התקנת מצלמה נסתרת בבית - חושבים להתחדש במצלמות אבטחה לחללי דירתכם? הכירו את כל היתרונות מהשנים האחרונות!

התקנת מצלמות אבטחה

לא מעט אנשים כיום בוחרים בהליך התקנת מצלמה נסתרת בבית. המצלמות הנסתרות עברו לא מעט שינויים משמעותיים שגרמו לעליית ביקוש ניכרת בקרב כלל הציבור. עליית הביקוש והצורך במגוון עשיר של מצלמות אבטחה בשלל דגמים תוך התאמתן לשלל צרכים, גרמו לייצרני המצלמות ליישר קו עם צורכי הציבור ולייצר לא מעט סוגי מצלמות אבטחה נסתרות. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין המצלמות השונות באים לידי ביטוי באיכות הצילום, בגודל המצלמה וביכולותיה לצלם בתנאי חוץ. אז אם גם אתם רוצים לשלב בדירתכם מצלמות אבטחה מתקדמות, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הדגמים החדשים והמתקדמים ביותר. אך עוד קודם לכן חשוב להדגיש כי אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שהציתו את עליית הביקוש הניכרת להליך התקנת מצלמה נסתרת בבית הוא ירידת המחירים. אם עד לפני מספר שנים הייתם נדרשים להיפרד מסכומי כסף גדולים בכדי להשלים את הליך התקנת מצלמה נסתרת בבית, הרי לכם שכיום ישנן מצלמות איכותיות במחירים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי העבר. נתון זה גורם לרבים כיום לפקוד את החנויות ולהתחדש במצלמות נסתרות ומותאמות לצרכי דירתם. שפע אבטחה מבטיחה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של מצלמות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אז רגע לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה ובוחרים בהליך התקנת מצלמה נסתרת בבית, הנה לכם כל היתרונות של המצלמות המתקדמות והחדשניות וכן הדרך הנכונה להצליח לבחור נכון.

התמודדות עם כבלים רבים וצורך בכלי עבודה מתקדמים? כבר לא! השינוי הגדול של מצלמות האבטחה

בדומה למצלמות עצמן, גם הליך התקנת מצלמה נסתרת בבית עבר לא מעט שינויים. כיום, הליך התקנת מצלמות בבית כבר לא מחייב סיוע של איש מקצוע מיומן שמגיע מצוייד עם כלי עבודה מיוחדים. מצלמות האבטחה עברו הליך של הנגשה פשוטה לכלל הציבור הן באופן תפעולן והן באופן התקנתן. ישנן מצלמות אלחוטיות שיאפשרו לכם פשוט להניחן בנקודות אסטרטגיות בכל רחבי הדירה ללא צורך בפעולת התקנה. ישנן מצלמות אחרות שאינן אלחוטיות אך כל שתידרשו לעשות זה פשוט לחבר אותן לנקודת חשמל ולהציבן בכל מקום שתבחרו. אם תתעקשו להשלים התקנת מצלמות בבית על קירות או במקומות שונים שלא ניתן להניח עליהם, ישנו תוסף ייעודי המאפשר להתקין את המצלמה בכל מקום שתרצו בקלות רבה. חשוב להדגיש כי לא תמיד המצלמה מגיעה עם התוסף הייעודי ולכן במידה ואתם רוצים להשלים התקנת מצלמה נסתרת בבית בכוחות עצמכם, חשוב לוודא כי התוסף אכן קיים ובמידה ולא, לבקש להוסיפו. שפע אבטחה מציעים מבחר סוגי תוספים שונים המתאימים להליך התקנת מצלמות אבטחה בשלל סוגים וגדלים. טכנאי מצלמות אבטחה מקצועי יודע להשלים את הליך התקנת מצלמה נסתרת בבית בכל פינה שתבחרו, אך ברוב המקרים קיים סיכוי סביר שלא תידרשו לשירותיו.

אפליקציות ייעודיות יעשו לכם את החיים קלים יותר - כך תוכלו לראות את כל המתרחש בדירתכם מכל מקום ובכל זמן

כפי שהזכרנו, גם באשר לאופן ההרשמה ופשטות השימוש ישנם לא מעט שינויים שכדאי שתכירו. ראשית, אופן ההרשמה עבר הליך הקללה משמעותי שיאפשר לכם להשלים את ההליך כולו תוך מספר דקות בודדות.  עד לפני מספר שנים ההרשמה הצריכה התמודדות עם לא מעט שלבים ובירוקרטיה מייגעת. מסיבה זו אנשים רבים בחרו לוותר על התענוג ולהשאיר את המצלמות הנסתרות מחוץ לכותלי דירתם. אך בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים ושיפורים טכנולוגיים רבים שמאפשרים להירשם בקלות בבחירת קוד ושם משתמש בלבד. לאחר תום הליך ההרשמה הפשוט, וודאי תשמחו לשמוע כי תוכלו לפתוח אפליקציה ייעודית למצלמה שלכם מכל סמארטפון. בעזרת אפליקציות ייעודיות ופשוטות למשתמש, תוכלו לראות את כל הנעשה בדירתכם בכל זמן, בכל מקום ובלחיצת כפתור פשוטה בלבד. אם לא די בכך, בעזרת השיפורים הטכנולוגיים מהשנים האחרונות, כיום ישנן מצלמות עם אפשרות מתקדמת של התראות בכל תזוזה בדירה. כלומר, תוכלו להשלים את הליך התקנת מצלמה נסתרת בבית ולקבל התראה על כל תזוזה שמתרחשת בדירתכם. ניתן לווסת ולהגדיר את התזוזות שיחשבו לכאלה שמצריכות התראה בכדי להימנע מהתראות מיותרות בגין כל חרק שמסתובב בדירתכם. יתרון זה גורם לרבים לבחור בהליך התקנת מצלמה נסתרת בבית, גם אם עד לפני מספר שנים בודדות הם כלל לא חשבו על אפשרות זו. שפע אבטחה מציעה לכל לקוחותיה את המצלמות המתקדמות והאיכותיות ביותר.

השמירה בענן - כבר לא תלויים בכרטיסי זיכרון!

גם שלב איחסון כל הצילומים עבר שינוי גדול במיוחד. במצלמות הישנות היה מקום ייעודי לכרטיס זיכרון שעליו נשמרים כל תכני המצלמה. כיום, אין צורך בכרטיס זיכרון וניתן לשמור את כל הצילומים בענן. השמירה בענן כוללת מגוון יתרונות כאשר המרכזיים שבהם הם חוסר תלות בכרטיס זיכרון וכמובן אבטחת כלל הצילומים על הצד הטוב ביותר. שמירת התכנים בענן מאפשרת לכם להגדיר לכמה זמן הסרטונים ישמרו וכמה מצלמות תרצו לקשר לענן. מיד לאחר תום התקופה שבחרתם לשמור את הסרטונים, הם יתחילו להימחק אט אט באופן אוטומטי בכדי לפנות מקום לסרטונים החדשים והעדכניים יותר. השמירה בענן כרוכה בתשלום סמלי של כמה שקלים מידי חודש ומשתנה בהתאם לכמות המצלמות ומשך התקופה שתרצו לשמור את הסרטונים. חשוב להדגיש כי ישנן מצלמות שעדיין כוללות אפשרות לחיבור כרטיס זיכרון ייעודי ולכן אם אתם מעדיפים את האפשרות הישנה והמוכרת יותר, חשוב לוודא שאתם בוחרים התקנת מצלמה נסתרת בבית הכוללת חריץ ייעודי לכרטיס זיכרון.

טיפים חשובים לבחירה נכונה - כל תימנעו מבלבול מיותר

מעבר לכלל היתרונות הללו חשוב להדגיש את אחד היתרונות הגדולים ביותר שגורמים לרבים כיום לבחור בהליך התקנת מצלמות אבטחה בכל דירתם, והוא כמובן איכות הצילום. המצלמות המתקדמות ביותר כוללות איכות צילום ללא פשרות, ברמה גבוהה הרבה יותר מהמצלמות הטובות ביותר שנמכרו עד לפני מספר שנים. איכות הצילום אינה באה לידי ביטוי רק בחלל הדירה אלא מאפשרת לרבים להשלים התקנת מצלמה נסתרת בבית ובחצר ללא חשש מפגיעה של תנאי מזג האוויר ותנאי תאורה באיכות התמונה. ישנן אף מצלמות המיועדות לצילום בתנאי לילה כך שידעו להפיק עבורכם תמונות באיכות גבוהה בכל שעות היממה. טכנאי מצלמות אבטחה ידע להתקין עבורכם את כל סוגי המצלמות בכל מקום שתבחרו וכן לתקן כל תקלה בכל מצלמה. רגע לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה, חשוב למקד את הצרכים שלכם במטרה לבחור נכון את המצלמה הטובה ביותר. כל שאתם נדרשים לעשות זה ליצור רשימה הכוללת את כלל האזורים בהם תרצו להשלים הליך התקנת מצלמה נסתרת בבית. את הרשימה יש לערוך במשך כשבוע ימים בכדי לוודא שלא שכחתם כלום. לאחר שלב זה, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף אודות כלל דגמי המצלמות הקיימות כיום כך שתוכלו להתאים לכל חלל בדירתכם את המצלמה הטובה והמתאימה לו ביותר. בעידן האינטרנטי אתם לא צריכים יותר מכמה דקות בודדות ברשת בכדי להכיר כמות גדולה של מצלמות. שפע אבטחה מציעים עבור לקוחותיהם מבחר דגמים שונים לבחירה המתאימים לכל צורך.

052-912-6840 דילוג לתוכן