מצלמה אלחוטית זעירה - כיום יש מבחר עשיר של סוגי מצלמות אבטחה לבחירתכם. חשוב שתגיעו מוכנים וממוקדים למעמד הבחירה!

מצלמה אלחוטית זעירה

החלטתם להתחדש עם מצלמה אלחוטית זעירה? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על המצלמות החדשות שנמכרות בשנים האחרונות. שפע אבטחה מציעה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של מערכות אבטחה, מצלמה אלחוטית לבית, מצלמות אבטחה אלחוטיות וכן מצלמה אלחוטית זעירה המתאימה לכל חללי הדירה. רגע לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה ללא היכרות עם סוגי המצלמות הטובות והמתאימות ביותר לצרכים שלכם ובוחרים לא נכון, הנה לכם כל הדגשים החשובים לבחירה נכונה של מצלמה אלחוטית זעירה וכל היתרונות של המצלמות החדשניות מהשנים האחרונות. ראשית, חשוב לדעת שכיום יש מבחר גדול במיוחד של סוגי מצלמות ומערכות אבטחה השונות זו מזו בלא מעט תכונות ויכולות צילום. המבחר הגדול שחברת שפע אבטחה מציעה ללקוחותיה נולד בשנים האחרונות מהצורך העולה של לקוחות רבים למצלמות אבטחה מסויימות המתאימות במדוייק למלוא הצרכים האישיים שלהם. שפע אבטחה שעוסקים בתחום במשך שנים ארוכות יודעים ליישר קו עם כל הצרכים של לקוחותיהם, מה שהפך את המבחר בחנות לגדול במיוחד. במידה ותגיעו למעמד הבחירה ללא כל הכנה מוקדמת, סביר מאוד להניח שתתבלבלו לנוכח הכמות הגדולה של סוגי מצלמה אלחוטית זעירה, מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמה אלחוטית לבית ושלל מערכות אבטחה שונות. אז הנה לכם כל הפרטים החשובים ביותר שכדאי שתכירו לפני מעמד הבחירה.

מצלמים בתנאי חוץ? חשוב שתכירו את המצלמות הטובות ביותר לכך

נתחיל בכל היתרונות של מצלמה אלחוטית זעירה ושלל מערכות אבטחה חדשניות שנמכרות כיום בהשוואה לאלה שנמכרו עד לפני מספר שנים בודדות. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שגורמים ללקוחות רבים להגיע לשפע אבטחה במטרה להתחדש עם מערכות אבטחה בכלל ומצלמה אלחוטית זעירה בפרט זה שיפור משמעותי באיכות הצילום. השיפור המשמעותי באיכות הצילום מאפשר לכם לחסוך מצלמות אבטחה רבות בגין הצבת מצלמה איכותית אחת במרחק גדול מהחלל המצולם. ככל שמצלמה אלחוטית זעירה תמוקם רחוק יותר מהחלל שתרצו לצלם, כך זווית הצילום שלה תגדל והיא תוכל לכסות שטח גדול יותר. בשונה מסוגים רבים של מצלמה אלחוטית זעירה מן העבר, כיום אתם לא חייבים למקם את המצלמה בסמוך לשטח המצולם בשביל שתוכלו לראות היטב את כל הנעשה. מעבר לכך, מצלמה אלחוטית זעירה וחדשנית יודעת לצלם היטב גם בתנאי חוץ, לרבות את כל תנאי מזג האוויר ותנאי התאורה הקיימים. אנשים רבים שבוחרים להתחדש עם מצלמה אלחוטית זעירה מתקינים אותה גם לשטחי חוץ ונהנים מאיכות צילום ללא דופי גם בשעות הלילה.

הניחו את המצלמה בכל מקום שתבחרו - כבר אין צורך בחיבורי חשמל והתמודדות עם כבלים רבים

יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות של מצלמה אלחוטית זעירה וחדשנית בגינו רבים מגיעים לשפע אבטחה ומתחדשים במערכות אבטחה חדשניות הוא אפשרויות ההתקנה הפשוטות. עד לפני מספר שנים נדרשתם להתמודד עם הליך התקנה ארוך ומורכב הכלל לא מעט כבלים וסיוע של איש מקצוע מיומן. כיום, אתם יכולים להתקין מצלמה אלחוטית זעירה בכל מקום שתבחרו בכוחות עצמכם בלבד. העובדה שמערכות אבטלה רבות הן אלחוטיות לחלוטין מאפשרת לכם פשוט להניח את המצלמות בנקודות אסטרטגיות שיאפשרו לצלם היטב את כל החלל. גם אם אין מקום מספיק טוב להניח עליו מצלמה אלחוטית זעירה, ניתן להתקין אותה בכל מקום שתבחרו בעזרת תוסף ייעודי שיסייע לכם בתליית מצלמה אלחוטית זעירה על קירות, עמודים ארונות וכל מקום שתבחרו. איך מתקינים את התוסף? בעזרת כמה ברגים קטנים כך שאתם ממש לא נדרשים לידע מקצועי בתחום בשביל להצליח להשלים את כל שלבי ההתקנה ברוחות עצמכם. יתרון זה אף הוא גורם לרבים כיום להתחדש עם מצלמה אלחוטית זעירה בכל חללי דירתם.

הכירו את האפליקצייה הייעודית שיש לכל מצלמה - מבחר אפשרויות שיעשו לכם את החיים קלים יותר

גם האפליקציות הייעודיות לכל מצלמה מבטיחות נוחות שימוש שלא הייתה במצלמות שנמכרו עד לפני שנים בודדות. בעזרת אלפיקצייה המיועדת למצלמה אלחוטית זעירה אתם יכולים לראות את כל המתרחש בדירה שלכם מכל מקום ובכל זמן שתרצו. כל שתידרשו לעשות בשביל לקבל גישה מלאה לכל תוכני המצלמה זה למלא מספר פרטי זיהוי פשוטים כך שתוך דקה אחת תוכלו לקבל גישה מלאה. מעבר לכך, האפליקציות הייעודיות של מצלמה אלחוטית זעירה מאפשרות לכם ליהנות ממערכת התראות. מערכת התראות יכולה לשלוח לכם התראה לסמארטפון בשלל מצבים לבחירה. בין כלל המצבים השכיחים ביותר כיום ניתן למנות תזוזות משמעותיות ברחבי החלל, בכי של תינוק, תזוזה של המצלמה ועוד. כלל הפעולות הללו ישלחו לסמארטפון שלכם התראה כך שאתם כבר לא חייבים להציץ מידי פעם ולוודא שהכל בסדר. יתרון משמעותי זה מביא לקוחות רבים לשפע אבטחה הבוחרים להתחדש עם מצלמה אלחוטית זעירה.

כך תבחרו נכון - ערכו סקר שוק מקיף אודות כלל המצלמות החדשות והמתקדמות ביותר

אז רגע לפני שגם אתם מגיעים לשפע אבטלה להתחדש עם מצלמה אלחוטית זעירה, מומלץ לערוך סקירה מקיפה אודות כלל הדגמים הקיימים של כל סוגי המצלמות הקיימות כיום. בעידן האינטרנט תוכלו להשלים את כל שלבי הבדיקה תוך דקות בודדות ולכן אל לכם לוותר על שלב זה. נוסף על כך מומלץ לערוך רשימה מסודרת הכוללת את כל המקומות שתרצו לשלב בהם מצלמה בדירתכם. ערכו את הרשימה במשך כמה ימים במטרה לוודא שלא שכחתם דבר והגיעו איתה למעצד הרכישה אצל שפע אבטחה. אנשי הצוות בחנות ידעו לסייע לכם לבחור מצלמה אלחוטית זעירה מיטבית עבור כלל הצרכים שלכם.

052-912-6840 דילוג לתוכן