מתמודדים עם תקלה במצלמת האבטחה שלכם? טכנאי מצלמות אבטחה הוא התשובה!

טכנאי מצלמות אבטחה

בתים רבים בישראל כוללים מספר מצלמות אבטחה בכל חללי הדירה. השינויים הרבים שכל עולם מצלמות האבטחה עבר בשנים האחרונות גרמו להנגשת מצלמות לכל דורש. הורדה משמעותית של עשרות אחוזים במחיר, שיפור איכות הצילום, פשטות ההתקנה ואחסון הצילומים בענן גרמו לעליית ביקוש משמעותית בקרב כלל הציבור. אם גם אתם מעוניינים לשלב מצלמות אבטחה במגוון רחב של סוגים ודגמים בחללי דירתכם, חשוב מאוד שתכירו מספר נקודות משמעותיות שיאפשרו לכם לבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר עבורכם. טכנאי מצלמות אבטחה מקצועי ומנוסה יודע להתקין את כל סוגי המצלמות בכל חלל שתבחרו כך שכל שנותר לכם זה לבחור נכון. שפע אבטחה מציעים עבור כלל לקוחותיהם מבחר עשיר של מצלמות מתקדמות ואיכותיות שיבטיחו גם לכם איכות צילום ללא פשרות. אך רגע לפני שתגיעו למעמד הבחירה, אספנו עבורכם את כל השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם הצילום.

התקנת מצלמה נסתרת בבית - עשה זאת בעצמך!

ראשית, אופן התקנתן של מצלמות אבטחה הפך פשוט הרבה יותר. טכנאי מצלמות אבטחה מגיעים מצוידים עם כל הידע המקצועי והציוד הנדרש לתלות כל מצלמה בכל מקום שתבחרו. כיום, אין צורך להתפשר על מיקום התקנת מצלמות בבית בהתאם לנקודות החשמל, ישנן לא מעט מצלמות אלחוטיות. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי לא תמיד תהיו חייבים סיוע של טכנאי מצלמות אבטחה. לא אחת טכנאי מצלמות אבטחה, אינו נדרש לכלים מיוחדים או ידע מקצועי נרחב בכדי להשלים את מלאכת התקנת מצלמות בבית. ישנן מצלמות אבטחה זעירות שניתן פשוט להניח בנקודות אסטרטגיות בכל רחבי החלל ללא צורך בהתקנה כלל. גם אם תתעקשו להתקין את המצלמה במקום שלא ניתן להניחה, ישנו תוסף ייעודי ופשוט לתלייה בעזרתו תוכלו להתקין כל מצלמה בכל מקום בכוחות עצמכם בלבד. נתון זה אשר ברוב המקרים מאפשר חיסכון של הזמנת טכנאי מצלמות אבטחה למטרת ההתקנה מהווה יתרון משמעותי שגורם לרבים לרצות לשלב מצלמות בתוך ביתם. חשוב להדגיש כי טכנאי מצלמות אבטחה יודע גם לתקן כל תקלה ולא רק להתקין את המצלמות כך שבמידה ואתם מתמודדים עם כל תקלה שהיא, טכנאי מצלמות אבטחה הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

כך תוכלו לראות את כל המתרחש בדירתכם מכל מקום ובכל זמן שתבחרו - אפליקציה ייעודית ופשוטה במיוחד!

שנית, אופן השימוש במצלמות הפך נוח ופשוט הרבה יותר. כיום יש לא מעט אפליקציות ייעודיות לכל סוגי המצלמות כך שתוכלו להתחבר ולראות את כל המתרחש בדירתכם מכל מקום ובכל זמן. גם הליך ההרשמה עבר שינוי משמעותי וכיום לא נדרשים להתמודד עם הליך בירוקרטי ארוך ומייגע בכדי להירשם. כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור שם משתמש וקוד קבוע בעזרתם תוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם מכל סמארטפון. נוסף על כך, במצלמות המתקדמות ישנה אפשרות לקבלת התראות בכל תזוזה בחלל דירתכם, כבר לא צריכים להציץ בסמארטפון מידי כמה שעות לוודא שהכל בסדר. ניתן להתאים את ההתראות לצרכים האישיים שלכם ובכך להימנע מהתראה בכל פעם שזבוב קטן יחליט להתעופף ליד עדשת המצלמה. כלל הנתונים הללו גורמים לרבים שעד לפני שנים ספורות לא חשבו על שילוב מצלמות אבטחה בדירתם, להגיע בהמוניהם לבחור את המצלמות הטובות ביותר עבורם. בעזרת טכנאי מצלמות אבטחה ניתן להתגבר על כל תקלה בקלות, ביעילות ובמהירות. שפע אבטחה מציעים מבחר עשיר ומגוון של מצלמות אבטחה שיוכלו להתאים גם לכם לכל צורך.

שמירה בענן תמורת מספר שקלים מידי חודש - כבר לא חייבים כרטיסי זיכרון!

גם אפשרויות האחסון עברו לא מעט שינויים וכיום כבר לא חייבים להיעזר בכרטיס זיכרון בכדי לשמור את כלל הסרטונים. ישנה אפשרות לשמור את כל הסרטונים בענן ובכך להימנע מהתלות בכרטיסי הזיכרון. השמירה בענן נחשבת לנוחה ופשוטה הרבה יותר ונשמרת באופן אוטומטי לתקופת זמן מוגדרת. בסיום התקופה שבחרתם שהסרטונים ישמרו, הם יתחילו בעצמם להימחק אט אט על מנת לפנות מקום לסרטונים חדשים ועדכניים יותר. השמירה בענן כרוכה, כמובן, בתשלום סמלי בלבד של כמה עשרות שקלים בודדים מידי חודש ומשתנה בהתאם לכמות המצלמות ומשך תקופת שמירת התכנים. כלל היתרונות הללו גורמים לרבים לנהור לחנויות בכדי להתחדש במצלמות אבטחה לכל חלקי דירתם. אך רגע לפני שגם אתם ממהרים להתחדש עם מצלמות אבטחה חדשות, חשוב להגיע ממוקדים ככל הניתן למעמד הבחירה בכדי לחסוך בלבול מיותר לנוכח כלל האפשרויות הרבות. בעזרת שני צעדים פשוטים תוכלו למקד את מלוא הצרכים שלכם ולבחור בצורה נכונה את המצלמה הטובה ביותר.

אל תגיעו למעמד הבחירה לפני שמיקדתם את כל הצרכים שלכם - כך תעשו את זה נכון

הצעד הראשון הוא כתיבת רשימה מפורטת הכוללת את כל האזורים אשר תרצו להציב בהם מצלמה. כפי שהזכרנו טכנאי מצלמות אבטחה ידע להתקין עבורכם כל מצלמה בכל מקום שתבחרו. כמו כן השיפורים באופן התקנת מצלמות בבית וכן התקנת מצלמה נסתרת בבית מאפשרים גם לכם להתמודד עם שלב הצבתן של המצלמות בכוחות עצמכם. חשוב לערוך את הרשימה במשך כשבוע או יותר בכדי לוודא שלא שכחתם דבר. בשלב הבא חשוב להתמקד אודות סוגי המצלמות שתרצו להתקין בדירתכם. ישנן מצלמות זעירות ונסתרות, אחרות גדולות ובולטות, עמידות בפני תנאי מזג האוויר, כשירות לצילום בתנאי תאורה גרועים ועוד. במטרה להתמקד עם סוגי המצלמות המתאימות ביותר עבור הצרכים שלכם, תוכלו לערוך סקר שוק מהיר ברשת שיאפשר לכם להכיר את כל סוגי המצלמות הקיימות כיום. בעידן האינטרנטי כל שאתם נדרשים לעשות זה ללחוץ על כמה כפתורים ולהכיר את כל סוגי המצלמות. שפע אבטחה מציעה עבור לקוחותיה מבחר עשיר של מצלמות לבחירה.

052-912-6840 דילוג לתוכן