מקליט DVR

שפע אבטחה מקליט DVR

מקליט DVR הוא מכשיר הקלטה דיגיטלי (digital video recorder) מתקדם, הפועל באופן עצמאי ע"י כרטיס הקלטה. המכשיר קומפקטי ודומה בגודלו למכשירי וידאו או dvd ביתיים, המוכרים לכולם. מקליט dvr מבצע את ההקלטות על גבי הדיסק הקשיח המובנה בו ומגיע בנפחי אחסון שונים- מ-500 ג'יגה ועד 2 טרה (2000 ג'יגה). בתוך מכשיר מקליט dvr קיים לוח אלקטרוני אשר תפקידו להמיר את התמונות האנלוגיות של מצלמות האבטחה לקבצים דיגיטליים.

מכשיר מקליט dvr פועל באמצעות מערכת הפעלה LINUX ויש לו זיכרון משלו. במכשירים המתקדמים יותר קיימת אפשרות להצפנה של הקבצים, כך שתישמר רמה של חיסיון, שלא יהיו נגישים לכל אחד. כמו כן, מכשיר מקליט dvr כולל יחידת שידור לאינטרנט, כדי שתהיה אפשרות לצפות בהקלטות דרך מחשב מרוחק המחובר לאינטרנט. יש מכשירי מקליט dvr קטנים במיוחד, מיני dvr מקליט dvr, שאפשר לחבר אליהם מצלמה אחת או שתיים, והם בעלי זיכרון של 32 ג'יגה. אלה מיועדים לביצוע הקלטות למצלמות מוסלקות, לשימוש ברכב ואף לצורכי ריגול. בנוסף, קיים מכשיר מקליט dvr אלחוטי. יצרני מכשיר dvr מקליט dvr הן PROVISION, SYSTEC, JIANG, YOKO, OMIGA ועוד.

מכשיר DVR הינו מכשיר הקלטה וצפייה של מערכת מצלמות האבטחה.

אליו מחוברות מצלמות האבטחה (מספר ערוצי הוידיאו במכשיר), וממנו מתחברים למסך הטלוויזיה או המחשב לצפייה בצילומי זמן אמת או בהקלטות. מכשירDVR הוא עצמאי לחלוטין standalone)), הפועל באמצעות מערכת הפעלה וזיכרון משלו. הקלטות המכשיר נשמרות בדיסק קשיח המובנה בו, המגיע בנפחים משתנים, בהתאם למספר המצלמות המחוברות אליו והיקף החומר המצולם.

מגוון האפשרויות למכשיר DVR הוא רחב, ועליך להתאים אותו למספר מצלמות האבטחה. יש מכשירים הכוללים חיבור ל-4 מצלמות אבטחה, 8, 16 ועד 32 מצלמות אבטחה. בעת רכישת מכשיר DVR צריך לקחת בחשבון שאולי תרצה להוסיף בעתיד מצלמות נוספות למערכת האבטחה. קיים מכשיר DVR קומפקטי יותר בגודלו, המאפשר חיבור ל-2 מצלמות אבטחה בלבד וההקלטות נשמרות בכרטיס זיכרון.

מכשיר זה מצוין עבור הקלטת צילומי מצלמות נסתרות, מפני שניתן בקלות להסתיר אותו בין אביזרים שונים. מכשיר DVR מספק תמונות, וידאו וקול באיכות מעולה, בזכות טכנולוגיית הדחיסה המתקדמת שלו. כמו כן, יחידת שידור אינטרנט המותקנת בתוך המכשיר מאפשרת צפייה מרחוק כמו גם תפעול המכשיר, וכן צפייה באמצעות טלפונים סלולאריים חכמים. למכשיר DVR חיבור USB לצורך חיבור עכבר לתפעול המכשיר או לצורך שדרוג תוכנה וגיבויים למחשב.

אפשרויות ההקלטה של מכשיר DVR הן הקלטה רציפה, מתוזמנת וקבועה מראש או בזמן פעולת מערכת אזעקה, במידה וקיימת.

052-912-6840 דילוג לתוכן