המדריך המקיף לפני התקנת מצלמה אלחוטית לבית

מצלמות אלחוטיות שפע אבטחה מצלמות אבטחה

חושבים להתקין מצלמה אלחוטית לבית? אולי זה יכול להישמע לכם כמו עניין שולי, אך בפועל מדובר על אלמנט שיש לו חשיבות מכרעת. לא מן הנמנע כי תצטרכו לדעת לא מעט פרטים שלא ידעתם על קיומכם בכדי שתוכלו לעשות בחירה נכונה. כאשר אתם מתקינים מצלמות בבית, אתם תרצו להשיג מהם תועלת מאוד ברורה – ולכן אתם לא יכולים להתפשר, ובטח שלא לשנות את הדרישות שלכם. כל קריטריון קטן יכול להיות קריטריון משמעותי, לכן המדריך הבא יהפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה.

צריך לציין כי המדריך הזה יכול להיות רלוונטי גם עבור אנשים שמחפשים מצלמה אלחוטית לבית וגם עבור כאלה שמחפשים מצלמת אבטחה אלחוטית לעסק. השאיפות של האנשים הללו הן שאיפות זהות, כך שבהחלט ניתן להסתמך על המדריך הזה כמעט בכל סיטואציה. כאשר בסוף הדרך התקווה האמיתית שלכם היא להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להתקין את המצלמה המושלמת. אז מה אתם באמת צריכים לדעת? תסיימו לקרוא את המאמר הבא ותקבלו את כל האינפורמציה הדרושה לכןץ

איך מתמודדים עם צילום בשעות הלילה?

זוהי אחת מהשאלות שהכי מסקרנות את כל אותם האנשים שרוצים לרכוש מצלמה אלחוטית לבית. במקרה שבו האזור המצולם הוא אזור מואר, אתם תוכלו לפתור את הבעיה כי בתאורה טובה ניתן לקבל תמונה ברורה. כך שאם יש אפשרות להשאיר את האור דולק או לדאוג כי האור יידלק בעת הצורך – זה בהחלט יכול לתרום לכך שתקבלו את מבוקשכם אפילו עם מצלמת אבטחה בסיסית יחסית.

אפשרות נוספת למקרה שבו האזור המצולם לא יכול להיות מואר היא לרכוש מצלמת אבטחה מיוחדת אשר מסוגלת לספק תמונה גם בלילה. כיום תוכלו למצוא לא מעט מצלמות איכותיות, כאלה שגם ללא ראיית לילה יכולות לספק תמונה נהדרת אפילו שבחוץ יחסית חשוך. לכן חשוב מאוד שתספקו לעצמכם מענה על השאלה הזאת לפני שתעשו צעד לכאן או לכאן.

האם אפשר להתקין מצלמה אלחוטית לבית לבד?

באופן עקרוני אין שום מניעה מלהתקין מצלמה אלחוטית לבית באופן עצמאי, ברוב המקרים מדובר על מצלמות שהן יותר פשוטות וקלות להתקנה. אך כמובן בכדי שתוכלו לבצע את ההתקנה בצורה יחסית פשוטה, מוטב כי יהיה לכם ידע טכני קטן – כך לא תמצאו את עצמכם שוברים את הראש יתר על המידה.

מקרה שבו אתם יודעים כי אינכם תוכלו לבצע את ההתקנה של מצלמה אלחוטית לבית באופן עצמאי, תמיד תוכלו לדבר עם המומחים של שפע אבטחה. בתוך זמן קצר יגיע אליכם איש מקצוע שיתקין את המצלמה ויאפשר לכם לקבל את התמונה האידיאלית. פתאום אתם תבינו כי זה מאוד פשוט לצלם את הבית, אפילו אם יש לכם את הידע הטכני הנדרש.

איך בוחרים בצורה חכמה מצלמה אלחוטית לבית?

ראשית כאשר אתם ניגשים לבחור מלמת אבטחה אלחוטית, מוטב כי תדאגו שעמוד מאחוריה חברה מנוסה. ככל שתבחרו מצלמות של חברות מנוסות ומוכרות, כך תוכלו לדעת הן יספקו לכם תמונה אידיאלית יותר. מנגד מצלמות אבטחה של חברות לא מוכרות עלולות להיהרס מהר מאוד, ואתם עלולים לשלם עליהן ביוקר ללא סיבה.

בנוסף מצלמה אלחוטית לבית חייבת להיות כזאת שתדעו לתפעל אותה, אחרת לא עשיתם ברכישה שום דבר מיוחד. לכן המצלמה חייבת להיות כזאת שאתם מכירים, ואם אתם לא מכירים אז כזאת שהתנסיתם בה – כך תדעו כי בזמן אמת אתם לא תבזבזו זמן יקר עד שתצליחו להפעיל ולהשתמש בה.

באיזה מיקום כדאי להתקין את המצלמה?

למיקום של המצלמה יש חשיבות קריטית, המיקום יכול לעשות את כל ההבדל מנקודת המבט שלכם. לכן אתם צריכים לוודא כי אתם בוחרים את המיקום בקפידה, אפילו אם זה לוקח לכם זמן רב. ברוב המקרים בכדי לבחור את המקום הנכון, שווה להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר את התחום על בוריו – הוא יוכל להסביר לכם בדיוק היכן למקם כל מצלמה אלחוטית לבית.

בכל זאת אם תחליטו להתקין את המצלמה באופן עצמאי, כדאי כי המיקום יהיה פתוח ככל האפשר ובנוסף תוודאו כי המצלמה לא תהיה חסומה. אם תוכלו למצוא מיקום שיש בו תאורה חזקה, זה יאפשר לכם לקבל את התמונה המדויקת ביותר בכל פעם שתרצו לראות מה מתרחש במצלמה – כך שאל תבחרו את המיקום על רגל אחת.

כמה יעלה לרכוש מצלמה אלחוטית לבית איכותית?

העלות משתנה בהתאם לסוג המצלמה, אך ברוב המקרים אם תרצו לקנות מצלמת אבטחה איכותית אתם תהיו מוכרחים לשלם כמה מאות שקלים לכל מצלמה. בחברת שפע אבטחה תוכלו למצוא מבחר ענק של מצלמות, כך שתוכלו למצוא בקלות את המצלמה שעונה על התנאים ועל הדרישות שלכם. המחיר הוא פקטור משמעותי בעת בחירת מצלמה אלחוטית לבית, אך עדיין שהוא לא יגביל אתכם בכל מה שקשור לבחירת המצלמה המושלמת.

גם אם תצטרכו להכניס את היד קצת יותר עמוק אל תוך הכיס, שווה לכם לעשות זאת – כי בסוף אתם תהיו המרוויחים הגדולים. יש לכם הזדמנות חסרת תקדים לשלוט בכל מה שקורה בבית שלכם, אל תזרקו את ההזדמנות הזאת לפח – כי אולי לא תהיה לכם בעתיד עוד הזדמנות כזאת שתוכל לסייע לכם להיות עם יד על הדופק.

האם זה חוקי להתקין מצלמה אלחוטית לבית?

החוק קובע כי כל עוד מדובר על בית שלכם, אין שום מניעה מלהתקין בו מצלמות אבטחה לשימושכם האישי. גם בחלק החיצוני של הדירה תוכלו להתקין, שוב גם במקרה הזה זה יהיה חוקי כל עוד מדובר על שטח שנמצא בבעלותכם. כך שאם עד כה נמנעתם מלהתקין מצלמות אבטחה רק בגלל שאתם חוששים מהחוק, כדאי לכם לשקול את המצב פעם אחת נוספת.

אתם לא בטוחים האם אתם יכולים להתקין מצלמת אבטחה אלחוטית באזור מסוים? המומחים של שפע אבטחה ישמחו לסייע לכם, כך שתעשו בחירה שאתם שלמים איתה. אתם בוודאי לא תרצו לעבור על החוק, אך בו בזמן אתם גם תרצו לקבל את התמונה המדויקת ביותר.

האם להתקין מצלמה אלחוטית נסתרת או גלויה?

זוהי שאלה שכמעט כולם שואלים את עצמם, האם להתקין מצלמה אלחוטית לבית גלויה או נסתרת? ולמען האמת אין ממש תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. כל אחד יכול להתקין את המצלמה שאותה הוא יראה לנכון, אך כאשר מדובר על חלל של הבית העדפה היא ברוב המקרים להתקין מצלמות נסתרות. הן מספקות תמונת מצב אותנטית ובו בזמן הן לא פוגעות במראה של הדירה.

אך במקרה אחר שבו חשובה לכם מאוד גם ההרתעה, אתם תוכלו לבצע שילוב של מצלמות נסתרות ביחד עם מצלמות גלויות. אומנם מדובר על עלות שהיא גבוהה יותר, אך היא תספק לכם את תמונת המצב הכי מדויקת שרק תוכלו לקבל. לא מעט אנשים בוחרים לבצע את האפשרות הזאת.

052-912-6840 דילוג לתוכן