התקנת מצלמות אבטחה

שפע אבטחה התקנת מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הן כלים שנועד לספק שקט נפשי מבלי שנעמוד על המשמר בעצמנו. הן נוצרו בכדי להגן עלינו בכל מקום שנבקש – מפני פריצות, גנבות, הטרדות, מקרי אלימות ועוד. מדובר באמצעי המעקב והבקרה המובילים בעולם. המצלמות יכולות להיות מותקנות בעסק או בבית אך חשוב לדעת שהדגם והכמות תלויים במטרה, שמשתנה מלקוח ללקוח.

 

התקנת מצלמות אבטחה לצרכים שונים

• צורכי הרתעה – מצלמות המיועדות למטרות הרתעה קודם כל צריכות לבלוט בשטח ולדאוג שהמצולם יזכור שהוא מתועד. לעיתים אפשר להתקין מצלמות דמה, גם בכדי לחסוך בתקציב וגם משום שאין צורך במעבר לזה, מצלמות אלו מתאימות יותר לבית אך גם לעסק. החשש שהמצלמות יעוררו אצל המצולם יגרמו לו לא לבצע מעשים מסוימים, ברוב המקרים.

• למטרת הגנה – ליצירת אזור מאובטח ומבוקר. מדובר בהתקנת מצלמות אבטחה שנועדו להרתיע ולתעד בכדי ליצור הרשעה, במקרה של פשע שבוצע. מצלמות למטרות הגנה הן בגדר חובה לכל עסק שמכבד את עצמו, המחזיק רכוש יקר ערך במקום.

בבחירת המצלמה והמיקום שאותה תרצו להציב יש כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם:

1. קודם כל, האם מדובר במצלמה שמתאימה שנועדה לצלם שטח חיצוני או בתוך מבנה?
2. האם מדובר בהתקנת מצלמות אבטחה גלויות או נסתרת? (בהתאם למטרה).
3. כמה מצלמות נצטרך בכדי לא לפספס שטחים מתים? והאם יש צורך בצילום של כל השטח?
4. האם מדובר בטווחים קצרים או רחוקים? צילום לילה או יום?
5. האם יש צורך במערכת הקלטה בנוסף למצלמה עצמה?
6. האם יש צורך לתזמן שעות פעילות למצלמה או שנרצה שהיא תעבוד תמיד?

 

צוות המומחים של שפע אבטחה יעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה. לאחר שבחרנו ביחד אתכם את סוג המצלמה, הכמות והמיקום העתידי שלה, נותר רק להתקין את המערכות השונות. צוותי ההתקנה שלנו מגיעים לכל הארץ ונמצאים בזמינות מלאה 24/7, גם להתקנות וגם לתיקון תקלות. 

מדובר בהליך פשוט יחסית שיקח מעט מאוד זמן, ובו צוות ההתקנה יעשה את המקסימום האפשרי על מנת לשמור על שקט ועל שגרת החיים שלכם בעת התקנת מצלמות אבטחה. במידה ויהיה צורך בכל אביזר נוסף כמו כבל ארוך, מיקרופונים, אמצעי הסלקה או כל אביזר נוסף אנו ניידע אתכם ונעזור לכם למצוא את הפתרון הנכון. 

אנו שמים דגש רב על אסתטיקה ובטיחות ונערכים כראוי לכל תרחיש אפשרי. צוותי ההתקנה יוודאו ששום כבל לא מבצבץ ולא יפגע בנראות סביבת הבית. בנוסף, אנו נוודא שלא קיים שום סיכון בטיחותי בכל תהליך התקנת מצלמות אבטחה וגם לאחריו. לכל הרוכשים שמחזיקים בעלי חיים או ילדים קטנים אין מה לדאוג, האמצעים יוסתרו מהם ולא יהיו נגישים להם בשום צורה שהיא. מקבץ טכנאי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם וידאגו לשרת אתכם באדיבות, יעילות ושקיפות מלאה. יש על מי לסמוך, שפע אבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה
052-912-6840 דילוג לתוכן