התקנת מצלמות בבית - כל הסיבות לעליית הביקוש: הורדת מחירים, נוחות השימוש, איכות התמונה ופשטות ההתקנה

התקנת מצלמות בבית

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בכל עולם מצלמות האבטחה. אם עד לפני מספר שנים בודדים האנשים שבחרו לשלב מצלמות בדירתם, הרי לנו שכיום רבים נוהרים לבחירת מספר מצלמות למספר חללים ברחבי הדירה. אם גם אתם רוצים לשלב מצלמות אבטחה בדירתכם, חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. אך לפני שניגע בכל הנקודות החשובות שיבטיחו לכם בחירה נכונה ומותאמת למלוא הצרכים שלכם, חשוב שתכירו את כל השינויים הרבים שגורמים ללא מעט אנשים לבחור באפשרות התקנת מצלמות בבית. אז הסיבה הראשונה ואולי המשמעותית ביותר שגרמה לעליית ביקוש ניכרת להליך התקנת מצלמות בבית היא הורדת המחירים. כיום ישנן מערכות אבטחה מתקדמות במיוחד במחירים זולים בעשרות אחוזים מהמחירים הממוצעים שהיו בעבר. בעקבות התקדמות כל עולם הטכנולוגיה, ניתן לייצר מערכות אבטחה באיכות ללא פשרות במחירים נוחים לכל כיס, מה שהביא לירידה משמעותית במחיר. סיבה נוספת בגינה רבים כיום נוהרים להשלים את הליך התקנת מצלמות בבית היא נוחות השימוש במצלמות. בעזרת כל סמארטפון ניתן לראות את כל הנעשה בדירתכם בעל עת ובכל מקום שתבחרו. אם לא די בכך, גם איכות התמונה עברה שיפור משמעותי כך שניתן לראות בבירור את כל הנעשה בדירה ומחוצה לה, גם בשעות הלילה. שפע אבטחה מציעה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של סוגי מצלמות לבחירה כך שגם אתם תוכלו למצוא מצלמה מותאמת למלוא הצרכים שלכם. אז אם גם אתם מעוניינים בהליך התקנת מצלמות בבית, הנה לכם מספר נקודות חשובות שכדאי שתכירו.

מצלמות אבטחה בהתקנה עצמית - תוסף ייעודי שיאפשר לכם להתקין כל מצלמה, בכל מקום ובכוחות עצמכם

תחילה, חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לכלל השיפורים הטכנולוגיים והורדת המחירים, גם הליך התקנת מצלמות בבית עבר שינוי גדול וחיובי במיוחד. עד לפני מספר שנים הליך התקנת מצלמות בבית הצריך התמודדות עם פרוצדורה לא פשוטה במיוחד שהצריכה כלים וידע מקצועי בתחום. אנשים שרצו לשלב בדירתם מצלמות נסתרות נדרשו להסתייע בשירותיו של טכנאי מצלמות אבטחה, מה שכלל הוצאה נוספת על המחיר הגבוה של המצלמה וכן התמודדות עם הליך לא פשוט במיוחד. כיום, כל שלבי התקנת מצלמות בבית עברו שינוי משמעותי כך שאתם לא נדרשים לשירותי טכנאי מצלמות אבטחה בכדי להתקין כל מצלמה בכל פינה בדירתכם בכוחות עצמכם בלבד. מצלמות נסתרות זעירות ואלחוטיות מאפשרות לכם פשוט להניח אותן במספר נקודות אסטרטגיות בכל חלל דירתכם ללא צורך בעבודות התקנה מורכבות. במידה ובכל זאת תרצו להציב מצלמות אבטחה באזורים שונים על קירות דירתכם, ניתן להיעזר בתוסף ייעודי ופשוט להרכבה. את התוסף יש להצמיד למקום בו תרצו להציב את המצלמה בקלות ובמהירות ללא צורך בידע מקצועי נרחב או בכלים מיוחדים. אפשרות זו של התקנת מצלמה נסתרת בבית גרמה לרבים להגיע למעמד הרכישה, להתחדש במצלמה המתאימה ביותר עבור מלוא הצרכים שלהם ולרכיבה באופן עצמאי בדירתם. אם לא די בכך, גם הליך ההרשמה שהיה בעבר ארוך ומייגע, עבר קיצור משמעותי. כל שתידרשו לעשות היום בכדי להירשם בצורה בטוחה, יעילה ומהירה זה לבחור קוד קבוע ושם משתמש.

אפליקציות ייעודיות וחכמות יאפשרו לכם ליהנות מתפעול קל ונוח במיוחד

כלל היתרונות לעיל הם רק חלק קטן מהשיפורים הרבים במצלמות האבטחה מהשנים האחרונות. יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא נוחות השימוש במצלמות. בניגוד למקובל לחשוב, התקנת מצלמות בבית כמו מצלמה נסתרת אינה מצריכה מכם להביט בנעשה בדירה מידי מספר שעות בכדי לוודא שהכל בסדר. השיפורים הטכנולוגיים הרבים כוללים מערכות מתקדמות שיוכלו להתריע לכם בכל פעם שישנה תזוזה כלשהי בדירה. במטרה למנוע מכל זבוב בקרבת המצלמה להקפיץ אתכם, ניתן לווסת את התנועות שיוגדרו ככאלה שמצריכות התראה. כאשר תקבלו את ההתראה, תוכלו לפתוח את המצלמה בכל סמארטפון, בכל זמן ומכל מקום בלחיצת כפתור בלבד וללא כל בעיה. בעבר, שלא היו אפליקציות ייעודיות לכל מצלמה, אנשים נדרשו לעבור לא מעט שלבים בירוקרטיים עד שהצליחו לראות את הנעשה בדירתם. האפשרות לצפות בדירתכם מכל סמארטפון בלחיצת כפתור בלבד אף היא מהווה יתרון משמעותי הגורם לרבים לבחור בהליך התקנת מצלמות בבית. שפע אבטחה מבטיחים לכלל לקוחותיהם את המצלמות הטובות והמתקדמות ביותר שכוללות אפליקציות ייעודיות ופשוטות למשתמש.

שמירה בענן - כל הצילומים נשמרים באופן אוטומטי ללא צורך בכרטיס זיכרון

נוסף על כלל השינויים הללו גם אפשרויות אחסון הצילומים עברו שינויים ושיפורים רבים. בעבר כל מצלמה כללה כרטיס זיכרון ייעודי ששמר את הצילום באופן אוטומטי. לעומת זאת כיום ניתן לשמור את כל הסרטונים המצולמים בענן וללא תלות בכרטיס זיכרון. האפשרות לשמור את כל תכני הצילום בענן כוללות מספר יתרונות כאשר היתרון המרכזי הוא נוחות וביטחון מידע. חשוב להדגיש כי ניתן לשמור את קטעי התצלום למשך תקופות זמן שונות בהתאם לצרכים שלכם. לאחר תקופת הזמן שהגדרתם, הסרטונים יתחילו להימחק באופן אוטומטי ולפנות מקום לתצלומים החדשים. עלות השירות סמלית בלבד וכוללת תשלום של שקלים בודדים מידי חודש בהתאם לכמות המצלמות ולאורך תקופת השמירה. אז רגע לפני שגם אתם מגיעים למעמד הבחירה ומתחילים בהליך התקנת מצלמות בבית, קיימת חשיבות רבה להגיע ממוקדים ככל הניתן. כפי שהזכרנו מעלה, כיום יש לא מעט סוגים שונים של מצלמות אבטחה, מה שעלול לגרום לכם לבלבול במידה ותגיעו לא מספיק מוכנים וממוקדים. בלבול זה ברוב המקרים יגרום לבחירה שאינה מיטבית ולכן אל לכם לוותר על שלבי מיקוד הצרכים שלכם. אז איך עושים את זה אתם שואלים? אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

הכינו את עצמכם נכון למעמד הרכישה - מיקוד נכון של מלוא הצרכים שלכם

תחילה, חשוב לערוך רשימה הכוללת את כלל האזורים בדירה שתרצו לכסות בעדשת המצלמה. אנשים רבים שמגיעים למעמד הרכישה ללא חשיבה עמוקה אודות. את הרשימה יש לעדכן שוב ושוב בכל שינוי עד שתרגישו שהרשימה מלאה לחלוטין ואין מקום ששכחתם. לאחר מכן, חשוב להכיר את הצרכים המדויקים לכל חלל בו תרצו להשלים את הליך התקנת מצלמות בבית. ישנם חללים בהם תצטרכו לשלב מצלמות נסתרות, חללים נוספים בהם תידרשו להתקין מצלמות אלחוטיות ואחרים בהם תהיו חייבים לבחור מצלמות מתאימות לתנאי חוץ הכוללות צילומי לילה. הכנה מוקדמת להתקנת מצלמות בבית של כלל הנקודות הללו תקרב אתכם צעד נוסף אל עבר הבחירה הנכונה והמדוייקת ביותר של התקנת מצלמה נסתרת בבית. בשלב האחרון, רגע לפני שאתם יוצאים למעמד הרכישה, חשוב לערוך סקר שוק מקיף הכולל כמה שיותר מצלמות שונות. סקר שוק זה נועד בכדי שתדעו לייצר התאמה מושלמת בין מירב הצרכים שלכם לבין דגם המצלמה המתאים ביותר. שפע אבטחה מציעים לכם מגוון רחב של מצלמות מכל הסוגים, הגדלים והאיכויות כך שללא ספק תצליחו למצוא מצלמות מותאמות במדוייק לצרכים שלכם.

052-912-6840 דילוג לתוכן