מערכות קולנוע ביתי

מערכות קולנוע ביתי שפע אבטחה מצלמות אבטחה

מערכות קולנוע ביתי משדרגות לנו את חוויית הצפייה בסרטים והאזנה למוסיקה. כיום ניתן לרכוש ולבצע התקנת קולנוע ביתי באופן עצמאי וכך לזכות בחוויה דומה מאוד לזו של צפייה בבית קולנוע.

מערכת קולנוע ביתי כוללת מספר מרכיבים: מסך הטלוויזיה, מסוג LCD או מסך פלזמה, מגבר, רמקולים ומכשיר DVD. כמו כן, ניתן לשלב מכשירים נוספים למערכת ולהשלים אותה, כגון מכשיר וידאו, ממיר הכבלים או הלוויין ונגן MP3 לחוויית האזנה מושלמת. התקנת מערכת קולנוע ביתית מחברת את כל המכשירים הללו לכלל מערכת אחת, באופן כזה שתקבל את התוצאה המעולה ביותר ותהנה ממנה. לשם התקנת מערכת קולנוע ביתית וחיבור כל המכשירים יש צורך להשתמש במספר רב של כבלים. מומלץ שימוש בכבלים איכותיים ועבים, מפני שהם יעבירו צלילים ותמונות באיכות גבוהה יותר. אומנם ההשקעה בהם גבוהה, אך בהחלט משתלמת וכדאית.

התקנת קולנוע ביתי היא חיבור כל המכשירים אל המגבר. המגבר הוא מכשיר המחובר אל הרמקולים ואל הטלוויזיה, והוא אחראי על פעולת הרמקולים ושולט בהם. הוא מפענח את אותות השידור מהטלוויזיה או מה DVD ומעביר אותם אל הרמקולים. בעת התקנת מערכות קולנוע ביתי יש לשים לב כי קיימים כמה וכמה סוגי חיבורים: חיבור AV הוא החיבור הבסיסי ביותר, הקיים בכל המכשירים. חיבור נוסף הוא S-VIDEO שהוא חיבור איכותי יותר. חיבור מסוג Component הוא באיכות ברמה גבוהה יותר, והחיבור האיכותי ביותר הוא חיבור HD, הנותן איכות תמונה מעולה. בעת התקנת מערכת קולנוע ביתית צריך לוודא שהיציאות של המגבר אל הטלוויזיה וכניסות הוידיאו אל המגבר (טלוויזיה או DVD) הן בעלות חיבור זהה.

התקנת מערכת קולנוע ביתי מתבצעת במספר שלבים. ראשית יש לחבר את הרמקולים. מערכת קולנוע ביתית סטנדרטית כוללת 5 רמקולים + סאבוופר.

כל רמקול משדר ערוץ אחד, כך שרמקולים המפוזרים בחלל החדר יתנו אפקט סראונד, כלומר צליל היקפי, המגיע מכל הכיוונים. אופן מיקום הרמקולים: שני רמקולים קדמיים מוצבים לצד מסך הטלוויזיה, שני רמקולים אחוריים מוצבים מאחורי הספות, רמקול מרכזי ממוקם מתחת המסך או מעליו וסאבוופר, הקולט את הבסים. השלב השני של התקנת מערכת קולנוע ביתית הוא חיבור מסך הטלוויזיה אל המגבר. כדאי לבחור בחיבור האיכותי ביותר הקיים במגבר, בתנאי שאותו סוג חיבור קיים גם במסך. השלב השלישי של התקנת מערכת קולנוע ביתי הוא חיבור מכשיר ה – DVD. גם כאן, יש לוודא שהכניסות אל המגבר והיציאות ממנו הן בעלות חיבור תואם. חיבור נוסף הוא של כבל אופטי, שהוא כבל זכוכית המעביר אור, ותפקידו להעביר את הצליל ההיקפי אל המגבר.

השלב הרביעי והאחרון של התקנת קולנוע ביתי הוא חיבור מכשירים נוספים – ממיר של הכבלים או הלוויין, מכשיר וידאו וכן מכשיר MP3, כדי שתוכל להאזין למוסיקה דרך הרמקולים של המערכת. כך תוכל ליהנות ממנה הרבה יותר.

זהו. הסתיימה התקנת קולנוע ביתי שלך. כעת נותר לך לשבת רגוע על הספה עם כוס קפה בצד ולצפות בסרט שאתה אוהב בהנאה צרופה.

052-912-6840 דילוג לתוכן