מצלמות במעגל סגור

‏‏שפע אבטחה מצלמות במעגל סגור

האם אתה בעלים של מסעדה או בית קפה? האם את מנהלת של ארכיון, מוזיאון או ספרייה? מעוניינים לדעת מי מצלצל בדלת בשעה מאוחרת?

מצלמות אבטחה במעגל סגור הן אמצעי נפוץ לצורך הרתעה והתראה וכן לצורך בקרה ופיקוח. הן מתאימות הן לשימוש פרטי והן לשימוש בבתי עסק.

הצבת מצלמות במעגל סגור שכיחה למדי במקומות או מרחבים שבהם תנועת העוברים והשבים היא רבה ועמוסה, כגון בניינים משותפים רבי קומות, מסעדות, בתי-קפה, מרכולים, בתי מרקחת, מרפאות, קליניקות, מוזיאונים, ספריות, מגרש למכירת מכוניות ומרכזי קניות. אלו הם מקומות בהם נמצא רכוש בעל ערך כספי רב מאוד, לכן יש צורך להציב בתחומם מצלמות במעגל סגור כדי לפקח שלא נגנב כסף או רכוש, לפקח על המלאי במחסנים. אבטחת מקומות אלו נדרשת גם מעבר לשעות הפעילות, מחשש לפריצות, גניבות או ונדליזם חלילה.

שימוש במצלמות במעגל סגור מיועד גם כאמצעי בקרה ופיקוח על צוות העובדים במשרד או בבית העסק ושמירה על תפקוד אפקטיבי שלו כאשר "הבוס" לא נמצא. המצלמות משמשות כאמצעי הגנה והתרעה במקרים של ניסיונות פריצה וונדליזם, מעבר לשעות הפעילות של העסק.

התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור נעשית נפוצה יותר ויותר גם במגזר הפרטי, בבית. נוכחותן של מצלמות במעגל סגור במרחב הביתי עונה על הצורך הבסיסי בביטחון אישי. מטרת המצלמות, בין היתר, היא הרתעה במקרים של ניסיונות פריצה וגניבה, כאשר אנו בחופשה ארוכה.
רבים מאיתנו רוצים לפקוח עין על הילדים שלנו הנמצאים תחת טיפולה המסור של המטפלת או הבייביסיטר ולוודא שהם נמצאים "בידיים טובות".
מאידך, אם הורינו המבוגרים מעסיקים מטפלת סיעודית נרצה לפקח ולהשגיח עליה באמצעות מצלמות במעגל סגור.

אילו מצלמות במעגל סגור מתאימות לי?
קיים מגוון רחב מאוד של מצלמות במעגל סגור. עליך להכיר את המאפיינים הרבים, כדי שתוכל לבחור ולהתמקד בזו שתיתן לך את המענה היעיל ביותר. השאלות שאותן אתה צריך לענות עליהן:
1. האם נדרשת מצלמה עם מערכת הקלטה או האם תסתפק בצילום בלבד.
2. האם המצלמות צריכות להיות גלויות או סמויות (מוסלקות (
3. האם צריכה להיות מצלמת זום בעלת עדשה מיוחדת לצילום מקרוב.
4. מהו גודל השטח, החלל המיועד לצילום. האם מספיקה מצלמה אחת או נדרשת מערכת של מספר מצלמות.
5. מיקום המצלמות- האם המצלמות הן קבועות או שאתה זקוק למצלמות אלחוטיות שתוכל לנייד בקלות מנקודה לנקודה.
6. האם השטח מואר- קיימות מצלמות במעגל סגור אשר יכולות לצלם גם בחושך מוחלט או מידה מועטה של אור.

052-912-6840 דילוג לתוכן