מערכות מיגון ואבטחה

מערכות מיגון ואבטחה שפע אבטחה מצלמות אבטחה

מיגון ואבטחה זה לא סתם מילה ולכן אנחנו נכנסים לתמונה

מערכות מיגון ואבטחה הוא שם כולל לאמצעי האבטחה הקיימים בשוק. בתחום מערכת אבטחה אנו יכולים למנות מספר רב של אמצעים ברמות שונות של הגנה, מורכבים ומתוחכמים יותר או פחות. לכל מערכות מיגון ואבטחה יש מכנה משותף והוא הגנה על ביתנו, רכושנו וכל היקר לנו לכל עת וצרה שלא תבוא.

כדי להשיג מטרה זו יש להשקיע בהקמת מערכת אבטחה המתאימה לנו ביותר. כל אחת ממערכות מיגון ואבטחה בעלת מאפיינים שונים ורמות תפקוד שונות, ולכן עונות על צרכים שונים. סקירה כללית של מערכות מיגון השונות:

  1. מצלמות אבטחה- מערכת אבטחה המבוססת על צילום, אשר מטרתה העיקרית היא להרתיע את הזוממים לפרוץ או לגנוב. בנוסף לכך, מיועדת לתיעוד אירועים. מבחר מצלמות האבטחה הקיים הוא עצום. מצלמות גלויות ונסתרות, מצלמות לצפייה מרחוק דרך האינטרנט, מצלמות ממונעות, מצלמות קוויות ואלחוטיות, בעלות גודל עדשה משתנה ועוד.
  2. מערכות אינטרקום – "שומר" חכם על דלת הכניסה של ביתך. מערכת אבטחה בסיסית ביותר ואולי גם הותיקה מכולן, המאפשרת תקשורת דו-כיוונית בין פנים הבית לבין המבקש להיכנס ומסוגלת לפתוח את דלת הכניסה לבניין ע"י לחיצה על לחצן פתיחה. קיימות מערכות אינטרקום מיושנות בנות עשרות שנים ולעומתן מערכות חדישות כגון מערכות אינטרקום-טלפון וכן אינטרקום טלוויזיה.
  3. מערכת בקרת כניסה – זוהי מערכת אבטחה הפועלת בטכניקות שונות, אשר מטרתה לשלוט על תנועת הנכנסים ולסנן אותה. מערכות בקרת כניסה הן קודנים מסוגים שונים, בקרת כניסה הפועלת ע"י תגי קירבה וכן מכשירים הפועלים על ידי זיהוי ביומטרי.
  4. קודנים – מכשירים המותקנים לצד דלת הכניסה או השער. פתיחת הדלת נעשית ע"י הקשת קוד מסוים, הידוע רק לקבוצת אנשים מסוימת. בצורה זו, רק אנשים המורשים להיכנס לבית, למרחב מסוים בתוך הבניין או לחדרים מיוחדים יורשו להיכנס אליו. מבחר הקודנים הוא רב ומגוון- קודנים לשימוש בפנים מבנה או לשימוש חיצוני, קודנים בשילוב אינטרקום, קודנים אנטי-וונדלים ועוד.
  5. מערכת אזעקה – זוהי מערכת אבטחה המקיפה את ביתנו- המעטפת של הבית. מערכת אזעקה פועלת באמצעות גלאים מסוגים שונים המפוזרים בחדרי הבית. תפקיד מרכזי של מערכת אזעקה הוא להרתיע פורצים או גנבים וכן להתריע אותנו, בשעה שנעשה ניסיון כזה. קיימות מערכות אזעקה קוויות וכן אלחוטיות.

מערכות מיגון ואבטחה נעשות נפוצות יותר ויותר בעיקר בגלל המודעות הגוברת שלנו לנושא ולחשיבותו. במהלך השנים האחרונות פותחו מערכות מיגון ואבטחה מתקדמות ומשוכללות הענות על הצרכים הללו. לכן, היצע המוצרים הוא רחב מאוד ואיתו גם התחרות הענפה בשוק.

052-912-6840 דילוג לתוכן