוחד. כיום, בעזרת מצלמה זעירה אלחוטית תוכלו להשלים את כל הליך ההתקנה בכוחות עצמכם בלבד. כל שאתם נדרשים לעשות זה להניח את המצלמה במקום אסטרטגי שתבחרו. אם אתם מתעקשים להצמיד אותה לאחד הקירות או לתקרת דירתכם, ישנם תוספים יעודיים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות רבה, ללא ידע מקצועי ובעזרת כלי עבודה שיש בכל בית. בדומה לכך, גם כל שלבי ההרשמה עברו שינוי משמעותי וכיום כל שאתם נדרשים למלא בכדי להירשם בהצלחה זה שם משתמש וסיסמא. בעזרת שם משתמש וסיסמא קבועים תוכלו לקבל גישה למצלמות האבטחה בדירתכם מכל סמארטפון ובכל מקום שתרצו. שפע אבטחה מציעים שלל סוגים של מצלמה זעירה אלחוטית, מצלמה זעירה חוטית, מצלמה זעירה מקליטה וכן שלל מצלמות אבטחה נסתרות כך שתוכלו לבחור את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

שיפור ניכר באיכות התמונה

שינוי נוסף ומשמעותי שחל בשנים האחרונות בכל מצלמות האבטחה הוא שיפור ניכר באיכות התמונה. כיום ישנן מצלמות אבטחה שמצלמות ברמת איכות גבוהה במיוחד שמאפשרת לקבל תמונה בהירה וחדה. נוסף על כך, גם צילום הלילה עבר שידרוגים משמעותיים וכיום ניתן לראות פרצופים מדוייקים ולא רק צלליות כפי שהיה ניתן לראות במצלמות האבטחה הישנות. שיפור ניכר באיכות הצילום בלילה גורמים לרבים כיום לשלב מצלמה זעירה אלחוטית בחצר ביתם או בכניסה לדירתם, מה שעד היום הם לא עשו בשל איכות הצילום הירודה. אם לא די בכך, גם זוויות הצילום של מצלמה זעירה אלחוטית הפכו רחבות הרבה יותר וכיום שטח הצילום של כל מצלמה רחב הרבה יותר. אם עד לפני מספר שנים נדרשתם לשלב כמה מצלמות בחלל בכדי לראות את כולו, כיום תוכלו ליהנות מזוויות צילום רחבות שיאפשרו לכם לחסוך לא מעט מצלמות.

שליטה מרחוק וקבלת התראות על כל תזוזה בדירתכם

כמו כן האפשרויות הרבות לשליטה מרחוק מסייעות אף הן לשימוש יעיל, פשוט ומוצלח יותר בכל הסוגים של מצלמה זעירה אלחוטית. כיום ישנן אפליקציות ייעודיות לכל מצלמה שיאפשרו לכם לראות את כל המעשה בדירתכם בכל מקום ובכל זמן. בעזרת אפשרות תראות שהוגדרו מראש תוכלו לקבל התראה בכל תזוזה בדירתכם, בכל בכי של תינוק או כל אירוע אחר שתגדירו בשירותי ההתראות. אפשרות זו של קבלת התראה וצפייה מיידית בכל המתרחש בדירה משפרת משמעותית את כל השימוש בסוגים השונים של מצלמה זעירה אלחוטית. אם בעבר נדרשתם להציץ לכל הנעשה בדירתכם כל מספר דקות (ועדיין הסיכויים תראו משהו נמוכים) הרי לכם כיום מערכת מתקדמת שחוסכת את הצורך בהסתכלות במצלמות. בכל פעם שיתרחש חשוד, תוכלו לקבל התראה ולהסתכל באופן מיידי על מצלמות הדירה דרך הסמארטפון שלכם. חשוב להדגיש כי קיים צורך בהגדרת רגישות ההתראות בכדי לוודא שלא תקבלו התראה בכל פעם שזבוב החליט להתעופף לו בקרבת המצלמה שלכם.

כל היתרונות של אחסון חומרי הצילום בענן

הנקודה האחרונה שעברה שינוי בדגמים החדשים של מצלמה זעירה אלחוטית היא אחסון כל חומרי הצילום. במצלמות הישנות הייתם נדרשים לשלב כרטיס זיכרון ייעודי שאיפשר לכם לאחסן את כל צילומי מצלמות האבטחה בדירתכם לתקופת זמן מוגבלת. כיום, מצלמה זעירה אלחוטית לא תמיד כוללת חריץ ייעודי לכרטיס זיכרון. אפשרות אחסון כל תצלומי מצלמת האבטחה בענן מאפשרת לחסוך את כרטיסי הזיכרון ולשמור את כל החומרים במקום בטוח ונגיש הרבה יותר. בעזרת אפשרות זו של השמירה בענן, תוכלו לאחסן את כל התצלומים לתקופות זמן ארוכות תמורת תשלום סמלי של כמה שקלים מידי חודש. שפע אבטחה מציעים לכם את כל סוגי המצלמות כך שתוכלו לבחור מהן את המצלמות המיטביות עבור הצרכים שלכם. אז איך בוחרים נכון אתם שואלים? בשני צעדים פשוטים. הראשון הוא היכרות עם מלוא הצרכים שלכם ורשימתם ברשימה מסודרת והשני הוא סקירה אינטרנטית להיכרות עם כמה שיותר דגמי מצלמה זעירה אלחוטית. לאחר שתכירו היטב את כל הצרכים לשמם אתם מייעדים מצלמות אבטחה וכן את כלל הדגמים שיוכלו להתאים לכם, תצליחו לייצר התאמה נכונה ומדוייקת ולבחור נכון.

052-912-6840 דילוג לתוכן